استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

پیراهن راه راه را با چه شلوار و لباسی ست کنیم؟

پیراهن راه راه در طول چند سال گذشته به یک عنصر اصلی محبوب در بسیاری از کمد لباس ها تبدیل شده است و دلیل خوبی هم دارند!

چراکه پیراهن‌های راه راه با توجه به تنوع در رنگ و طرح مناسب هر مراسم و رویدادی خواهند بود. پیراهن راه راه را می‌توانید از یک روز در دفتر گرفته تا یک شب بیرون از منزل با دوستان یا یک دویدن صبحگاهی، ترکیب کنید. تنها کافی است بدانید کدام پیراهن‌های راه راه چگونه و با چه آیتم‌هایی ست می‌شوند.

ست کردن پیراهن راه راه و شلوار خنثی

یک پیرهن راه راه رنگ روشن را با شلوارهای رنگ خنثی ست کنید. با انتخاب رنگ خنثی برای شلوار، از شلوغ شدن استایل‌تان جلوگیری خواهید کرد. رنگ‌هایی همچون مشکی، طوسی، برنزه، آبی یا سفید باتوجه به هارمونی با لباس‌تان انتخاب کنید. به عنوان مثال، یک پیرهن راه راه عمودی قرمز و زرد روشن با شلوارهای قهوه ای تیره یا آبی سرمه ای عالی به نظر می رسد. همچنین کفش‌های خود را رنگ خنثی‌تر بردارید. کفش‌های بژ، قهوه‌ای یا مشکی بهترین ترکیب را به همراه دارند.

ست کردن رنگ این آیتم با شلوار

برای یک لباس منسجم، رنگی از پیراهن خود را با شلوار خود هماهنگ کنید. یک رنگ از پیراهن راه راه خود انتخاب کنید و یک شلوار هم رنگ آن را بپوشید. این سبک با پیراهن هایی با رنگ خنثی و همچنین با پیراهن های روشن تر ترکیب خوبی می‌شود. یک پیراهن راه راه سفید و خرمایی همراه با شلوار خاکی ظاهری شیک خواهد داشت. همچنین یک راه راه زرد و سرمه ای با شلوار سرمه ای زیبا به نظر می رسد.

  نگاهی به السا اسکیاپارلی؛ طراح سورئال ایتالیایی

ست اسپرت

پیراهن راه راه اسپرت را می‌توان از جنس پاره، مدل یقه، آزادی موجود در پیراهن و مدل آستین‌ها دانست.

برای ست کردن اسپرت می‌توانید دکمه های آن را باز کرده و روی یک تیشرت تک رنگ بپوشید تا ظاهری غیررسمی و اسپرتی داشته باشید. به دنبال پیراهنی با خطوط عمودی پهن تر باشید تا ظاهری جذاب‌تر داشته باشید. یک تیشرت سفید یا مشکی ساده با پیراهن راه راه صورتی، زرد و یا آبی جالب به نظر می‌رسد. برای ایجاد هارمونی بیشتر، رنگ تیشرت خود را با رنگ راه راه روی پیراهن خود هماهنگ کنید.

 به عنوان مثال، یک پیرهن راه راه سفید و سرمه ای روی یک تی شرت آبی مایل با ته مایه طوسی زیبا به نظر می رسد و یا یک تی شرت صورتی به خوبی مکمل یک پیراهن راه راه قرمز و قهوه ای است.

ست پیراهن و تیشرت، ترکیبی راحت و کاربردی برای یک روز معمولی و دویدن یا معاشرت با دوستان است.حواستان باشد که این ست را در اداره یا محل کار استفاده نکنید.

ست با ژاکت

برای روزهای پاییزی پوشیدن یک ژاکت یا بافت روی پیراهن الزامی است. برای جذاب‌تر شدن استایل‌تان دکمه‌های ژاکت را نبندید و بگذارید پیراهن‌تان دیده شود. اگر می‌خواهید از پلیور زیپ دار استفاده کنید، زیپ آن را تا نیمه باز و پیراهن‌تان را داخل شلوار بگذارید.

  لباس مناسب مهمانی خانوادگی چیست؟

به عنوان مثال، یک پیراهن عمودی راه راه سفید مشکی در زیر ژاکت زرد خردلی فوق العاده به نظر می رسد. برای تکمیل این لباس، شلوار مشکی و یک جفت کفش ورزشی سفید بپوشید

استایل رسمی

پیراهن‌های رسمی را با کت و شلوار ست کنید و در موقعیت‌های رسمی مانند محل کار، قرار و جلسات کاری حاضر شوید. هرگز پیرآهن راه راه اسپرت را برای یک موقعیت رسمی به همراه کت نپوشید. پیراهن راه راه ریز برای ست شدن با کت و شلوار رسمی انتخاب مناسب‌تری است.

به عنوان مثال، یک بلوز راه راه ریز آبی سفید با یک کت شلوار مشکی زیبا به نظر می رسد.

ست پیراهن راه راه و کت جین

جین‌ آیتمی غیر رسمی و در عین حال بسیار شیک است.  ست با و کت جین با شلوار لی یا شلوار مشکی هارمونی خوبی خواهد داشت. برای داشتن استایلی شیک تر، پیراهن راه راه عمودی خود را داخل شلوار قرار دهید. برای داشتن استایل اسپرتی مردانه، از پیراهن راه راه صرف نظر کرده و تیشرت‌های گرافیکی را جایگزین آن کنید.

نکته جالب در مورد این استایل این است که می توانید آن را تقریباً با هر کفشی ست کنید. با یک جفت کتونی یا اسنیکرز، همه چیز را عادی و راحت نگه دارید. برای داشتن استایل اسمارت مردانه، لوفر‌ها انتخاب خوبی خواهند بود.

  10 نکته در ست کردن رنگ لباس‌ها

استایل اسمارت با پیراهن راه راه

اگر موارد بالا برایتان جذاب نبود، ست جلیقه و پیراهن راه راه را حتماً امتحان کنید. برای ست کردن آن‌ها بین جلیقه و پیراهن خود، مطمئن شوید که یکی از آن عناصر رنگ خنثی‌تری داشته باشد تا چشم مخاطب را اذییت نکند. یک جلیقه مینیمالیستی با رنگ خنثی یا خاکی با یک پیراهن راه راه روشن تر، استایل اسمارت و نیمه رسمی را به همراه دارد. برای یک استایل کلاسیک مردانه، جلیقه سبز شکاری را با یک پیرهن راه راه سفید مشکی ست کنید.

پیراهن راه راه ریز

همان طور که می‌دانید راه راه ها به صورت درشت و ریز طراحی می‌شوند و هر کدام ویژگی‌های بصری متفاوتی را دارند، پیراهن با راه راه درشت، اندام را درشت‌تر و راه راه ریز اندام را لاغرتر نشان می‌دهد. اگر دوست ندارید از پیراهن با خطوط عمودی درشت استفاده کنید، راه راه ریز با میزان رنگ کمتر و یا خنثی را تست کنید. برای داشتن یک استایل شیک و راحت برای موقعیت‌های نیمه رسمی‌تان از ست پیراهن راه راه آبی سفید با شلوار جین استفاده کنید.

ست پیراهن راه راه چند سایز

اگر دقت کرده باشید، برخی از پیراهن‌ها دارای چند سایز عمودی ریز و درشت هستند. اگر به بی نظمی و تفاوت خطوط شما را آزار نمی‌دهد، این نوع پیراهن‌ها نیز به استایل‌تان جذابیت خوبی می‌بخشد.

  بهترین راهنمای خرید شال تیره مناسب پوست سبزه و گندمی

شما با انتخاب راه راه درشت یا چند سایز و شلوار راه راه یک ست خیرع کننده را ایجاد می‌کنید.

نکته کلیدی در اینجا این است که یک نوار عمودی پررنگ را با یک شلوار با خطوط کمتر ست کنید.

اگر این ست را دوست ندارید، پیراهن شلوغ را با یک شلوار ساده و تک رنگ استایل کنید. همچنین از اکسسوری به صورت هوشمندانه استفاده کنید تا شلخنه به نظر نرسید.

ست افقی و عمودی

برای جذاب و دراماتیک شدن استایل‌تان، پیراهن راه راه افقی و تیشرت راه راه عمودی را می‌توانید با هم ست کنید. برای داشتن بهترین نتیجه، روی پیراهن‌هایی با رنگ‌های خنثی یا پاستلی تمرکز کنید.

به عنوان مثال، یک تیشرت راه راه افقی سرمه‌ای سفید زیر یک پیراهن آبی سفید راه راه عمودی به زیبایی دیده می‌شود. اما حواستان باشد که جهت‌های راه راه را مخالف انتخاب کنید تا ظاهری چشم نواز داشته باشید.

نویسنده : مائده کاظمی

پیراهن راه راه اسپرت است یا رسمی؟

پیراهن راه راه هم اسپرت و هم رسمی می‌تواند باشد. بسته به جنس طرح خطوط قابل تشخیص است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *