استایل خانم‌ها, مد و استایل

پیشنهاد های ضروری برای قبل سی سالگی

پیشنهاد و مهارت قبل از سی سالگی : دوست عزیزم سلام

پیشنهاد و مهارت قبل از سی سالگی

می دانیم که یک دوره هایی از زندگی طلایی و مهم هستند و باید از آن بهترین استفاده را ببریم. قبل از سی سالگی همان روزهای طلایی دوران جوانی است. چراکه توانایی، قدرت، انرژی، سلامتی، شور و نشاط در کنار هم وجود دارد. پس اگر این دوره را بدون برنامه و یا یادگیری و دنبال کردن علایق مان سپری کنیم، احتمالاً وقتی به سن سالگی برسیم حال خوشی نخواهیم داشت. دوست عزیزم در ادامه برای شما از مهارت‌‌ها و کارهایی که لازم است قبل از سی سالگی انجام دهید، نوشته ایم. پس با ما همراه باشید و اگر نظر و پیشنهاد جدیدی دارید حتماً یادداشت کنید.

  1. خودتان را دوست داشته باشید : هیچ کس به اندازه خودتان به شما نزدیک تر نیست. تنها شما هستید که می‌دانید چه می‌خواهید؟ تنها شمایید که همیشه کنار خودتان هستید و از احساسات و حالات خود آگاهید. حیف نیست که خود را دوست نداشته باشید؟! برای بالا بردن عزت نفس، به این چند نکته توجه کنید :
  • وقتی کاری را خوب انجام دادید، برایش شادی کنید! منتظر ننشینید که یک نفر دیگر به شما بگوید چقدر خوبید! خودتان به خودتان بگویید!
  • عزت نفس شما زمانی رشد می‌کند که رفتارها و ارزش‌های شخصی‌تان با هم در یک راستا باشند. پس با خود و دیگران صادق باشید.
  • همیشه امکان اشتباه وجود دارد پس خود را سرزنش نکنید و حال بد را کنار خود نگه ندارید. از شکست و اشتباهات درس بگیرید و به آن به عنوان یک تجربه نگاه کنید.
  • بر نقاط قوت خود تمرکز کنید و آنها را ببینید
  تست شخصیت شناسی : شما انسان خوب یا بدی هستید؟

اگر در این مسیر دچار مشکل شدید و به تنهایی نمی‌توانید عزت نفس خود را بالا ببرید از مشاور مطمئن کمک بگیرید.

کلینیک روانشناسی اراده جزو معتبر ترین مراکز روان درمانی با کادری مجرب است. برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه اینستاگرام erade_clinic   سر بزنید.

۲. عادت کنید که کتاب بخوانید : اگر دقت کنید آن شخصی که در مهمانی، جمع های مختلف و حتی گفتگوی دو نفره همه را مجذوب خود می‌کند و به زیبایی سخن می‌گوید، سطح مطالعه بالایی دارد. پس لطفاً تا قبل سی سالگی خود را به کتاب خواندن عادت دهید. البته که هر نوع کتابی مفید نیست. در ادامه چند کتاب مفید و پرفروش را به شما معرفی خواهیم کرد.

کتا هنر ظریف رهایی از دغدغه ها

اگر شما هم سوالاتی مانند « چرا خوشحال نیستم؟»، «چطور می‌توانم با مشکلات مختلف و رنج‌های زندگی کنار بیایم؟»، «چه چیزی باعث می‌شود مشکلات مختلف برای ما بروز کند؟»، «چگونه از شر افکار مزاحم و دغدغه‌های آزاردهنده رها شوم؟» دارید، خواندن این کتاب را در برنامه خودتان قرار دهید. جهت دانلود این کتاب که جزو پیشنهاد و مهارت قبل از سی سالگی  ما نیز هست وارد سایت طاقچه شوید.

  معرفی و خلاصه کتاب عادت های اتمی اثر جیمز کلیر

کتاب انسان در جستجوی معنا

کتاب انسان در جستجوی معنا به قلم ویکتور فرانکل از جمله آثار درخشان و مشهور امریکایی است که بعد از گذشت سال‌ها هنوز جذابیت بسیاری دارد. این کتاب گزارشی از تجربیات شخصی فرانکل است، تجربیاتی که میلیون‌ها زندانی را در طول سال‌ها به طور مکرر عذاب داده است. برای تهیه این کتاب بر روی تصویر بالا کلیک کنید.

من بعد از تو

یک رمان عاشقانه اما بسیار زیبا و خواندنی است. قبل از سی سالگی خواندن این کتاب را نیز فراموش نکنید. لطفاً با کلیک روی تصویر برای خرید اقدام کنید.

۳.هدف داشته باشید و برنامه ریزی کنید :

از زمانی که دیپلم می‌گیرید تا قبل از سی سالگی حتماً برای خود اهدافی را مشخص کنید. داشتن هدف باعث رشد، انگیزه، نشاط و عزت نفس می‌شود. اهداف خود را بر روی کاغذ بنویسید و برای هر کدام برنامه ریزی کنید و آن را به سه بخش کوتاه، میان و بلند مدت تقسیم کنید.

  آسیب هایی جدی ورزش غیراصولی به بدن

۴. ورزش کنید و به سلامت خود رسیدگی کنید :

سلامت جسم و روان از مهم ترین عواملی است که باید در طول زندگی به آن توجه کنید. اما به شما توصیه می‌کنیم که در قبل از سی سالگی ورزش کنید و خود را چکاپ کنید تا در دوره میانسالی و پیری نیز سلامت باشید. ویتامین D، تیروئید، تست دیابت و کم خونی را جزو چکاپ سالانه خود قرار دهید.

۵.حداقل یک مهارت جدید یاد بگیرید :

بعضی از افراد وقتی به آستانه سی سالگی و یا بعد آن می‌رسند دچار افسردگی و بحران می‌شوند. مهم ترین دلیل آن نداشتن هدف و انگیزه است. دوست نازنیم شما در این دوره طلایی بهتر است حداقل یک مهارت جدید را یاد بگیرید تا با داشتن مهارت جدید برای خود هدف گذاری کرده و انگیزه و امید به زندگی را در خود افزایش دهید. مهارت هایی که می بایست بلد باشید عبارتند از: ن

  • آشپزی
  • آموختن زبان انگلیسی
  • رانندگی
  • استفاده از نرم افزار و گوشی هوشمند
  • تنهایی سفر کردن

کتب آموزشی انگلیسی

زبان انگلیسی را به صورت خود آموز و ویدیویی با قیمت مناسب می‌توانید از سایت یلدا علایی تهیه کنید.

۶. پیشنهاد و مهارت قبل از سی سالگی: مهارت گفتگو و ارتباط موثر در جمع را بیاموزید 

مهارت صحبت کردن در جمع و ارتباط گرفتن با دیگران امری لازم برای پیشرفت است. کسی که نتواند با دیگران به خوبی صحبت کند و یا لحن تندی دارد، جامعه برای او جایی ندارد. پس اگر شما هم به دنبال رشد و پیشرفت خود هستید، مهارت گفتگو و مذاکره را در خود تقویت کنید.

یادگیری مهارت گفتگو و ارتباط بسیار مهم و حیاتی است. برای بهتر شدن روابط ما با همکاران، دوستان، همسر و خانواده اش بسیار کمک کننده است. این مهارت را می‌توانید از صفحه اینستاگرام omouriii  به صورت رایگان آموزش ببینید و یا در دوره های بسیار کاربردی ایشان شرکت کنید.

۷. فیلم و سریال ببینید :

  بررسی استایل سرسی در فیلم گیم اف ترونز

قبل از سی سالگی حتماً فیلم های خوب ببینید. شاید بگویید دیدن فیلم و سریال چه سودی برای ما دارد؟! باید بگوییم که دیدن فیلم قدرت تخیل، تحلیل، نقد، بررسی و از همه مهم تر دقت شما را بالا می‌برد. پس برای فیلم دیدن برنامه بریزید. اما وقت خود را صرف فیلم‌های بی کیفیت و محتوای زرد نکنید. در ادامه سه فیلم خوب و پرفروش را حتماً باید قبل از سی سالگی ببینید، معرفی می‌کنیم.

پوستر فیلم اینسپشن

یکی از بهترین فیلم‌های تاریخ سینما تلقین (Inception ) است. این فیلم ژانر علمی تخیلی و اکشن دارد و توصیه می‌کنیم که حتماً حداقل یک بار آن را ببینید.

12 مرد خشمگین

فیلم( Angry Men 12 ) را در لیست فیلم‌های دیدنی در روزهای تعطیل قرار دهید.

فیلم پدرخوانده پوستر

 فیلم پدر خوانده را نیز حتماً ببینید. این فیلم یک درام خانوادگی و یک حماسه‌ی جنایی است و به لحاظ بصری و موسیقایی مخاطب را از خود بی‌خود می‌کند. درام تاریخی بی‌عیب و نقصی است.

۸. پول پس انداز کنید :

از قبل سی سالگی شروع به پس انداز کردن کنید. پول پس‌انداز کردن هیچ ضرری ندارد و هرچه زودتر آن را انجام دهید، برای آینده‌تان بهتر است. هیچ‌کس نمی‌داند که در آینده قرار است چه اتفاقاتی بیفتد؛ بنابراین بهتر است همیشه مقداری پس‌انداز داشته باشید تا در مواقع ضروری از آن استفاده کنید. فرقی ندارد چقدر پول پس‌انداز می‌کنید، فقط این کار را انجام دهید.

۷ پیشنهاد و مهارت قبل از سی سالگی: استایل مخصوص قبل سی سالگی :

استایل مینیمال : مینیمال جزو استایل‌های ساده و محبوب بین جوان‌هاست. در این استایل اولویت سادگی و استفاده حداقلی از هر چیز است. در این استایل پالت رنگی محدود به رنگ‌های خنثی است. اکسسوری‌های ظریف و ساده استفاده می‌شود و پارچه ها اغلب بدون پترن یا طرح هستند.

اگر هم طرحی داشته باشد نهایتاً یا راه راه است یا خال خالی. پترن‌های شلوغ و گل گلی در استایل مینیمال جایی ندارد. لباس‌های مورد پسند مینیمال‌ها برش‌‌های ساده دارد. در کمد لباس یک مینیمالیست لباسی با برش‌های عجیب و غریب، غیر قرینه و یا فرم و سیلوئت خاصی نمی‌ بینید.

  ۱۰ استایل ساده و جذاب با تی شرت سفید

لوک مینیمال زنانه

برای تهیه این لوک مینیمال جذاب وارد صفحه اینستاگرام https://www.instagram.com/melorin.mezoon/ بشوید.

استایل مینیمال

استایل مینیمال با الیاف طبیعی برای روز های گرم سال بسیار مناسب است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

استایل ماکسیمال : استایل ماکسیمال نقطه مقابل مینیمال قرار دارد و در این استایل هر چیزی که دلتان بخواهد را می‌توانید بپوشید و با هم ست می کنید. برخی از ویژگی‌های استایل ماکسیمال عبارتند از :

  ۵ راز جذاب استایل سبک ماکسیمال ترند ۲۰۲۲
  • استفاده حداکثری از هر چیز
  • اکسسوری های زیاد ، اکسسوری های بولد یا بزرگ
  • لباس ها در رنگ های جیغ ، شارپ
  • پترن های مختلف کنار هم
  • پوشیدن لایه لایه لباس روی هم
  • به پارچه هایی با نقوش درشت علاقه مند هستند
  • شاید از چند انگشتر و دستبند و گردنبند به طور همزمان استفاده کنند

کت ماکسیمال

کت ماکسیمال با ترکیب رنگ و طرح‌های زیبا و ترندی. محصولات بیشتر را در مزون اینستاگرامی وستر ببینید.

مانتو ماکسیمال

جهت خرید و یا دریافت اطلاعات بیشتر وارد لینک روی تصویر شوید.

استایل کلاسیک مخصوص قبل از سی سالگی

 استایل کلاسیک ماندگار و بسیار پر کاربرد است و هرگز از مد نمی افتد، در این استایل به جنس پارچه بسیار دقت کنید و با کیفیت ترین و مرغوب ترین آن را انتخاب کنید و مطمئن باشید از پرداخت هزینه زیاد برای آن هرگز پشیمان نمی شوید.

پالت رنگی استایل کلاسیک رنگ‌های خنثی مثل خاکستری، بژ، سفید، کرم، شتری، سرمه ای و مشکی را تشکیل می‌دهد و در زمینه پیشنهاد و مهارت قبل از سی سالگی  در زمینه استایل بسیار پرطرفدار است.

  استایل کلاسیک با آبی کلاسیک

مانتو شلوار کلاسیک

استایل کلاسیک جزو استایل‌هایی است که امسال خیلی ترند شده و احتمالاً سالها کنار ما باشد. جهت مشاهده اطلاعات بیشتر این لوک بر روی عکس ضربه بزنید.

استایل کژوال :

استایل کژوال را اغلب ما به عنوان لباس‌های راحتی و شیک می‌شناسیم که برای موقعیت‌های غیررسمی خیلی مناسب نیستند. واقعیت هم همین است. کژوال یعنی هر لباس و اکسسوری که حالت کلاسیک و رسمی نداشته باشد. البته نباید آن را با لباس‌های اسپرت و ورزشی اشتباه بگیرید.

درست است که کژوال بودن یک مفهوم بسیار گسترده است اما محدودیت‌ها و قوانین خاص خود را هم دارد و به هر لباس راحتی نمی‌توان برچسب کژوال بودن زد. اما وجه مشترک بین تمامی اقلام مورد استفاده در این تیپ این است که فرد با آنها احساس راحتی و سبکی داشته باشد.

  کجا کژوال بپوشیم؟

این لوک را می‌توانید برای استفاده روزمره وحتی مهمانی‌های غیر رسمی نیز استفاده کنید. برای دیدن لوک‌های بیشتر کلیک کنید.

استایل هنری :

 برای داشتن استایل هنری باید آنقدر جسور و خلاق باشید و بی‌پروا دست به انتخاب بزنید تا ترکیب‌های مختلف و جدیدی را خلق کنید که مناسب شخص شما است. یادتان باشد که هیچ کس به‌اندازه خود شما نمی‌تواند استایل هنری خاص شما را بسازد؛ پس بی‌پروا به خلاقیت خود اعتماد کنید تا از نتیجۀ کارتان لذت ببرید.

  چگونه یک استایل هنری زیبا داشته باشیم ؟

مانتو هنری

جهت تهیه و دیدن مانتوهای بیشتر وارد صفحه اینستاگرام https://www.instagram.com/sadafharsini.design/ شوید.

استایل هنری دخترانه

حتماً اگر به استایل هنری علاقه مند هستید بر روی تصویر بالا ضربه بزنید.

استایل ماسکولین در پیشنهاد و مهارت قبل از سی سالگی :

ماسکولین در لغت به معنای مردانگی و مذکر است. در واقع کت و شلوار مردانه را با تناسبات اندام یک زن طراحی کردن و به تن یک خانم کردن، استایل ماسکولین را بوجود می‌آورد. ماسکولین یک سبک مردانه جذاب برای زنان و دختران است. سبکی که امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد. در این استایل فقط جدیت مهم است و اگر به دنبال راحتی، رنگ و اکسسوری هستید به دنبال استایل ماسکولین نروید.

  استایل ماسکولین Masculine و رازهای جادویی شدن با آن

استایل ماسکولین را با کت، جلیقه و شلوار مردانه در تمام دنیا می‌شناسند. کت های کمر کرستی و برش دار که هم حس زنانگی و هم حس قدرت را به بیننده القا می‌کند بسیار جذاب و کاربردی است. در این استایل استفاده از دامن خیلی رایج نیست.

تمامی این لوک فوق العاده را می‌توانید از برند میس درس در اینستاگرام تهیه بفرمائید.

نویسنده : مائده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *