استایل خانم‌ها, لباس زنانه, مد و استایل

همه چیز در مورد ترندهای آرایشی ۲۰۲۲

چشم های جسور و نافذ، چیزی که ترند آرایش ۲۰۲۲ می‌خواهد!

تنوع آرایش در سال جدید بیشتر ازسال‌های قبل است و این تنوع بیشتر در سایه چشم و ابروها وجود دارد. چراکه با فرا گیری کرونا و اجبار استفاده از ماسک، تنها چشم‌ها هستند که می‌توانند از زبان ما سخن بگویند؛ پس باید جسور، نافذ و جذاب‌تر از همیشه به نظر برسند. حالا اینکه چشم‌ها در ترند آرایش ۲۰۲۲ چگونه زیباتر می‌شوند؟ و امسال زیبایی زنان با چه نوع میکاپی بیشتر جلوه می‌کند؟ ما به همه این موارد در مطلب زیر پاسخ داده ایم.

۱.رژگونه روشن

اگر تا به امروز از رژگونه استفاده نکردید، باید بگویم که وقت آن رسیده یک پالت رژ گونه رنگ روشن تهیه کنید. رنگ‌هایی مثل هلویی روشن، صورتی پر رنگ را بر روی قلمو به مقدار کم بزنید و شروع به آرایش کنید.رایش آرایش ا

آرایش مینیمال

دوران آرایش غلیظ از بین رفته است. ترند آرایش ۲۰۲۲ به زنان می‌گوید : با تقویت نقاط قوت چهره خود، زیبایی طبیعی چهره‌تان را بیشتر نمایش دهید.

خط چشم رنگی

با بازگشت مد Y2K ، لباس‌های نئونی، رنگ شاد و متالیک وارد ترند ۲۰۲۲ شده است و این ترند در بخش آرایش هم بی تاثیر نبوده است. آرایش چشم با رنگ‌های متفاوت، به طوری که دستتان برای انتخاب هر نوع رنگی باز است. شما می‌توانید رنگی که با پوست و چهره شما سازگاری بیشتری دارد  برای انتخاب خط چشم برگزینید. جدید ترین رنگ برای خط چشم، رنگ‌هایی مثل بنفش، آبی، سبز و صورتی هستند.

لیفت ابرو

لیفت ابرو یکی دیگر از ترندهایی است که به سرعت بین جوانان محبوب و مورد استفاده قرار گرفته است. به طوری که تمامی ابرو به صورت لیفت شده یعنی بالا رفته قرار بگیرد. حال این روند می‌تواند با استفاده از مواد لیفت توسط آرایشگاه‌‌ها انجام شود و یا با مواد آرایشی در خانه به صورت ۲۴ ساعته انجام شود. پیشنهاد می‌کنم لیفت ابرو را با سایه چشم مشکی و یا قهوه ای امتحان کنید.

آرایش براق

روند آرایش ۲۰۲۲ به سمت سلامتی و درخشان بودن است. برای رسیدن به پوستی سالم، داشتن روتین پوستی ضروری است. روتین پوستی که در آن مرطوب کننده، اسکراپ و کرم دور چشم باشد. پس از آن استفاده از سایه و رژگونه براق، چهره شما را برای همیشه شاداب و سرزنده نشان می‌دهد.

خط چشم پر رنگ

شنیده اید که می‌گویند ” با چشم‌هایش حرف می‌زند؟ ” آری چشم‌ها همان اجزایی هستند که می‌توانند خبر از حال خوش و یا ناراحت درون ما را بدهند. پس با آرایش کردن چشم‌ها توسط خط چشم پر رنگ، آن را بیشتر نمایش می‌دهیم تا جذابیت چهره ما را بیشتر و بهتر نشان دهد.

کک و مک مصنوعی

اگر در چهره خود دارای کک و مک هستید، دیگر به دنبال رفع آن نباشید؛ چراکه ترند آرایش ۲۰۲۲ دوستدار لک‌هیا صورت شماست تا حدی که می‌گوید با ایجاد کک و مک مصنوعی صورت خود را طبیعی نشان دهید. شما می‌توانید با استفاده از مداد نازک بر روی گونه و بینی کک و مک مصنوعی ایجاد کنید.

ترند آرایش عروس ۲۰۲۲

روز عروسی تنها یک بار اتفاق می‌افتد و شما باید در این بهترین و زیباترین خود را نشان دهید. پی آرایشی را انتخاب کنید، که زیبایی چهره شما را چند برابر کند. پیشنهاد می‌کنم مانند همیشه آرایش نکنید، کمی ریسک کنید و از نقطه امن خود خارج شوید تا با تغییر مثبت در چهره تان، در روز عروسی، مهمانان را غافل گیر و شگفت زده کنید.

لب های نود

امسال در مورد لب‌ها همه چیز ساده است، ترند آرایش ۲۰۲۲ برای عروس، خبر از لب‌هایی ساده و آرایش شده با رنگ‌های خاکی، نود و کرم می‌دهد.

لب های صورتی

همان طور که تا الان متوجه شده اید، آرایش طبیعی با ظاهری شفاف ترندی است که چه برای عروس و چه دیگر بانوان آمده است. اگر آرایش لب به رنگ نود مورد پسند شما نیست، پیشنهاد می‌کنم از انواع تناژهای صورتی برای لب‌ها استفاده کنید.

ترند آرایش ۲۰۲۲ : چشم روباهی

آرایش چشم مدل روباهی از تیک تاک وارد دنیای عروس شده است. برای رسیدن به این چشم، آرایشگر ابتدا بالای چشم را آرایش می‌کند؛ سپس آن را با یک برس زاویه دار به بیرون ترکیب می‌کند و در آخر با مژه‌های بلند و کشیده پایان می‌یابد.

ترند آرایش ۲۰۲۲ : پوست تازه و شفاف

در بهار و تابستان ۲۰۲۲ داشتن روتین پوستی از مواردی است که هر خانمی قبل از عروسی باید جزو اولویت خود قرار دهد. روتین پوستی پیشنهادی برای پوست چرب به ترتیب : فوم و یا ژل شستشوی صورت، تونر، اسکراب، کرم مرطوب کننده و کرم ضدآفتاب و روتین پوستی برای پوست‌های معمولی به ترتیب :  پاک کننده سینره، تونر، مرطوب کننده و ضد آفتاب است.

و هم چنین اگر دارای پوست حساسی هستید، از پاک کننده ای استفاده کنید که جای جوش و منافذ باز صورت را از بین ببرد و باعث تشدید آن نشود. حتماً قبل از خرید هر محصولی با پزشک و یا مشاور پوست صحبت و مشورت بگیرید، چراکه هر محصولی سازگار با پوست شما نیست و ممکن است با استفاده از یک محصول اشتباه، خطرات جبران ناپذیری را با خود همراه کند.

 رنگ پوست برنزه

شاید برنزه را در سال‌های گذشته بیشتر دیده باشید، اما امسال نیز در ترند آرایش ۲۰۲۲ رنگ‌های قهوه ای مایل به زرد دوباره به چرخه ترند بازگشته اند. یک عروس با چهره‌ای برنز و رژ گونه صورتی و آرایش چشم گربه ای را تصور کنید؛ این یک ترکیب فوق العاده است.

هایلایت کنید

بخش‌هایی از پوست مانند گونه، پلک، لب‌ها با هایلایت شدن جذابیتی چند برابر به چهره تازه و سرزنده شما می‌دهد. اما مراقب باشید که این هایلایت کردن در اندازه زیاد نباشد تا موقع عکاسی، نور فلش چهره شما را بیش از حد درخشان نشان ندهد. پیشنهاد می‌کنم از این ترند آرایش ۲۰۲۲ حتماً استفاده و لذت ببرید.

چشم های ساده با مژه‌های پر

در ترند آرایش ۲۰۲۲ اگر از آرایش چشم روباهی خوشتان نیامد، می‌توانید از زدن خط چشم صرف نظر کنید ولی با استفاده از اکستنشن طبیعی، مژه‌های خود را پر حجم و بلندتر نشان دهید.

ابروهای کم رنگ ( ترند آرایش ۲۰۲۲ )

روزهایی که ابروها با مداد ابرو و یا سایه ابرو پر رنگ می‌شدند، تمام شده است. این بار ترند آرایش ۲۰۲۲ خبر از ابروهای طبیعی می‌دهد. ابروهایی که با یک برس ساده حالت دار شده و ظاهر طبیعی خود را حفظ می‌کند.

  جذاب ترین وترندی ترین کیف های سال ۲۰۲۲

نویسنده : مائده

میکاپ عروس در سال ۲۰۲۲ چگونه است؟

میکاپ عروس به سمت طبیعی بودن و سادگی رفته است. چشم‌هایی که با آرایش ساده و مژه‌های پر، نافذ و گیراست. گونه ای که با رنگ صورتی و هلویی میکاپ شده است و پلک‌هایی که کمی هایلایت شده اند. این ترکیبی از یک عروس در سال ۲۰۲۲ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *