آرایشی

هشت راز آرایش که نمیدونی

گرما و حرارت باعث سفت شدن محتویات لاک میشود، رطوبت زیاد و دمای بالا ماندگاری لاک را کاهش می دهد، دمای ثابت و خنک باعث میشود لاک ها روان باقی بماند، لذا قبل از اینکه لاک بزنید لاک را به مدت ۱۵ دقیقه در یخچال قرار دهید، با این روش لاک صاف و یک دست تر روی ناخن قرار میگیرد، توجه داشته باشید نگهداری لاک ها در یخچال با دمای ثابت گزینه مناسبی برای نگه داری لاک ها است.

نگهداری لاک ناخن

موس ها بافت منحصر به فرد و سبکی دارند، با استفاده از موس ها به جای کرم پودر منافذ پوست مسدود نمی شود، تمامی نوع های پوست میتوانند از موس ها به جای زیرساز استفاده نمود اما اگر پوست چربی دارید از موس به جای کرم پودر استفاده کنید، با این روش بافت یک دست تری به پوست می دهید و برق صورت از بین می رود.

استفاده از موس ها به جای کرم پودر

هیچ وقت روغن را مستقیم روی مو ها نزنید، این کار فقط باعث چرب شدن یک قسمت می شود. بهترین روش برای زدن روغن بهتر است چند قطره روغن را کف دست بریزید و چند ثانیه به هم ماساژ دهید تا روغن گرم شود موها را میان دستتان بگیرید و از بالا به پایین به آرامی در طول موها حرکت دهید تا همه مو به روغن آغشته شود.

  فواید آرایش ابرو و بند انداختن ابرو

روغن مو

کانسیلر سبز

بهترین گزینه برای پوشش رنگ قرمز این کانسیلر است، قبل از کرم پودر روی جوش های قرمز را با کمی کانسیلر سبز کاور کنید، از این کانسیلر برای سایر قرمزی های پوست مانند آفتاب سوختگی، قرمزی اطراف پره بینی، ماه گرفتگی خفیف و صورت گلگون نیز کاربرد دارد.

کانسیلر سبز

بیشتر بخوانیم: هنگام استفاده از کرم پودر و کانسیلر از این ۱۲ اشتباه خودداری کنید

ماسک صورت خنک

آبرسانی ، درخشندگی ، جوانسازی ، پاکسازی و تغذیه پوست از جمله مزایای ماسک های صورت می باشد، ماسک های خنک کننده پوست مثل خیار و آلوورا جای جوش ها را کمرنگ می کند، پوست را لایه برداری می نماید و چربی پوست را کم کرده و موجب شادابی و طراوت پوست می شود.

ماسک صورت خنک

بیشتر بخوانیم: ماسک صورت برای پوست‌ چرب

اسکراب یادت نره

لایه برداری پوست جایگاه ویژه ای در روتین مراقبت پوستی دارد، محصولات لایه بردار عموما بافت کرمی دارند و بعد از برداشتن از روی پوست به لطافت و شفافیت پوست کمک بسزایی می نماید، حداقل هفته ای یک بار پوست صورت را اسکراب کنید تا لایه های مرده پوست از بین رفته و پوست تنفس کند و خود را بازسازی نماید.

اسکراب یادت نره

فرمژه

یکی از ابزار مورد استفاده برای حالت دادن به مژه ها فرمژه است، به خاطر داشته باشید که بعد از ریمل از فرمژه استفاده نکنید زیرا باعث شکسته شدن و آسیب مژه ها می گردد، همچنین فرمژه را بیش از حد روی مژه ها فشار ندهید زیرا این کار نیز باعث آسیب به مژه ها میشود. برای جلوگیری از آلودگی و عفونت چشم ها حتما لایه پلاستیکی فرمژه را بعد از هر مرتبه استفاده شسته و ضد عفونی نمایید همچنین هر چند وقت یکبار آن را تعویض نمایید.

  تکنیک های ظریف و مهم برای آرایش پلک افتاده

فرمژه

بیشتر بخوانیم: چگونه از انواع فرمژه استفاده کنیم؟

پوستت را دوست داشته باش

اگر لک کوچک یا خال روی پوست دارید به این معنی نیست که باید همه طوری کاور شود تا پوستتون شبیه آینه شود.

پوستت را دوست داشته باش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *