استایل خانم‌ها, خرید مانتو, لباس زنانه, مد و استایل

نکات مهم خرید مانتو طرحدار به همراه آموزش ست کردن

مانتوطرحدار

مشخصات کلی محصول

جنس : ساتن

فرم: معمولی

قد: زیر زانو

پارچه : طرح دار چاپ شده

مورد استفاده : روزمره و مجلسی

 تلفیق نقوش سنتی ایرانی با طرح های مدرن راهی برای ایرانی پوشی و حفظ اصالت

خرید مانتو طرحدار | نقوش تزیینی پوشاک در ایران معمولاً در چهار گروه عمده جای می‌گیرد. یکی از این نقوش، نقوش هندسی هستند. نقوش هندسی از زیباترین و ساده‌ترین نقوش تزیینی در پوشاک ایرانی هستند. این طرح‌ها به صورت چهارخانه‌ای در بافت منسوجات و به صورت سوزندوزی در پوشاک بلوچ مشاهده می‌شود.

تزیینات هندسی روی پوشاک ایران باستان دیده می‌شود. در دوره اسلامی نیز طرح‌های هندسی جایگاهی ویژه‌ای در هنرهای تزیینی و از جمله تزیین لباس یافتند. همچنین از مشخصه‌های پارچه‌های ایرانی طرح‌های مدالی است که سطح پارچه را با بیضی یا دایره‌هایی که به صورت متوالی نقش شده‌اند می‌پوشانند.

استفاده از صنایع دستی ایرانی و پارچه سازی های اصیل ممکن است برای استفاده ی روزانه ی افراد مناسب نباشد، به همین دلیل طراحان با الهام از این نقوش برای چاپ روی پارچه می توانند در حفظ ریشه ها موفق عمل کنند.

  چگونه روسری زرد را ست کنیم تا جذاب شویم؟

اضاف کردن جزییات مدرن مانند آستین این مدل هم می تواند حس و حال طرح را متفاوت تر و جدید تر کند که برای استفاده روزانه در جامعه ی مدرن مناسب تر باشد و ذائقه ی افراد بیشتر و همچنین جوانتر ها را هم در بر بگیرد.

به مدل مانتو طرحدار ی که در پایین صفحه جهت خرید معرفی شده است دقت کنید.

ساده ترین روش برای خرید مانتو طرحدار

در واقع ساده ترین روش و بهترین روش ست کردن مانتو طرحدار استفاده از رنگ هاییست که درآن به کار رفته است. برای نمونه در این مانتو طرحدار رنگ های زرد ، سفید و آبی به کار رفته پس ما نیز می توانیم از این رنگ های برای سایر آیتم ها استفاده کنیم.

دقت کنید که در چنین موقعیتی که یک آیتم به شدت پر نقش و نگار است ، سایر آیتم ها حتما ساده و بدون طرح انتخاب شود و حتی الامکان از تنوع رنگی کمتری استفاده شود تا چشم را خسته نکند. این ست مناسب افرائ رمانتیک با روحیه ی هنری، اصیل ، جسور و متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *