استایل خانم‌ها, خرید مانتو, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

پیشنهادهای استثنائی برای خرید مانتو امسال ! راهنمای خرید مانتو ۱۴۰۱ – ۲۰۲۲

خرید مانتاو 1401

پیشنهادهای استثنائی برای خرید مانتو امسال ! راهنمای خرید مانتو ۱۴۰۱ – ۲۰۲۲

همان طور که با آغاز یک سال جدید و آمدن فصل بهار طبیعت دوباره متولد می­شود. ما نیز تلاش می­کنیم که زیباتر و جذاب­تر از قبل باشیم. دنیای مد و ترندهای فشن با آمدن هر فصل تغییر می­کنند و پیشنهادهای جدید و شگفت انگیزی ارائه می­دهند.  در پوشش خانم­های ایرانی مانتو  اصلی­ ترین آیتم محسوب می­شود و بیشترین تاثیر در استایل را دارد. خرید مانتو امسال به تنهایی بخش زیادی از جذابیت ظاهری شما را تکمیل می­کند.

در حالی که هرسال طیف عظیمی از طرح­ها و مدل­های مختلف وارد بازار می­شوند، خرید مانتو شیک و مطابق با مدروز سخت­تر می­شود. شاید از خودتان بپرسید که برای خرید مانتو امسال باید به چه نکاتی توجه کرد؟ یا چگونه استایلی شیک، جذاب و البته به صرفه داشته باشیم؟ در ادامه با راهنمای کامل خرید مانتو ۱۴۰۱ – ۲۰۲۲  همراه ما باشید.

خرید مانتو امسال

 بهار با مهمانی­ها و سفرهای نوروزی آغاز می شود و خرید مانتو مجلسی اولویت خانم­های شیک­پوش خواهد بود. تابستان با روزهای طولانی، گرم و پر جنب و جوش است و یک استایل خنک و راحت بهترین انتخاب به نظر می­رسد. در پاییز، مدارس و دانشگاه­ها اغاز می­شوند و مانتو برای محل کار و دانشگاه بیشترین کاربرد را دارد.

 زمستان نیز سرمای خود را با دانه­های برف و بازگشت پالتو و کاپشن­های گرم  نشان می­دهد. در همه فصل­های سال ما در اجتماع حضور داریم و تلاش می­کنیم استایل مناسبی داشته باشیم. انتخاب یک مانتو خوب مهم­ترین عامل در ظاهر ماست. مطمئن باشید با در نظرگرفتن چند نکته­ی ساده برای خرید مانتو امسال خود بیشتر از قبل خواهید درخشید.

۱.در هر موقعیتی چی بپوشم؟

اولین موردی که باید به آن دقت کنید توجه به موقعیت و شغل­تان است. پوشیدن یک پیراهن گل گلی دریک جلسه­ی کاری مناسب نیست!  یا یک مانتوی کتی در حالی در حال حرکت و جنب و جوش هستید! برای خرید مانتو امسال خود دقت کنید که در چه موقعیت­هایی بیشترقرار خواهید گرفت؛ آیا به مهمانی و عروسی­های زیادی دعوت خواهید شد؟

  چگونه با ست لباس مردانه مجلسی درخشان ترین استایل‌ها را داشته باشیم؟

باید به سرکار بروید و زمان زیادی را در اداره یا شرکت هستید؟ یا شاید فعالیت زیادی دارید و باید در رفت و آمد خواهید بود و راحتی اولویت شماست؟ با شناخت موقعیت­هایی که امسال در آن قرار می­گیرید، اولین گام برای خرید مانتو امسال خود را برداشته­اید. مطمئن باشید که می­توانید متناسب با ترند و مد ۱۴۰۱- ۲۰۲۲ استایل مورد پسند خود را داشته باشید.

شومیز وشلوار سوفیا

خرید مانتو امسال کتی و رسمی

 مدل های رسمی و کتی یک گزینه­ی عالی برای  خرید مانتو ۱۴۰۱ – ۲۰۲۲ به شمار می­روند. برندها وتولیدکنندگان لباس، مانتوهای کتی را در رنگ و جنس­های متنوع طراحی و تولید می­کنند. شما می­توانید به راحتی آن­ها را با سایر لباس­های خود ست کنید. این مدل­ها که ظاهری کلاسیک دارند،

هرگز از مد نمی­روند و به راحتی با سایر آیتم­ها هم­خوانی پیدا می­کنند. به طور مثال یک مانتو کتی با شومیز و دامن برای مهمانی، انتخابی فوق العاده است. همان مانتو با شلوار برای موقعیت­های رسمی نیز کاربرد دارد.

پالتو فوتر مشکی

اگر می­خواهید یک خرید به صرفه و خوب داشته باشید، رنگ­هایی را انتخاب کنید که با سایر آیتم­های کمدتان متناسب باشد. معمولا مشکی، سفید، خاکستری، کرم، قهوه­ای و سورمه­ای به خوبی با سایر رنگ­ها ست می­شوند.

امسال برای انتخاب روسری، مینی اسکارف­ها  را امتحان کنید. جنس­ و طرح­های متفاوت آن­ها برای هر سلیقه­ای مناسب است. شال نیز یک پیشنهاد جوان­پسندانه و شاد است که استایل شما را کژوال می­کند.

کت اسپرت زنانه

شما در خرید شلوار و کفش آزاد هستید؛ انواع جین­ها و شلوار­های کرپ و رسمی به یک مانتو کتی می­آیند.  اما دقت کنید که متناسب با فرم اندام شما باشد. کفش­های کتانی، اسنیکرز، کالج، عروسکی، پاشنه­دار یا هر مدل کفش دیگری که در آن احساس راحتی می­کنید را بدون نگرانی بپوشید.

به جرئت می­توان گفت که هرگز از خرید مانتو کتی پشیمان نمی شوید؛ زیرا آن­ها از استایل­های رسمی تا کژوال همراه شما هستند.

  استایل تام بوی را بیشتر بشناسید ! چگونه تام بوی بپوشیم؟

مانتو مجلسی 1401

خرید مانتو امسال : مانتو مجلسی

اگر قصد خرید مانتو مجلسی را دارید، مانتو با پارچه­های ژاکارد یکی از پرطرفدارترین مدل­های چند سال اخیر است. اگر هنگام خرید، رنگ و طرح آن را با دقت انتخاب کنید تا به شما بیاید . زیرا نه تنها امسال بلکه تا مدت زیادی با آن را در مهمانی­ها و مجالس زیادی بدرخشید و از مد نمی­رود. از مزایای این پارچه­ها این است که دیر چروک می شوند و ظاهر خود را حفظ می کنند.

به همین علت یکی از پیشنهادهای ما برای خرید مانتو ۱۴۰۱ – ۲۰۲۲ است.

سایر مانتوهای مجلسی مثل مانتوهای کارشده، تور و گیپور نیز جذابیت خاص خود را دارند. اگر به سبک­ ماکسیمال علاقه دارید، زرق و برق مانتوهای کارشده شما را به وجد خواهد آورد.

برای دختران جوان تورهای طرح­دار و رنگ­های روشن گزینه­ای مناسب­تر است. پترن­های گل وخرجکارهای براق مانتوی شما را منحصربفرد می­کنند. شما می­توانید روسری یا شال، شلوار، اکسسوری و حتی لاک ناخن خود را به رنگ­های درون مانتو ست کنید. این گونه استایل شما دلربا و زیبا خواهد شد.

مانتو با گل های بزرگ

مانتو اسپرت

مانتوهای اسپرت یکی دیگر از سبک­های ضروری در کمد لباس هر خانم خوش پوشی است. مانتوهای اسپرت معمولا از راحتی و آزادی مناسبی برخوردار هستند . زیپ، جیب و کشسانی از آیتم­هایی است که معمولا در هر مانتو اسپرت دیده می­شود. شما می­توانید آن­ها را در هنگام پیاده روی، گشت و گذار و حتی خرید بپوشید؛ زیرا همان طور که گفته شد، راحتی، اولویت اصلی در خرید مانتو اسپرت است.

مانتو پوپلین

جنس هایی مثل جین، دیور، کتان، میکرو کجراه بهترین انتخاب محسوب می­شوند. این پارچه­ها در ضخامت متفاوت تولید می­شوند که می­توانید متناسب با هر فصل استفاده کنید. قابلیت عبور هوا امری ضروری در انتخاب مانتو اسپرت است. این ویژگی باعث می­شود که در هنگام فعالیت بدنی و تعرق احساس بهتری داشته باشید. هم چنین عبور هوا از ایجاد بوی بد نیز جلوگیری می­کند.

  فواید استفاده از لباس زیر که تا امروز نمیدانستید!

خرید مانتو امسال : مانتو عروسکی و دخترانه

مانتوهای عروسکی و دخترانه معمولا بین دختران ۱۵ تا ۲۵ سال بسیار محبوبیت دارند. البته بهترست بدانید که هیچ قانونی وجود ندارد که شما را از پوشیدن لباس مورد علاقه­تان، در هر سنی  بازدارد. مانتوهای عروسکی قد کوتاهی دارند و اغلب، دامن­های کلوش و پر چین دارند.

هم چنین دارای جزئیاتی مانند پاپیون، بند، پترن­های شاد و گلدوزی­های جذاب می­باشند. مانتو شیک و عروسکی بهترین انتخاب برای مهمانی و دورهمی­هاست و شما را سرزنده و پر از انرژی نشان می دهد. رنگ­های روشن مثل نارنجی،  صورتی، یاسی، آبی آسمانی، سفید، سبز پسته­ای و گلبهی در ترکیب با چین­های عروسکی بی نهایت فریبنده و زیبا می شوند.

مانتو بهاره سوزندوز

کفش­های پاشنه بلند، زیورآلات، کیف­های کلاچ یا کیف­های دستی کوچک، شلوار جین یا جوراب شلواری از جمله آیتم­هایی هستند که با مانتو عروسکی ست فوق العاده­ای می­سازند.

مانتو بخارا دوزی

۲.جنس پارچه

همان طور که گفته شد برای خرید یک مانتو شیک و جذاب باید به موقعیت، سبک و فصل دقت کنید. اگر می­خواهید خرید مانتو امسال­تان به صرفه و اقتصادی نیز باشد، جنس لباس هم اهمیت زیادی دارد. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از یک یا دوبار پوشیدن ، لباس­تان نخ کش شده ، رنگ آن رفته و حتی الیاف آن شکل خود را از دست داده­اند. ایین می­تواند بدترین اتفاقی باشد که پس از صرف هزینه زیاد رخ می­دهد.  بنابراین توجه به جنس مانتو خیلی مهم است.

مانتو خامه دوزی بهاره

برای خرید مانتو ۱۴۰۱ – ۲۰۲۲ سعی کنید با توجه به سلیقه­ و موقعیتی که در آن قرار می­گیرید، جنس را انتخاب کنید. به طور مثال الیاف صد در صد پنبه بسیار خنک و راحت هستند اما زود چروک می­شوند. درحالی که ترکیب پلی استر و پنبه خواصی همچون استقامت بالا، انعطاف و لطافت زیاد و چروک ناپذیری دارد. 

  نکات ضروری که پیش از خرید مانتو مجلسی شیک باید بدانید!

اگر جنب و جوش زیادی دارید از پارچه هایی با کشسانی و مقاومت زیاد استفاده کنید. اما آن چه بیش از هر چیزی اهمیت دارد راحتی و اعتماد به نفس شما در مانتوی مورعلاقه­تان است!

وست چهارخانه

۳.رنگ

توجه به رنگ و ترکیب رنگی خرید مانتو ۱۴۰۱ – ۲۰۲۲  می­تواند جذابیت شما را در میان دیگران دو چندان کند. کمپانی پنتون برای سال ۲۰۲۲ رنگ خاصی بنفش (very peri) را اعلام کرده است. این رنگ علاوه بر آن که تنهایی بسیار چشمگیر است، در کنار سفید، انواع طیف آبی و طیف قرمز عالی می شود.

مانتو کتی بنفش

کمپانی مد و لباس ایران نیز امسال برای اولین بار رنگ سال را سبز آبی انتخاب کرد. این رنگ در هنر و معماری ایران بسیار دیده می­شود و نمادی از فرهنگ ایران است. آرامش بخشی، امنیت، دوستی و اعتماد از خصوصیات این رنگ محسوب می­شوند.

اگر نمی­خواهید که برای خرید مانتو امسال دقیقا از رنگ سال۲۰۲۲ پیروی کنید، انواع طیف بنفش، ارغوانی، نیلی و آبی جایگزین مناسبی محسوب می­شوند. اما هرگز این نکته را فراموش نکنید که هم خوانی آن با رنگ پوست تان مهم­تر است.

مانتو چرخ کاری ژاکارد

۴.ست کردن مانتو

هنگام خرید مانتو امسال خود اصلا نگران ست کردن آن نباشید. دوسال همه گیری کرونا باعث شد که قوانین سختگیرانه ی دنیای فشن جای خود را به راحتی و سادگی بدهند. امروزه داشتن استایل شخصی از پیروی کردن از ترندهای زودگذر اهمیت بیشتری دارد. بنابراین آن­چه که به شما احساس خوب و راحتی می­دهد را اولویت قرار دهید.

کت کرپ کنزو

با این وجود مینی اسکارف­ها ، دستکش و جوراب­های توری، کمربندهای براق و زنجیری، جین­های فاق کوتاه امسال ترند شده­اند. آن­ها می­توانند شما را منحصر بفرد نشان دهند.

مانتو مجلسی کلاسیک

و نکته­ی آخر؛ در خرید مانتو ۱۴۰۱ – ۲۰۲۲  سلیقه و علاقه­ی خود را حتما در نظر بگیرید، از قضاوت دیگران نترسید و با اعتمادبه­نفس باشید. امیدوارم خواندن این مقاله برای خرید مانتو امسال راهنمای شما باشد و از آن لذت ببرید.

نویسنده:عاطفه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *