استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

هر شلوار جینی با چه کفش هایی قابل ست شدن است؟

ست شلوار جین با کفش | انتخاب کفش مناسب در یک استایل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چراکه انتخاب نادرست کفش می‌تواند یک استایل را شلخته و نامنظم نشان دهد، حتی اگر کفش گران قیمت یا برند باشد.

یکی از مواردی که باید در انتخاب کفش رعایت کرد، تناسب آن با شلوار است. در ادامه این مطلب ما به ست شدن انواع کفش‌ها با شلوار جین خواهیم پرداخت.

ست شلوار جین با بوت و چکمه

بوت‌ها یکی دیگر از انتخاب های عالی کفش برای ست شدن با شلوار جین است. شلوار راسته، فاق بلند، شلوار جین اسکینی و شلوار بگی با بوت‌ها به خوبی ست می‌شوند، تنها کافی است انتخاب کنید که شلوار مناسب اندام شماست. رنگ‌های قهوه‌ای، شرابی، مشکی و عسلی با شلوار جین رنگ تیره بهتر به نظر می‌رسند. همچنین بوت با رنگ‌های روشن را با شلوار جین آبی روشن ست کنید و برای استفاده روزمره و موقعیت‌های اسمارت کژوال آماده شوید. برای خرید بوت‌ها پیشنهاد می‌کنم به سمت رنگ‌های خنثی مانند مشکی و طوسی بروید تا کاربردی‌تر باشند و با دیگر شلوارهای شما نیز قابلیت ست شدن را داشته باشد.

 

  چگونه با ست لباس مردانه مجلسی درخشان ترین استایل‌ها را داشته باشیم؟

بوت های کوهنوردی و سایر چکمه های درشت نیز گزینه ای عالی برای ست کردن با شلوار جین هستند. برای محل کار، پیشنهاد می کنم به سراغ سبک های کلاسیک‌تر بروید.

ست شلوار جین با کفش لوفر مردانه

لوفرها برای موقعیت های متعدد گزینه ای عالی هستند. لوفرها برای هر موقعیتی کاربردی و حضورشان در کمد لباس هر مردی لازم و ضروری است. برای ظاهر کلاسیک، سعی کنید به دنبال کفش های چرمی با رنگ هایی مانند قهوه ای، سبز زیتونی و مشکی باشید. شلوارهای گت دار، مام استایل و مام فیت مردانه با لوفرها ست می‌شوند.

 

ست شلوار جین با کتونی

کتونی و شلوار جین، زوج و همراه همیشگی برای هم بوده و کنار هم به زیبایی می‌درخشند. شما با داشتن یک کتونی سفید بی نهایت ست جذاب با شلوار جین و بالاپوش‌های متنوع خواهید داشت. به عنوان مثال: ست تیشرت و شلوار جین با کتونی برای روزهای تابستانی عالی است. از ست پیراهن و شلوار جین با کتونی برای روزهایی که دوست دارید با دوستان خود دیداری تازه کنید، استفاده کنید. همچنین ست کت جین، تیشرت و شلوار جین با کتونی را برای روزهای پاییزی و سرد پیشنهاد می‌کنم.

 

ست شلوار جین با کفش اسنیکرز

اگر به کتونی‌های بزرگ علاقه مند نیستید، اسنیکرزها جایگزین مناسبی برای آنها هستند. اسنیکرز چیزی بین کفش و کتونی است، با این تفاوت که شکلی جمع و جورتر دارد. اسنیکرزها نیز مانند کتونی دارای تنوع در طرح و رنگ هستند. اسنیکرزها با انواع شلوار جین مانند اسکینی، زاپ دار، بگی، مام فیت و مام استایل ست خواهند شد.

  24 فیلم مد و فشن که برای ورود به دنیای مد و فشن باید ببینید

ست شلوار جین با کفش آکسفورد

برای یک لباس رسمی‌تر با شلوار جین، کفش‌های آکسفورد بسیار مفید خواهند بود. فقط به یاد داشته باشید که به سراغ سبک های سنتی در رنگ هایی مانند قهوه ای، شرابی و مشکی بروید. همچنین کفش های آکسفورد سبک بروگ را فراموش نکنید. این طرح‌های سوراخ‌دار تزئینی کمی منحصر به فرد هستند و گزینه‌ای عالی برای مجموعه‌های اسمارت کژوال خواهند بود. اما این نکته را هرگز فراموش نکنید که کفش‌ها را حتماً با جوراب بپوشید تا هم از پاهای خود مراقبت کرده و هم عمر کفش خود را طولانی می‌کنید.

 

ست شلوار جین با کفش دربی

عملکرد شلوار جین از زمان اختراع یا حداقل ثبت اختراع در سال ۱۸۷۳ تغییر کرده است. شلوار جین وارد موقعیت‌های نیمه رسمی شده است و قابلیت ست شدن با کفش‌های رسمی و بلیزرها را دارد. کفش‌های دربی عموماً با ظاهری درشت‌تر بهترین انتخاب برای متعادل شدن استایل با شلوار جین است. به‌ویژه دربی‌ مشکی با شلوار جین به رنگ‌های آبی تیره و ذغالی ظاهری خوب و مناسب را به شما می‌دهد.

ست شلوار جین با کفش بروگ

بروگ ها یک کفش هوشمند نسبتاً معمولی برای پوشیدن با شلوار جین هستند، اگر این یک تناقض نباشد، در اصل برای کشاورزان طراحی شده است. به‌عنوان یک قاعده کلی، بروگ‌های شیک و با جزییات کم، شکل رسمی‌تری دارند. آنهایی که درشت و سوراخ شده اند کژوال تر می‌شوند. بروگ‌های قهوه‌ای مایل به زرد نسبتاً غیررسمی به خوبی با شلوار جین طوسی و یا آبی متوسط ست می‌شود. همچنین شلوار جین راسته همراهی با کفش بروگ مناسب‌تر است. رنگ‌های تیره شلوار جین را با بروگ قهوه‌ای سوخته ست کرده و برای یک مهمانی شبانه آماده شوید.

  بهترین سبک زندگی خودت را داشته باش !

ست شلوار جین با کفش چرم

شلوار جینی که با کفش چرم می‌پوشید نباید خیلی گشاد یا تنگ باشد، همچنین پوشیدن شلوار جین خیلی کوتاه یا خیلی بلند مناسب نیست.کفش‌های مجلسی و چرمی باعث می‌شوند پاهای شما کوچک‌تر به نظر برسد، بنابراین شلوار جینی که انتخاب می‌کنید باید مناسب شما باشد و تعادل را برهم نزند. شلوار جین پاره با کفش چرم خوب به نظر نمی‌رسد. از آنجایی که کفش‌های چرمی رسمی‌تر هستند، باید شلوار جینی انتخاب کنید که مناسب با کفش شما باشد.

در مورد رنگ، به خاطر داشته باشید که کفش های چرمی معمولاً در رنگ های تیره یا خنثی قابل قبول هستند و برای همه افراد مناسب است. با این حال، حداقل میزان کنتراست نیز کمی زیبایی و جذابیت را به همراه خواهد داشت. به عنوان مثال، اگر شلوار جین شما آبی یا مشکی است، کفش های قهوه ای روشن یا تیره بپوشید. اما فراموش نکنید که به هر حال شلوار جین آیتمی کژوال است و کفش چرم آیتمی رسمی، در نتیجه برای مراسم‌های رسمی و مهم انتخاب‌های خوبی نخواهند بود.

 

با شلوار زاپ دار چه کفشی بپوشیم؟

شلوارهای زاپ دار آیتمی کژوال و روزمره محسوب می‌شوند و پارگی زیاد در قسمت زانو شلوار، باعث ایجاد کوتاه نمایی خواهد شد. در نتیجه برای افراد با قد بلندتر انتخاب بهتری می‌باشد. برای ست کردن شلوار زاپ دار مردانه به سراغ کفش‌های اسنیکرز، کتونی، بوت و چکمه‌ها بروید، این را در نظر داشته باشید که کفش‌های رسمی هماهنگی درستی با این نوع شلوار جین ندارد و هرگز به سراغ آنها نروید.

  کت و شلوار کتان استایلی شیک و جذاب برای مردان

 

با شلوار اسکینی چه کفشی بپوشیم؟

شلوار جین اسکینی نوعی شلوار جین است که از کمر تا مچ پا به بدن می‌چسبد و کفش‌هایی که ممکن است با آن‌ها ست شوند می‌توانند کفش‌های لوفر، دربی، کتونی و اسنیکرز باشد. پیشنهاد می‌کنم یک جفت کتونی سفید را حتماً به همراه شلوار اسکینی امتحان کنید، چراکه کنارهم به خوبی می‌درخشند.

 

نویسنده : مائده کاظمی

با شلوارهای گشاد چه کفشی بپوشیم؟

 شلوارهای جین گشاد برای مردان با استخوان‌های درشت مناسب‌تر است. آنها فضای تنفسی را به بدن می دهند زیرا به کمر و پاها نمی‌چسبند. با توجه به این موضوع، بهترین گزینه برای ست کردن کفش با شلوار گشاد، کفش‌های دربی، لوفر و کتونی‌ها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *