آرایشی

۱۰ نکته مهم آرایشی برای زیبایی بیشتر در عکس ها

آرایش زیبا

مطمئنا برای هر خانمی اتفاق افتاده است که در یکی از عکس های خود نگاه کرده و با خود فکر کند که آیا این واقعا عکس من است؟ در بسیاری از عکس ها لک های صورت، برق بیش از اندازه آن کمرنگ و پر رنگ بودن سایه و کرم پودر و بسیاری مشکلات دیگر که از دید تیزبین یک خانم دور نمی ماند، مشخص بوده و باعث می شود که حساسیت خانم ها روی عکس گرفتن و آرایش مناسب برای این کار بیشتر شود.
در این مقاله به ۱۰ نکته آرایشی می پردازیم که با استفاده از این نکات می توان بدون شک عکس هایی مطابق سلیقه خود داشته باشیم.

 

۱. قبل از آرایش از پرایمر استفاده کنید.

همیشه و قبل از شروع آرایش از پرایمر استفاده کنید. زیرا پرایمر عیوب روی پوست را گرفته و پوست را آماده آرایش می کند. در واقع پرایمر مانند یک لایه بین آرایش و پوست صورت است که چربی پوست را گرفته، درخشش بیش از حد آن را از بین برده، و ظاهری سالم و زیبا به پوست می بخشد. پرایمر باعث می شود که دوربین پوست را زیباتر نشان داده و لکه های روی آن را از بین برده و منافذ باز روی پوست را مشخص نکند.

  با این تکنیک‎های آرایشی ۱۰ سال جوانتر شوید

نکات آرایشی

۲. توجه به گردن

همه خانم ها می خواهند که پوستی زیبا و بدون نقص داشته باشند ولی بسیاری از خانم ها آرایش و زیبایی گردن را فراموش می کنند که این باعث دو رنگ دیده شدن پوست در عکس ها می شود. پس فراموش نکنید که زیرسازی را روی صورت و گردن به یک میزان انجام دهید تا عکسی زیبا با پوستی یکدست داشته باشید. دقت داشته باشید که ممکن است در آینه دو رنگی پوست صورت و گردن مشخص نباشد ولی در عکس این تفاووت موجود در رنگ ها کاملا شخص است.

نکات آرایشی

۳. دقت به پوست زیر چشم ها

این که با آرایش سعی کنید ضعف های پوست خود را از بین ببرید کاملا طبیعی است ولی دقت داشته باشید همیشه بهتر است پوستی سالم داشته باشید تا این که مجبور باشید از آرایشی سنگین برای پوشاندن ضعف های صورت خود استفاده کنید. بنابراین روزانه آب زیادی نوش جان کرده و سعی کنید که ۷ تا ۸ ساعت بخوابید. این کار باعث می شود که پوستی سالم و با طراوت داشته باشید. بی شک آرایش چنین پوستی از آرایش یک پوست بی روح و پژمرده ساده تر است. پس از رعایت این نکات از کانسیلر برای پوشاندن لکه های صورت و تیرگی زیر چشم خود استفاده کنید.

  معرفی 3 تا از بهترین سایت های خرید لوازم آرایشی

نکات آرایشی

۴. حالت دادن به صورت

در عکس معمولا چهره افراد فربه تر به نظر می رسد. بنابراین فراموش نکنید که اگر می خواهید عکس بگیرید قبل از هرکاری روی استخوان گونه های خود از کرم برنزه استفاده کرده و صورت خود را باریک تر نشان دهید. این کار باعث می شود که ویژگی ها و زیبایی های صورت شما نیز بهتر دیده شود. پس فراموش نکنید که در زیرسازی و زدن رژ گونه این نکته را رعایت کرده و بعدها متشکر این مقاله باشید.

نکات آرایشی

۵. پودر

اگر پوست چربی دارید بهتر است به فکر از بین بردن چربی آن باشید، زیرا چربی پوست در عکس ها به وضوح مشخص است. بنابراین برای از بین بردن این چربی قبل از هرکاری روی صورت خود از پرایمر استفاده کرده و پس از پایان کار از پودر و یا پنکک کمک بگیرید تا پوست زیبایی در عکس های خود داشته باشید.

نکات آرایشی

۶. شکل دادن به ابروها

ابروها به صورت حالت داده و باعث می شوند که صورت یک فرد در عکس ها جذاب به نظر برسد. بنابراین قبل از عکس گرفتن ابروها را مرتب کرده و در صورت نیاز داخل آن ها را مداد ابرو و یا با استفاده از سایه ابرو یا مداد ابرو پررنگ کنید. فراموش نکنید که اگر ابروهای نازکی دارید فراموشی این نکته باعث می شود که عکس نازیبایی داشته باشید.

  4 روش قرینه سازی لب ها

ابرو

۷. استفاده از خط چشم مایع

خط چشم مایع باعث می شود که چشم ها در عکس بزرگ تر و خوش حالت تر به نظر برسند، پس فراموش نکنید که قبل از عکس گرفتن در آرایش خود خط چشم مایع را فراموش نکنید.

خط چشم

۸. رژگونه روشن

گونه هایی به رنگ رزو قرمز و صورتی روشن باعث می شوند که چهره یک فرد سالم به نظر برسد. پس برای عکس گرفتن بهتر است از رژگونه کمرنگ صورتی و هلویی استفاده کنید و آن را با انگشتان خود در سطح پوست خوب پخش کنید تا در عکس طبیعی تر به نظر برسد. از طرفی برای گرفتن عکس بهتر است از رژگونه های پودری به جای انواع کرمی آن استفاده کنید. همچنین سعی کنید که از رژگونه هایی استاده کنید که اکلیل زیادی نداشته باشند تا طبیعی بودن گونه ها از بین نرود.

ارایش صورت

۹. خط لب

حتی اگر تمایلی برای کشیدن خط لب ندارید برای عکس گرفتن بهتر است از آن ها استفاده کنید زیرا خط لب به لب ها شکل داده و آن ها را در یک عکس زیباتر نشان می دهد.

خط لب

۱۰. ریلکس باشید و احساس خوبی به خودتان داشته باشید

هیچ چیزی به زیبایی یک لبخند نمی تواند صورت یک خانم را زیبا نشان دهد. یک لبخند زیبا حتی از رژ و برق لب هم لب ها را زیبارتر نشان می دهد. پس آرامش خود را حفظ کرده و در نهایت اعتماد به نفس لبخند بزنید.

  ۸ نکته تخصصی برای آرایش مینیمال

منبع سایت ای میکاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *