استایل خانم‌ها, لباس زنانه, مد و استایل

چطور ست کاپلی بزنیم

ست کاپلی
ست کاپلی

دوست های صمیمی ، افراد خانواده و زوج ها همیشه می خواهند علاقه خود را به هم نشان دهند و تشابه های بیشتری با یکدیگر بسازند و هر روز بیشتر به یک دیگر نزدیک شوند ؛ یکی از روش های نشان دادن عشق و صمیمیت پوشیدن لباس های ست و هماهنگ است زیرا در پشت آن استایل ، زمانی از شادی و خنده گذشته است و نگاه کردن  به هم ، این احساس را دوباره زنده می کند حتی آن را به دیگران نیز انتقال می دهد.

روش های گوناگونی برای ست کردن زوجی وجود که با توجه به موقعیتی که در آن قرار میگیرید میتوانید انتخاب کنید ، با هم خرید بروید و آنچه که هردو با آن احساس راحتی می کنید ، را انتخاب کنید یا پارچه ای بخرید و آن را به دست خیاط بسپرید ،  اما نظر من این است که کمد لباسی تان را باز کنید و آن چه دارید بپوشید ، مطمئنا لباس هایی پیدا می کنید که با هم همخوانی دارند.

ست کاپلی کاملا مشابه

یکی از بهترین تغییرات مد در چندین سال اخیر یان است که بحث جنسیتی بسیاری از لباس ها و رنگ ها از بین رفته است و هر کس با توجه به سلیقه اش می تواند هر چه میخواهد بپوشد ، کفش های اسپرت ، پیراهن های مردانه ، شلوار جین و کتون ، کوله پشتی  ، انواع کلاه ها و رنگ های شاد و …دیگر فقط مردانه و زنانه نیستند و شما می توانید برای ست کاپلی عینا از آیتم های مشابهی استفاده کنید .

  9 آیتم ضروری و پرکاربرد کمد لباس هر خانم شیک پوشی
ست کاپلی کاملا مشابه

رنگ های هم خانواده

ممکن است حتی رنگ یا جنس لباس تان هم شبیه هم نباشد ولی در کنار هم تبدیل به یک ست کاپلی خیره کننده شده اید . شما در این روش از تنالیته رنگ های مرتبط  استفاده کنید مثل طیف آبی آسمانی تا سورمه ای یا سفید ، خاکستری و مشکی . این روش محدودیتی ندارد و می توانید با کمی ذوق از لباس های موجود در خانه تان ست های زیبایی بسازید.

رنگ های هم خانواده

جنس های یکسان

کت چرم ، پالتوی فوتر ، شلوار جین  ، تی شرت پنبه ای و…از آن دسته لباس هایی هستند که براحتی مدل زنانه و مردانه شبیه به هم آن پیدا می شود و برای یک ست کاپلی انتخاب عالی است .

رنگ های متضاد

شاید برای تان عجیب باشد ولی گاهی رنگ های متضاد در کنار هم جذابیت زیادی پیدا میکنند و نشان دهنده ی نوعی از تضاد های طبیعت و مفهوم زندگی اند . مثل مشکی و سفید که بیانگر شب و روز و زن و مرد هستند و در  لباس عروس و کت و شلوار مشکی ، مفهوم  قدرت مردانه و ظرافت زنانه را می رسانند.

رنگ های متضاد

استایل های رسمی

عروسی ، مهمانی یا مراسم های خاص فرصت بسیار مناسبی برای نشان دادن شیک پوشی و ذوق شماست .برای این ست کاپلی اولین پیشنهاد ما استفاده از رنگ سفید است این رنگ با کت مردانه هارمونی زیادی دارد و یک گزینه ی عالی برای  پیراهن های مجلسی خانم ها است . پیشنهاد بعدی ما  هماهنگی اکسسوری ها مثل کراوات ،کمربند، کیف و کفش با هم است ، شاید به نظر جزئی باشد ولی تاثیر چشمگیری در استایل های دو نفره دارد.

  چگونه در دانشگاه استایلی شیک داشته باشیم ؟

ست های ورزشی

برند های بسیار زیادی ست های ورزشی مردانه و زنانه را با طراحی و رنگ یکسان تولید میکنند و تفاوت آن ها فقط در الگو و برش متناسب با هر فرم بدنی است .

ست کاپلی کژوال

استایل های خیابانی و کژوال یکی از محبوب ترین ست های دو نفره است . هودی ، تی شرت های ساده ،شلوار جین و سویشرت از آیتم های اصلی  آن محسوب می شود ، شما حتی در خانه نیز می توانید آن را بپوشید.

دوست های خوش پوش و خوش ذوق من ، شما چطور با هم ست میکنید ؟ لطفا برامون از جذابیت و سختی هایی  ست کاپلی بنویسید . منتظر تجربه های شما هستیم.

نویسنده عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *