استایل خانم‌ها, لباس زنانه, مد و استایل

چگونه با صورتی ست های جذابی بسازیم؟

صورتی

رنگ صورتی ترکیبی از قرمز پرشور و سفید آرام است که آن را در دسته بندی رنگ های گرم قرار می دهد ، ولی هر طیف رنگی آن احساسی متفاوت ایجاد می کند ، اگر به سمت روشن برود ملایمت و معصومیت بیشتری دارد و هرچه تیره تر شود جنب و جوش و انرژی اش شبیه قرمز می شود.

شاید صورتی  را رنگی دخترانه و ناز بدانید ولی دیگر زمان آن که رنگ ها را براساس جنسیت تفکیک کنیم به اتمام رسیده است ،فارغ از سن یا جنسیتی که دارید می توانید از این رنگ زیبا لذت ببرید. فقط کافی است طیف گسترده ی این رنگ با توجه به تن پوست خودتان استفاده کنید.

در ادامه ی مقاله سه تن رنگی صورتی را جداگانه تقسیم شده است تا و به شما به شما کمک کند هر رنگ چگونه ست می شود.

 ۱.صورتی پاستلی

این رنگ تقریبا جزء رنگ های خنثی به حساب می آید  و هر رنگی در کنار آن زیبا می شود . ظریف و احساسی مثل یک شاخه ی گل رز است ، ترکیب های پاستلی گرم در پیراهن های عروسکی ، کت های رسمی و حتی لباس های خانه بسیار می بینید.

صورتی پاستلی + طوسی

یکی از بهترین رنگ هایی که با صورتی ست می شود تناژ طوسی است ، از این ترکیب می توانید برای استایل روزانه و مهمانی و حتی مراسم های رسمی استفاده کنید.

  9 ایده برای داشتن استایل گرانج زیبا در سال 2021!

صورتی پاستلی + کرم

برای داشتن یک ست رمانتیک ، کژوال و حتی کلاسیک بسیار کاربرد دارد . می توانید اکسسوری ها مثل کیف یا شال گردن را کرم انتخاب کنید.

صورتی پاستلی + سفید

میتوانم به جرئت بگویم این ترکیب ، شما را  مدرن و خوش پوش نشان می دهد ؛ یک تی شرت و شلوار به رنگ های  پاستلی وسفید با یک کمربند قهوه ای کامل می شود حتی می توانید با اضافه کردن  یک کت ، استایلی کلاسیک و رسمی بسازید.

۲.صورتی متعادل

شما این رنگ  را در محصولات زیبایی و آرایشی می بینید ولی تاکنون دلیل آن را پرسیده اید ؟ صورتی در درجه ی اول لطیف و زنانه است و مفهوم طراوت و سلامتی را می رساند احساسی که هر خانم به آن احتیاج دارد .

صورتی + آبی روشن

جین آبی و پیراهن یا کت صورتی ، شما را احساسی و رومانتیک نشان می دهد. این ست را می توانید با مشکی یا سفید تکمیل کنید.

صورتی + سفید

بلوز تور سفید با دامن ساتن صورتی یا یک شومیز طرحدار راه راه یا خال خالی مشکی-سفید ، با یک شلوار کتون یا مخمل کبریتی صورتی  ، ست هایی زیبا برای دورهمی های دوستانه است.

صورتی +  سبز

اولین چیزی که به یاد می آورد گل هایی است در میان شاخه و برگ احاطه شدند . پر احساس و سرزنده. اکسسوری های طلایی جلوه ای خاص به این استایل می دهند. اگر به رنگ صورتی علاقه دارید کت بلند یکی از آیتم های اصلی کمد شما خواهد بود.

  اصول انتخاب شلوار مناسب بر اساس فرم بدن

 ۳.سرخابی

این رنگ شاداب و پر تحرک است و مثل قرمز هیجان و نیروی جوانی را نشان میدهد .

سرخابی + بنفش

اعجاب انگیز و شکوهمند است و باعث حسی فرا واقعی و آسمانی می شود ، هرچقدر بنفش متمایل به آبی باشد گیرا تر خواهد شد.

سرخابی + مشکی

هم نشینی این دو رنگ قدرتمند و خیره کننده است و استایلی شیک و خیره کننده را ایجاد می کند. بهترست از شلوار و پیراهن مشکی استفاده کنید و تنها یک جزء از استایل را سرخابی انتخاب کنید.

سرخابی + قرمز

ترکیب این دو رنگ بازیگوشی و جنب و جوش را القا می کند. نمادی از حرکت ، فعالیت و شادی مطلق است و وقتی سفید هم همراه آن شود مثل میوه های تابستان شیرین و دوست داشتنی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *