استایل آقایان, کیف و کفش مردانه, مد و استایل

چه کفشی با شلوار جین مردانه استایلی لاکچری می‌سازد؟

ست کفش با شلوار جین مردانه

ست کفش با شلوار جین مردانه | جین یا لی یکی از پرطرفدار‌ترین پوشاک است و مطابق با هر سلیقه‌ای می‌توان آن را استایل کرد.

جین در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد این امر موجب شده تنوع زیادی در دوخت و طرح پارچه داشته باشد. به دلیل تنوع خوب و زیادی که جین دارد به راحتی می‌توان استایل‌های جذاب و شیکی را با آن ست کرد.

با شلوار مردانه جین براحتی می‌توان استایل متنوعی از کژوال یا رسمی داشت. در ادامه به انواع ست کفش مردانه با شلوار جین می‌پردازیم.

ست کردن کفش با شلوار مردانه جین راسته

شلوار جین راسته یکی از پرطرفدارترین شلوار مردانه جین‌ محسوب می‌شود. این نوع شلوار عموما با هر کفشی ست نمی‌شود، ست کفش‌های راحتی، اداری و یا پرسنلی مناسب است. معمولا این نوع شلوار مردانه استایلی راحت و آزاد و در عین حال آراسته را تشکیل می‌دهد. شما می‌توانید پایین این نوع از شلوار‌ها را بالا بزنید.

نکته‌ی قابل توجه‌ دیگری که وجود دارد این است که رنگ در استایل بسیار حائز اهمیت است، اگر شما ست کفش به رنگ قهوه‌ای تیره یا مشکی با شلوار جین به رنگ تیره می‌پوشید استایل زیبایی است، اما اگر ست کفش به رنگ عسلی انتخاب شما باشد باعث می‌شود هر دو محصول (هم شلوار و هم کفش) جلوه‌ای دو چندان داشته باشد. پس در نتیجه انتخاب رنگ مناسب بسته به موقعیت و مکانی که می‌خواهید بروید بسیار در جذابیت استایلتان کمک می‌کند.

  مهم ترین ویژگی خرید روسری و شال خوب که همه باید بدانند

شلوار جین آبی با چه کفشی مناسب است

شلوار جین آبی پرطرفدارترین و معروف ‌ترین و قدیمی‌ترین رنگ برای شلوار جین است. این نوع شلوار‌ها براحتی می‌توانند استایل شوند.

شلوار جین آبی براحتی می‌توان با هر طیف رنگی از کفش ست شود و این امر بستگی به سلیقه شما دارد، اما بهتر است در نظر داشته باشید از تنالیته رنگی مشابه استفاده کنید بهتر است زیرا از تضادهای رنگی شدید در استایل خود جلوگیری کرده اید.

وقتی قرار است شلوار جین آبی بپوشید حتما استایلی روزمره و زیبا برای خودتان خلق کنید. شلوار جین آبی روشن یا همان آبی آسمانی برای فصول تابستان و بهار بسیار مناسب و شیک است. اگر می‌خواهید حس طراوت و تازگی به استایل خود بدهید بهتر است، شلوار جین آبی روشن را با یک تیشرت یا پیراهن سفید ست کنید.

شلوار جین آبی روشن بسیار مناسب است برای تعطیلات و دورهمی‌های دوستانه زیرا کمتر از رنگ‌های تیره مثلا رنگ آبی تیره یا خاکستری و یا حتی مشکی گرما به خود جذب می‌کنند، جین آبی روشن با یک کتانی به رنگ روشن، صندل و یا حتی ست کفش‌های کالچ که محبوب‌ترین و درعین حال یکی از راحت‌ترین کفش‌ها محسوب می‌شوند استایلی راحت برای شماست. همچنین ست تیشرت و شلوار جین آبی روشن ترکیبی ساده و راحت برای تابستان شما است. در مطلب راهنمای کامل ست کژوال و اسمارت با شلوار جین آبی روشن به طور مفصل به شلوار جین آبی و نحوه ست کردن آن پرداخته ایم.

  راهنمای انتخاب کیف مردانه

رنگ هایی که راحت ست میشوند

در کل رنگ کفش‌هایی که براحتی با شلوار جین آبی ست می‌شوند رنگ‌های سفید، خاکستری و قهوه‌ای هستند که براحتی با جین آبی استایلی زیبا، آراسته و شیک برای شما می‌سازند. اگر برای یک مناسبت معمولی و نه برای یک دیدار رسمی بیرون می‌روید مطمئن باشید ست شلوار جین آبی و ست کفش آکسفورد و یا کالچ رنگ روشن بسیار ترکیب خوب و تابستانی است.

اگر شلوار جین آبی را با کفش مردانه کالج می‌خواهید ست کنید پیشنهاد ما این است که کمی هم پایین شلوار جین را تا بزنید، زیرا با این کار استایلتان را کژوال‌تر، راحت‌تر و به‌روزتر نشان می‌دهید. جین آبی روشن را به راحتی می‌توانید با ست کردن کفش‌های به رنگ عسلی، کرمی، سفید و آبی بپوشید. اگر قرار است شلوار جین آبی را برای فصول سرد سال بپوشید بهتر است از رنگ‌های تیره آن استفاده کنید مثلا آبی تیره یا سورمه‌ای.

همچنین اگر قرار است نیم بوت بپوشید بهتر است پایین شلوارتان را تا بالای آن تا بزنید اینگونه بهتر شلوار و نیم بوت را به نمایش می‌گذارید.

ست کفش مردانه رسمی با شلوار جین

اگر قرار است استایلی رسمی داشته باشید پس بهتر از کفش رسمی بپوشید، کافی است برای پوشیدن کفش رسمی با شلوار جین به چند نکته توجه کرد. شلوار جینی که انتخاب شماست بهتر است سبک رسمی داشته باشد، شلوار جین نباید سنگشور و یا پارگی داشته باشد. بهتر است شلوار جین ساده، راسته و یا جذب بپوشید. اگر قرار است شلوار جین راسته بپوشید بهتر است پایین شلوار جینتان را بالا بزنید بطوری که شلوار روی کفش‌تان قرار نگیرد.

اگر شلوار روی کفشتان قرار بگیرد فقط نوک کفش شما مشخص خواهد بود و این اصلا شیک و جذاب نیست. از طرف دیگر، شما برای داشتن یک استایل رسمی می‌توانید یک کفشی را انتخاب کنید که چندان رسمی نباشد در این صورت شما می‌توانید بین رسمی بودن کفش و شلوار تعادل ایجاد کنید، در نتیجه استایلتان کاملا هماهنگ خواهد بود. اما این امر بسته به دیگر پوششتان هم هست.

  5 روش برای پوشیدن گردن بند مرواریدی شیک

 برای ست کردن کفش‌های رسمی، رنگ مشکی راحت‌ترین گزینه برای انتخاب است. زیرا این رنگ کفش مردانه با هر رنگ از شلوار جین براحتی هماهنگ می‌شود. شلوار جین شما می‌تواند به رنگ آبی روشن، آبی تیره، خاکستری و حتی سفید باشد که با کفش به رنگ مشکی گزینه مناسبی هستند. اگر قراراست کفش به رنگ عسلی با شلوار جین ست کنید بهتر از از شلوار جین خاکستری و یا مشکی استفاده کنید همچنین بهتر است با کت کرمی رنگ، یا شتری و بژ استایلی خاص،جذاب و رسمی خواهد بود.

نکته‌ی دیگری که قابل توجه است اینکه اگر تصمیم دارید کفش رسمی به رنگ قهوه‌ای بپوشید اصلا با شلوار جین مشکی نپوشید زیرا این ترکیب رنگی در صورتی صحیح است که بخواهید استایلی غیررسمی و راحت داشته باشید که بهترین گزینه برای پوشیدن شلوار جین مشکی با کفش مردانه رنگ قهوه‌ای یا کالج بهترین گزینه است.

ست کردن کفش مناسب با شلوار مردانه اسکینی

شلوار لی‌های مردانه اسکینی یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین شلوار در بین آقایان هستند. اغلب مردانی که زیاد چاق نیستند و اندامی متعادل دارند از شلوارجین اسکینی استفاده می‌کنند، زیرا شلوار مردانه اسکینی بسیار جذب هستند. راهنمای جامع و کامل نحوه ست کردن شلوار اسکینی مخصوص آقایان را به همه کسانی که اهل شیک پوشی هستند، پیشنهاد می‌کنم.

شما کفش‌های لوفر را در جنس و رنگ‌های متنوعی می‌توانید در بازار پیدا کنید. به همین دلیل شما براحتی می‌توانید برای استایلتان از این نوع ست کفش‌ها استفاده کنید. برای داشتن یک استایل کژوال به راحتی می‌توانید کفش مردانه لوفرپنی مشکی یا بژ را همراه با شلوار اسکینی مشکی ست کنید. اگر هم برای فصل‌های گرم سال می‌خواهید این استایل را داشته باشید از رنگ‌های روشن استفاده کنید.

  راهنمای خرید روسری رنگی و روشن برای پوست­ سفید

نویسنده: بهاره

کفش رسمی با چه نوع شلوار جینی مناسب است؟

کفش رسمی با شلوار جین راسته یا جذب مناسب است در این استایل به این نکته باید توجه شود که بهتر است اگر شلوار جین راسته می‌پوشید پایین شلوار را تا بزنید اینگونه استایل شما جذاب‌تر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *