استایل شناسی, خرید مانتو

چگونه با مانتو ساده ست و استایل مینیمال داشته باشیم؟

مانتو ساده

مشخصات کلی محصول

جنس : نخ

فرم: معمولی

قد: بلند

پارچه ساده

مورد استفاده : روزمره

ویژگی های استایل مینیمال و مانتو مینیمال چیست ؟

استایل مینیمال یا کمینه گرایی همانطور که از نامش پیدا است به کمترین برش ها و طرح ها بسنده می کند. عموما برش ها در این استایل، جدید، خلاقانه و کم هستند.

برای مثال برش جلوی مانتو یکی از این نمونه ها است که احتمالا تا به حال به چشمتان نخورده. همچنین این مانتو ساده از یک نوع پارچه تهیه شده و تک رنگ است و این دلیل دیگری برای مینیمال بودن استایل آن است. لباس های مینیمال محدود به زمان نیستند و هیچ وقت از مد نمی افتند و همیشه قابل استفاده هستند، همیشه کارایی دارند.

به همین دلیل کسانی که این استایل را انتخاب می کنند دچار هیچ سردرگمی نیستند و برای آماده شدن به دنبال اکسسوری و لباس پر زرق و برقی نمی گردند خیلی راحت آماده می شوند. این مانتو ساده و مینیمال مناسب افراد صمیمی و قابل اعتماد است.

 

پالت رنگی زیبای سورمه ای

در استایل مینیمال معمولا از رنگ های خنثی استفاده می شود ولی می توان این سبک را با سبک های دیگر تلفیق کرد و تنوع بیشتری ایجاد کرد برای مثال از رنگ های شارپ و تند هم استفاده کرد و همچنان مینیمال بود.

  اصول ست کردن با مانتو کرم

سورمه‌ای هم یک رنگ تیره با ته مایه ‌های سرد آبی و خنثی است و با رنگ‌های شارپ مانند قرمز، بنفش، خردلی، سبز یا رنگ‌های ملایم و پاستلی مانند سبز، صورتی، آبی، مرجانی یا رنگ‌های خنثی مانند سفید، مشکی، خاکستری، کرم و نخودی به زیبایی ست می‌شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *