استایل خانم‌ها, خرید لباس زیر, لباس زنانه, مد و استایل

نقد و بررسی و معرفی انواع سوتین

خرید انواع سوتین | خب همه می‌دانیم لباس زیر چیست و چرا می‌پوشیم.

مدت زمان تخمینی مطالعه: ۱۴ دقیقه

خرید انواع سوتین | خرید لباس زیر با کیفیت بسیار مهم است که با هم در مورد آن صحبت کردیم و گفتیم که الیاف طبیعی بهترین جنسی است که میتوانید تهیه کنید تا از پوستتان محافظت کند. اما لباس‌های زیر فقط به این جنس تولید نمی‌شود و فرم‌های مختلفی دارد که در این مقاله می‌خواهیم انواع سوتین را بررسی کنیم.

انواع جنس لباس زیر

جنس ابریشم

لباس زیر پنبه بهترین جنسی است که بررسی کردیم. ابریشم یکی دیگر از جنس‌هایی است که برای لباس زیر استفاده می‌شود. شهرت تاریخی این پارچه لوکس بودن آن است. الیاف طبیعی گرانتر است و رطوبت و عرق را به خود جذب می‌کند. این جنس در همه فصل‌ها مناسب است.

جنس کتان

جنس دیگر لباس زیر کتان است که شباهت زیادی با پارچه نخ پنبه دارد اما نسبت به آن سبک و با دوام است و رطوبت را جذب می‌کند. همچنین پارچه‌ای قابل تنفس است و در همه فصول مناسب است که البته در ایران این جنس لباس زیر سخت پیدا می‌شود.

معرفی انواع سوتین : جنس ساتن ابریشمی

جنس بعدی لباس زیر جنس ساتن ابریشمی است که بافت نرم آن حس سبکی و لطافت می‌دهد و مانند پارچه های گفته شده جریان هوای خوبی دارد و بسیار هم خنک و ابریشمی است.اگر بیشتر فردی فانتزی پسند هستید این جنس مناسب شماست. ساتن‌های ابریشمی علاوه بر خنکی، جذابیت زیبایی هم دارند.

جنس منصوعی

مخلوط پنبه و الیاف مصنوعی که در بازار هستند آیتم های مقرون به صرفه به حساب می‌آیند. در واقع ۵۰ درصد پنبه و ۵۰ درصد الیاف مصنوعی هستند مثل پلی استر یا…این جنس  به اندازه قبلی‌ها نرم و لطیف و باکیفیت نیست اما از لباس زیر ۱۰۰% الیاف مصنوعی خیلی بهتر است.

جنس تور

  ساده اما زیبا؛ مثل استایل نیکی کریمی

پارچه لباس زیر بعدی تور است. امروز پارچه های توری یا دانتل از نخ پنبه درست می‌شوند و گاهی هم با الیاف مصنوعی که این جنس لباس زیر بسیار در میان خانم ها طرفدار دارد و فانتزی هستند. اما استفاده از جنس تور و گیپور برای شورت روزمره  مناسب نیست و اگر زیاد استفاده کنید دچار مشکلات عفونتی می‌شوید.

جنس ماسلین

پارچه ماسلین یک پارچه سفید است و از نوعی پنبه درست شده است. این جنس بسیار مناسب برای هوای گرم و خشک است و هوا به خوبی در میان آن جریان دارد.

جنس میکرو فیبر

جنس میکروفیبر بیشتر از پلی استر و پلی آمید درست شده و نرم است و آب را جذب می‌کند به همین دلیل در لباس شنا، زیر، ورزشی و… قابل استفاده هستند.

جنس ریون

مدل فانتزی دیگر جنس ریون است که یک پارچه غیر مصنوعی است و نرم و خنک و جذب بالایی برای آب دارد و به همین دلیل در تابستان مناسب است.

معرفی انواع سوتین

شاید برایتان جالب باشد بدانید که لباس زیر یکی از پرمصرف ترین نوع پوشاک است. پس بهتر است با مقاله معرفی انواع سوتین همراه ما باشید.

لباس زیر ورزشی: همین طور که از نامش پیداست مناسب ورزش است و از نخ تولید شده است.

  • لباس زیر کاستوم: که بیشتر مواقع خواب استفاده می‌شود و علت نامگذاری آنها الهام گرفتن از شخصیت یک کارتون است. اگر علاقه به تنوع دارید، کاستوم نیازتان را برطرف می‌کند.

سوتین جک دار

اگر بخواهیم به معرفی انواع سوتین بپردازیم، اول از همه سراغ جکدار می‌رویم. این سوتین سینه را بالا می‌آورد و فرم می‌دهد. همچنین فاصله بین سینه را کم می‌کند.

سوتین شیردهی

سوتین شیردهی مخصوص مادران شیر ده است و یک سری دکمه روی خود دارد که قابل باز و بسته شدن هستند و نیازی به درآوردن کامل آن نیست و بسیار کار را راحت می‌کند.

پوش آپ

  استایل بوهمین را بشناسید.

مورد بعدی سوتین پوش آپ است که یک شکاف بین ۲ کاپ ایجاد می‌شود و برای لباس‌هایی که از یقه ممکن است معلوم شود بسیار مناسب است. همچنین انتخاب درستی برای زیر تیشرت است.

لباس زیر کپسول دار

لباس زیر های کپسول دار یک کاپ در درون خود دارند و جریان هوا به خوبی برقرار است و از بیماری‌ها جلوگیری می‌کند.

سوتین اسفنجی

مدل های اسفنجی سینه‌ها را به سمت جلو می‌کشد و بزرگتر نشان می‌دهد. پد داخل کاپ‌ها حالت و فرم بهتری به سینه می‌دهد.

مدلهای تیشرتی

این آیتم از معرفی انواع سوتین زنانه ،سوتین های تیشرت است که بسیار راحت است و برای روزمره مناسب هستند. آنها صاف بوده و برای زیر لباس‌های عادی مناسب هستند که نوک سینه را نمایان نمی‌کند و فرم زیبایی به سینه می‌دهند.

سوتین بدون بند

این مدل از سوتین ها بدون بند است همانطور که از نامشان پیداست هیچ بندی ندارد. فقط یک بند محکم و سگک برای بسته شدن دور بدن دارد. این نوع سوتین بیشتر مناسب افرادی است که می‌خواهند لباسی مثل دکلته یا شانه باز بپوشند. سوتین بدون بند سینه را به جلو می‌کشد و خوش فرم‌تر نشان می‌دهد.

معرفی انواع سوتین ها : سوتین بالکنی

سوتین بالکنی سینه‌ها را لیفت می‌کند و گردتر نشان می‌دهد. کاپ آن هم به نسبت دیگر سوتین‌ها، کوتاه‌تر است. این سوتین را به راحتی می‌توانید با لباس یقه باز بپوشید. اگر سینه بزرگی دارید برای شما مناسب نیست اما اگر سینه شما کوچک است لیفت می‌کند و زیبا می‌کند و زیبا می‌شود. اگر شانه‌های پهلو و سینه های سفت دارید این سوتین را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

توری

این سوتین‌ها بسیار جذاب و پرفروش هستند و تنفس بالایی دارند. همچنین در همه مدل های ساده و فنردار موجودند و برای اتاق خواب تا مهمانی شما را همراهی می‌کنند.

لباس زیر برلت

لباس زیر برلت بدون سیم و کاملاً نرم و انعطاف پذیر هستند و یک پدکوچک در درون خود دارند. این مدل برای نوجوانان بسیار مناسب است.

 ژله‌ای یا چسبی

  چگونه پالتو مردانه‌ای مناسب سلیقه و استایل خود انتخاب کنیم؟ راهنمای خرید جدیدترین مدل‌ها

این مدل سوتین هیچ بند و رکابی ندارد و دور کمر هم بسته نمی شوند. این سوتین‌ها مجلسی هستند و برای لباس‌هایی که جلو و پشت کاملا باز دارند به کار می‌آید.

مدل فنر دار

در معرفی انواع سوتین زنانه در آیتم فنردار که  زیر کاپ یک فنر و سیم سفت دارد و در روزمره بسیار مدل مناسبی است و از تکان خوردن سینه جلوگیری می‌کند و فرم زیبایی به سینه شما می‌دهد.

مدل  هارنس

 هارنس بسیار زیبا و تزیینی هستند و بند های زیادی گاهی در پشت و در جلو قفسه سینه دارند. این مدل جزو دسته لباس‌های زیر فانتزی است و گاهی با پارچه چرم هم آنها را تولید می‌کنند.

 هالتر

مدل بعدی سوتین هالتر است که بسیار زیبا به نظر می‌رسند و بند آن به پشت گردن می رسد روی سر شانه قرار نمی‌گیرد. خیلی ها در زمان ورزش از آن استفاده می‌کنند و فرم خوبی در بدن ایجاد می‌کند. همچنین برای لباس‌های پشت گردنی بسیار مناسب است

معرفی انواع سوتین زنانه : مدل جلوباز

یک مدل سوتین جلو باز است یعنی به جای پشت در جلو قزن دارد و باز و بسته می‌شود.  مدل های مختلفی از ساده تا فنر دار از این مدل موجود است و انتخاب آن بستگی به خودتان دارد.

سوتین مناسب سینه‌ های افتاده

آخرین سوتینی که قصد بررسی آن را داریم سوتین مناسب سینه های افتاده است. این مشکل به خصوص در دوران شیردهی و یائسگی اتفاق می‌افتد و در اعتماد به نفس شخص تاثیر بسزایی دارد. شما با انتخاب درست سوتین می‌توانید از این اتفاق جلوگیری کنید.

دلایل افتادگی سینه

افتادگی سینه دلایل متعددی دارد از جمله: حاملگی، بافت نرم آن، افزایش سن، داشتن سینه بزرگ، سیگار کشیدن، شیر دارن، استفاده نکردن از سوتین درست، (که ما در این مقاله کاملا به معرفی انواع سوتبن) سوکاهش زیاد وزن و عوامل مختلف دیگری که منجر به این افتادگی می‌شوند.

خرید انواع سوتین | پیشنهاد ما این است که سوتین‌های پوش آپ، ورزشی، سوتین های فنردار، سوتین های لیفت دهنده و سوتین های اسفنجی استفاده کنید. البته که در کنار اینها ورزش کردن اصلی‌ترین راه لیفت سینه است.  جراحی هم راه دیگر آن است که اصلا توصیه نمی‌کنیم و بهتر است با انتخاب سوتین درست به فرم‌دهی سینه خود کمک کنید.

خرید انواع سوتین | سعی کردیم در این مقاله با معرفی انواع سوتین شما را آشنا کنیم تا از این به بعد به راحتی با توجه به نیاز خود بتوانید خرید کنید و سوتین مناسب خود را انتخاب کنید. امیدواریم که از خواندن این مقاله استفاده کامل را برده باشید. لطفا نظر خود را با ما در میان بگذارید.

  چگونه با ست لباس مردانه مجلسی درخشان ترین استایل‌ها را داشته باشیم؟
پیشنهادات شیک و پیک برای شما

1 نظر در “نقد و بررسی و معرفی انواع سوتین

  1. مانیلا گفت:

    ممنون از فروشگاه خوب شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *