استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

چگونه با پیراهن مردانه چهارخانه جذاب‌ترین استایل را داشته باشیم؟

پیراهن مردانه چهارخانه | پیراهن چهارخانه در کمد لباس هر مردی پیدا می‌شود.

این پیراهن به عنوان یک آیتم تایم لس یعنی همیشه مد شناخته می‌شود و جالب است که در هر فصلی با تغییر رنگ و جنس قابل پوشیدن است؛ پس اگر پیراهن چهارخانه ندارید، حتماً به فکر خرید آن باشید. اما همان طور که می‌دانید این نوع پیراهن‌ها دارای سه الی چهار رنگ در خود هستند و ست کردن شلوار و اکسسوری با آن کمی توجه می‌خواهد؛ ما قصد داریم در این مقاله رنگ‌های پرکاربرد پیراهن چهارخانه را بررسی کرده و به شما ست‌های جذابی را پیشنهاد دهیم.

انواع مدل های پیراهن مردانه چهارخانه

پیراهن چهارخانه در اندازه ریز، درشت، متوسط و در رنگ‌های متفاوتی طراحی می‌شود که محبوب‌ترین آن رنگ‌هایی همچون قرمز مشکی، آبی قرمز، سفید مشکی و… هستند. باید بدانید که همه چهارخانه‌ها مناسب اندام شما نیستند! رنگ و اندازه چهارخانه در بلند و کوتاهی و هم چنین چاقی و لاغری شما تاثیر گذار اند. در ادامه به این موارد خواهیم پرداخت.

پیراهن مردانه چهارخانه درشت

چهارخانه‌های درشت با رنگ‌های متنوع خاصیت بزرگ دیده شدن دارد، پس اگر بالاتنه ظریف و لاغری دارید، از چهارخانه‌های درشت استفاده کنید. اگر علاقه زیادی به پوشیدن چهارخانه درشت دارید و در عین حال نمی‌خواهید چاق دیده شوید، از چهارخانه با رنگ‌های هم خانواده کنار هم استفاده کنید.

پیراهن مردانه چهارخانه ریز

چهارخانه‌های ریز با رنگ‌های هم خانواده و یا تعداد رنگ‌های کم، خاصیت لاغر دیده شدن دارند و برای موقعیت‌های رسمی انتخاب مناسبی می‌باشند. با پوشیدن پیراهن نقش ریز در کنار شلوار هم رنگ آن، علاوه بر لاغر دیده شدن به بلند نمایی خود نیز کمک کرده اید.

استایل تابستانی مردانه با پیراهن چهارخانه مردانه

یکی از تیپ‌های خاص برای هر پسری در فصل تابستان، استفاده از پیراهن چهارخانه است. شما می‌توانید از یک پیراهن چهارخانه پنبه‌ای آستین کوتاه، شلوار جین تیره و کتونی سفید استفاده کنید. حتی برای جذاب‌تر شدن استایل‌تان پیراهن چهارخانه آستین بلند را در کنار تیشرت سفید انتخاب کنید و با دو یا سه تای آستین به سمت بالا استایلیش شوید؛

البته حواستان باشد که تای دو طرف آستین به یک اندازه باشد. همچنین در رابطه با رنگ مناسب پیراهن چهارخانه در فصل تابستان، می‌توانید از ترکیب قرمز مشکی، زرد مشکی، طوسی صورتی و سبز سفید استفاده کنید. چراکه پالت رنگی تابستان رنگ‌های بهاری و روشن است.

چی بپوشم
چی بپوشم

استایل زمستانی مردانه با پیراهن مردانه چهارخانه

برای  داشتن استایل زمستانی جذاب می‌توانید از پارچه پشمی برای پیراهن چهارخانه استفاده کنید. همچنین برای روی پیراهن چهارخانه، ژیله یا بافت‌ انتخاب‌های خوبی خواهند بود.  پالت رنگی مناسب برای زمستان تم تیره، قهوه‌ای و کرم است؛ در نتیجه پیشنهاد می‌کنم از رنگ‌های خردلی، زرشکی، سرمه‌ای، زغالی و مشکی استفاده کنید.

استایل رسمی و پیراهن چهارخانه مردانه

حضور در موقعیت‌های رسمی چه برای خانم‌ها و چه آقایان دشوار است. چراکه انتخاب لباس نامناسب می‌تواند باعث بد تیپی و حتی از دست دادن امتیاز و معاملات تجاری شود. حال برای چنین موقعیت‌هایی چگونه لباس بپوشیم؟ اگر شرایط خیلی تجاری و رسمی است، پیراهن مردانه یقه دیپلمات ساده کنار کت و شلوار مشکی بهترین گزینه است.

اما برای مراسم‌های سطح پایین‌تر مثل ایونت‌ها، حضور در نمایشگاه و عروسی می‎‌توانید از پیراهن چهارخانه استفاده کنید. نقش پیراهن بهتر است ریز بوده نهایتاً دارای دو رنگ باشد تا حالت رسمی خودش را حفظ کند. همچنین زیر کت دکمه‌های پیراهن را کامل ببندید.

  پیراهن جین را با چه شلواری ست کنیم؟

پیراهن چهارخانه اسپرت

یک استایل اسپرت برای استفاده روزمره و دیدار دوستان گزینه خوبی است. برای داشتن تیپ اسپرت و جذاب از ست پیراهن چهارخانه بلند در کنار تیشرت و شلوار اسکینی استفاده کنید. کتونی را در اندازه بزرگ برداشته و موهای خود را سشوار و ژل بزنید.

اکسسوری مناسب با پیراهن چهارخانه

پیراهن چهارخانه به دلیل داشتن تنوع رنگ در خود، شلوغ به نظر می‌رسد. پس بهتر است اکسسوری را با احتیاط در کنار آن انتخاب کنید. اگر می‌خواهید از شال گردن استفاده کنید، رنگ آن را خنثی و یا از رنگ‌های داخل پیراهن چهارخانه بردارید. هم چنین انتخاب یک ساعت یا دستنبد نیز امتیاز خوبی به استایل شما می‌دهد.

پیراهن چهارخانه قرمز مشکی

رنگ قرمز گرم و هیجان انگیز است. این رنگ را کسانی انتخاب می‌کنند که برون گرایی بالایی دارند، شور و اشتیاق جوانی در آن‌ها زیاد است. قرمز و مشکی برای پیراهن چهارخانه یک ترکیب تایم لس است. کنار پیراهن چهارخانه قرمز مشکی، از شلوار اسکینی مشکی و یا سرمه‌ای استفاده کنید.

پیراهن چهارخانه آبی سفید

یکی از شیک‌ترین رنگ‌ها برای پیراهن مردانه، رنگ آبی است. جالب است بدانید که آبی جزو رنگ‌هایی است که به همه رنگ‌های پوست می‌آید؛ پس اگر آبی ندارید، حتماً تهیه کنید. اما برای ست پیراهن چهارخانه آبی سفید از چه شلوار و اکسسوری استفاده کنیم؟ پیشنهاد می‌کنم این رنگ را با شلوار کتان کرم رنگ و کمربند عسلی ست کنید و استایلی متفاوت داشته باشید. هم چنین با شلوار کتان سفید و شلوار اسکینی آبی تیره نیز جذاب می‌شود.

پیراهن چهارخانه صورتی طوسی

صورتی رنگی ملایم، آرام، رمانتیک و  سرشار از عشق و لطافت است. اگر دوست دارید یک استایل رسمی عاشقانه داشته باشید، پیشنهاد می‌کنم یک پیراهن چهارخانه صورتی طوسی را به همراه کت و شلوار طوسی و کفش آکسفورد عسلی در کنار یک گل سینه یا پوشت بپوشید. با این ست دل هر زن عاشقی را برای همیشه به دست می‌آورید.

پیراهن چهارخانه زرد مشکی

زرد و مشکی کنار هم کنتراست بسیار خوبی دارد، اما در خیرد پپیراهن چهارخانه زرد مشکی مراقب باشید که میزان رنگ زرد کمتر از مشکی باشد تا حس زنبور عسل را به مخاطب ندهد. این پیراهن را با شلوار در رنگ‌های مشکی، زغالی و حتی خاکستری می‎‌توانید استایل کنید.

پیراهن چهارخانه چهار رنگ

اگر پیراهن شما دارای چهار رنگ متفاوت است، زیباترین حالت برای ست کردن شلوار و اکسسوری این است که کمترین رنگ موجود بین این چهار رنگ را پیدا کرده و همان را برای رنگ شلوارتان انتخاب کنید.

پیراهن مردانه چهارخانه سفید مشکی

سفید و مشکی دو رنگ خنثی هستند که وقتی کنار هم قرار می‌گیرند حس مرموز بودن و سکوت را القا می‌کنند. معمولاً افرادی که اعتماد به نفس بالایی دارند و نمی‌توان به راحتی به قلب آن‌ها نفوذ کرد، از این ترکیب استفاده می‌کنند. برای ست کردن چهارخانه سفید مشکی از شلوار خاکستری، زغالی و مشکی استافده کنید. همچنین یک تیشرت سفید یا مشکی زیر این پیراهن شما را با اعتماد به نفس‌تر نشان می‌دهد.

نویسنده : مائده کاظمی

پیراهن چهارخانه برای همه اندام‌ها مناسب است؟

پیراهن چهارخانه بر اساس میزان رنگ و اندازه چهارخانه‌های موجود در پیراهن برای اندام‌های متفاوت مناسب است.

آیا امسال پیراهن چهارخانه مد است؟

چهارخانه آیتمی پر طرفدار برای همه فصول است و تایم لس محسوب می‌شود. پی با خرید یک پیراهن چهارخانه کمد خود را کپسولی و کاربردی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *