استایل خانم‌ها, خرید مانتو, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

پنج پیشنهاد فوق العاده برای خرید مانتو دخترانه که جذابیت شما را دوچندان می­کند!

خرید مانتو دخترانه | پوشش عرف در جامعه‌­ی ایران برای خانم‌­ها مانتو است.

Estimated reading time: ۱۱ دقیقه

مانتوها که در طرح ها و  مدل­های متنوعی تولید می­شوند با هر سن و سلیقه­ای همخوانی دارند. بسیاری از دختران جوان و نوجوان اغلب در انتخاب مدل مانتو به مشکل بر می­خورند زیرا از مانتوهایی مناسب با سن و سلیقه­ی خود پیدا نمی­کنند. علاوه بر این طرح، رنگ و نقش مانتوهای دخترانه با سایر مانتو ها تفاوت دارند و شاد و زنده‌­تر هستند.

به همین علت اگر قصد  داشتن یک استایل دلربا و درخشان را دارید، خرید مانتو دخترانه را اولویت قرار دهید. در ادامه با نکاتی آشنا می­شوید که خرید انواع مانتو دخترانه را برای شما راحت­تر می­کند. علاوه بر این پیشنهادهایی فوق العاده برای شما خواهیم داشت . پس همراه ما باشید…شاید تصور کنید که مانتو دخترانه همان عروسکی است، این موضوع کاملا غلط یا درست نیست؛

فقط بخشی از مانتوهای دخترانه، پرچین و عروسکی هستند. برخی دیگر صرفا ممکن است مدل کتی یا اسپرت داشته باشند. بنابراین مجموعه­‌ای از رنگ، طرح و تزئیات یک مانتو را باید مد نظر بگیرید. در هر صورت در هنگام خرید مانتو دخترانه با طیف­های گوناگونی مواجه می­‌شوید و  شاید در انتخاب بهترین مدل گیج شوید. اما نگران نباشید، ما بهترین پیشنهادها را برای شما داریم!

۱.مانتو ساحلی دخترانه

مانتوهای ساحلی دخترانه که برای تابستان بسیار ایده‌­آل هستند، شما را بلندتر و کشیده‌­تر نشان می­دهند. این مانتو معمولا برای دختران ۱۸ تا ۲۵ سال گزینه­ای عالی است. قد بلند این لباس­‌ها پوشیدگی کاملی ایجاد می­کند. چین‌­های کمر یا پایین لباس نیز زیبایی آن را دو چندان می­کند. برای ست کردن آن­ها می­توانید از کفش اسپرت، انواع کیف­‌های دستی، روسری و شال استفاده کنید.

اگر می­خواهید متفاوت تر به نظر برسید، اکسسوری­‌های دست­‌ساز مثل گوشواره و گردنبدهای خاص را حتما امتحان کنید.

  بهترین راهنما برای خرید مانتو شلوار اداری که دانستن آن ضروری است

هنگام خرید مانتو دخترانه‌­ی ساحلی به این دو نکته خیلی دقت کنید : اولین مورد سایز آن است؛ لباس‌­های ساحلی معمولا کمی گشاد هستند اما مطمئن شوید که گشادی آن بیش از اندازه نباشد. زیرا روی تن شما ایستایی بدی پیدا می­­کند و استایل شما را خراب می­کند. نکته­ی بعدی رنگ و نقش است؛ برخی مانتوهای ساحلی پر نقش و نگار و خیلی زیبا هستند.

اما توجه کنید اگر اندام درشتی دارید از نقش­‌های درشت و رنگ­‌های روشن با کنتراست بالا استفاده نکنید.شما می­توانید برای دیدن و خرید مانتوها ساحلی طرح­دار و زیبا روی عکس کلیک کنید.

۲.عروسکی

مانتوهای عروسکی معمولا از کمر برش خورده­اند و چین­های زیبایی در قسمت کمر آن­ها قرار گرفته است. همچنین پایین تنه­ی مانتو گشادتر و مانند دامن کلوش است. مانتوعروسکی دخترانه اندام شما را پر و درشت تر نشان می­دهد به همین علت به خانم­‌های ظریف خیلی می‌­آید . مانتو عروسکی برای سنین پایین­تر و نوجوانان نیز مناسب است. شما می­توانید آن را با جین­‌های تنگ و جوراب شلواری ست کنید.

رنگ سفید در کنار رنگ های گرم مثل نارنجی، زرد و قرمز شور و آرامش را باهم نشان می­دهد. این ترکیب احساس سرزندگی و انرژی می­دهد و در عین حال زیبا و متناسب با سن شما نیز هست. برای خرید مانتو دخترانه و عروسکی فوق العاده شیک به پیج‌­های زیر مراجعه کنید.

تلفیق مشکی و نارنجی استایلی شیک و رسمی، در عین حال دخترانه و جذاب به شما می بخشد. تکه دوزی­های رنگی علاوه بر آن که مانتو شما را خاص می­کند، جلوه­‌ای خاص نیز به آن می­بخشند. هم چنین شلوارهای چرمی و براق که یکی از ترندهای امسال محسوب می­شود تکمیل کننده استایل شما خواهند بود. شما حتی قادر خواهید بود کیف و کفش را نیز با توجه با رنگ و حتی بافت پارچه­‌ی خود ست کنید.همچنین برای خرید مانتو عروس می توانید به فروشگاه آنلاین شیک و پیک مراجعه بفرمایید.

برای خرید این مانتوی جلوبسته‌­ی دخترانه و دیدن مدل­های بیشتر روی عکس کلیک کنید.

۳.خرید مانتو دخترانه راحت

یکی دیگر از مانتوهای پرطرفدار دخترانه، مدل­های غیر رسمی و راحت هستند. این مانتو که برای هر سنی مناسب هستند در خیابان و و رفت و آمدهای روزمره کاربرد زیادی دارند . جنس اغلب آن­ها جین، کتان و نخی است که باعث ایجاد حس راحتی زیادی می­شود. الگو و طرح­ آن­نیز برگرفته ازپیراهن­‌های مردانه است. به این صورت که دارای آزادی نسبی، ­برش عصایی یا بدون برش و دکمه­‌خور هستند.

این مدل مانتوها در موقعیت­‌های مختلفی قابل پوشیدن هستند از دانشگاه گرفته تا گشت وگذار روزمره . اگر یکی از آن­ها در کمد لباس خود داشته باشید، دیگر برای انتخاب مانتو مناسب گیج نخواهید شد.

۴.مانتو دخترانه کتی

شاید تصور کنید که مانتوها کتی فقط مخصوص موقعیت ­های کاملا رسمی و افراد سن بالاتر است، اما درست نیست . برخی از مانتوهای دخترانه حالتی کتی دارند اما چه ویژگی هایی آن ها را مناسب دختران جوان می­کند؟ اولین موضوع طراحی آن است؛ اضافه شدن برخی جزئیات مثل نواردوزی، سکگ، زیپ و دکمه می­تواند یک مانتو کتی ساده را کاملا دخترانه و جذاب کند.

 رنگ­ها در مرحله­‌ی دوم حائز اهمیت هستند. سفید و مشکی با رنگ‌­های شاد مثل قرمز، صورتی، زرد و سبز ترکیبی زیبا می­سازند. رنگ­‌های متضاد مثل قرمزو آبی یا مکمل مثل قرمز و سبز برای انتخاب و خرید مانتو دخترانه کتی ایده‌­آل محسوب می­شود. این مانتوهای شیک و دخترانه را می­توانید درمهمانی­‌ها بپوشید. برای دیدن سایر مدل­ها روی عکس­‌های زیر کلیک کنید.

طرح و نقش نیز در مانتو دخترانه مهم است. گاهی یک نقش پارچه به تنهایی می­توانید استایل شما را خاص و منحصر به فرد کند. معمولا گل‌­های ریزِ کنار هم و برخی نقش‌­های هندسی مثل چهارخانه و راه راه در بسیاری از مدل­‌ها دیده می­شود. اگر قصد انتخاب پارچه برای تهیه مانتو دخترانه دارید از پارچه‌­هایی با نقش فانتزی و متفاوت بیشتر استفاده کنید. هم چنین تضاد نقش با زمینه­ی پارچه نیز جلوه­‌ی آن را بیشتر می­کند.

این مانتو علاوه بر آن که ظاهری شیک و رسمی دارد، دخترانه نیز هست؛ زیرا جیب­‌های بزرگ ونقش‌­های خاص پارچه، آن را از سایر مانتوهای متمایز کرده است. برای خرید مانتو دخترانه رسمی و دیدن سایر مدل­‌ها به پیج زیر مراجعه کنید.

  راهنمای کامل خرید مانتو رنگ سال ۲۰۲۲

پیشنهاد ما این است که هرگز مانتوهای گلدوزی شده را  فراموش نکنید. مانتوهای دخترانه باید حس و حال و  طراوت جوانی را نشان دهند. به همین علت گلدوزی­ یا سایر تزئینات الحاق شده تاثیری خیلی زیادی برای افزایش این ویژگی دارند. اگر قصد خرید مانتو دخترانه­ با تزئینات و گلدوزی‌­های تمیز و زیبایی دارید به پیج زیر مراجعه کنید.

۵.آستین کیمونو

یکی دیگر از مانتوهایی که بین دختران جوان محبوبیت زیادی دارد؛ آستین کیمونو است. این مدل مانتوها که گشادی و آزادی زیادی در قسمت حلقه آستین دارند، باعث راحتی حرکت دست­‌ها می­شوند. همچنین برای تابستان و روزهای گرم پوششی عالی است. یکی دیگر از ویژگی های این مدل این است که لاغری قسمت بالاتنه را می­پوشاند. به همین علت برای دخترخانم­‌های ظریف کاملا مناسب است.

اگر قصد خرید مانتو دخترانه کیمونو را دارید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

در آخر دانستن این نکته نیز خارج از لطف نیست. اگر قصد پوشیدن یک استایل دخترانه دارید، پیراهن و دامن را نیز امتحان کنید. این استایل دوست داشتنی و زیبا ، شما را دلرباتر از قبل نشان می­دهد. پیراهن و دامن پوشیدگی کاملی مانند مانتو و گاهی حتی بیشتر دارند. این استایل برای گشت وگذار و دورهمی­‌های دوستانه کاملا مناسب است.  

نویسنده : عاطفه

جگونه مانتو دخترانه متناسب با اندام خود بخریم ؟

برای این موضوع شما باید ابتدا اندام خود را بشناسید. اگر در اطراف شکم و پهلوی خود چاقی دارید، از مدل دامن­های فون و کمی آزادتر استفاده کنید؛ درحالی که مانتو کلوش و بسیار پرچین برای شما مناسب نیست. اگر لاغر هستید، مدل­های کیمونو، پرچین و جلوبسته بهترین انتخاب است.

مانتو دخترانه شیک از کجا بخریم ؟

امروزه خرید هم به صورت فیزیکی و هم آنلاین انجام می­شود.شما ممکن است زمان کافی برای گشتن در فروشگاه­ها و ماندن در ترافیک سنگین را نداشته باشید در صورتی که خرید آنلاین علاوه بر صرفه جویی در وقت، امکان مقایسه مدل و قیمت ها را فراهم می­کند فقط کافی است عبارت مانتو دخترانه را سرچ کنید تا با انبوهی از فروشکاه­های آنلاین آشنا شوید. برای اطمینان نیز خواندن تجربیان و نظرات دیگران کمک کننده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *