استایل خانم‌ها, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

چگونه در زمستان لباس مجلسی انتخاب کنیم

لباس مجلسی

لباس مجلسی در زمستان

لباس های  مجلسی  جزئی از لباس های هر خانم به حساب می آیند که در عروسی یا مهمانی ها خاص آن ها را می پوشد اما مشکل زمانی به وجود  می آید که در فصل های سرد سال به یک مراسم دعوت شده ایم  و می خواهیم لباسی  مناسب بپوشیم که هم ویژگی ها یک ست جذاب ایده آل را داشته باشد و هم  متناسب با اب و هوا باشد . ما در این مقاله ایده هایی به شما می گوییم تا با کمک آن می توانید در تاریکی شب های طولانی وسرد زمستان بدرخشید .

در آغاز بهترست از پارچه های پر رنگ و ضخیم مانند مخمل ، بافت دار  و رنگ های گرم استفاده کنید. فراموش نکنید که برای تکمیل ظاهر  خود اکسسوری های درخشان و  کت های خزدار رنگارنگ اضافه کنید و از ست کردن طرح و جنس کیف و کفش خود نترسید.

۱.سراغ پارچه های پر زرق و برق بروید .

پارچه های لمه یا  پولکی جزء اولین گزینه ها برای مراسم های عروسی حتی  در زمستان محسوب می شوند .تنوع طرح و  براقیت آن ها برای جشن ها ایده ای فوق العاده است فقط دقت کنید رنگ و درخشانی لباس  شما از عروس بیشتر نشود .

  شلوار بگی چیست؟معرفی جذاب ترین استایل با شلوار بگی

۲.مولاژ گل های پارچه ای

گل   و شکوفه فقط برای لباس های بهاری و تابستانی نیست ، بلکه گل هایی که با مولاژ  بر روی لباس های قرار گرفته اند ، علاوه بر زیبایی منحصر به فرد می تواند احساس امید و شادی به شما ببخشد همچنین رنگ و سایه های روشن این مدل را زیبا تر می کند  .

۳.مخمل وساتن

به طور ناخودآگاه لباس های مخملی ما را به یاد فصل زمستان می اندازد اما امروزه ضخامت های متفاوت ،  آن را برای سایر فصل ها نیز مناسب کرده است با این وجود یک پیراهن مخمل مجلسی به رنگ یشمی ، زرشکی ، سورمه ای  و  مشکی از آن دسته لباس های مجلسی مناسب زمستان  به حساب می آید که هرگز  از مد نمی  رود.

ساتن یکی از پرکاربرد ترین جنس هایی است که در طیف وسیعی از لباس ها مورد استفاده قرار می گیرد و طرح و رنگ های متنوع آ باعث شده است که هر سلیقه ای را به خودش جذب کند . در زمستان بهترست از  ساتن های ضخیم و محکم استفاده کنید تا علاوه بر گرم نگه داشتن ، شما را هماهنگ با طبیعت نشان دهد.

۴.متالیک

پارچه های متالیک و براق به  ظاهر شما جلوه مجلل و با شکوه می دهند و  رنگ ها ، طرح ها ، مدل های متنوع آن ، سبب می شود شما شیک و خوش پوش به نظر بیایید.

  استایل سرتاپا سفید

۵.رنگ سفید نپوشید.

پوشیدن لباس سفید اخلاقی نیست (مگر اینکه عروس درخواست کند) ، اما رنگ های پاستلی مثل صورتی  برای هر موقعیتی انتخابی عالی هستند . در صورتی که پیراهن ساده ای دارید  با اضافه کردن  برخی جزئیات مثل گل  ها ، نوار ، پر ، تور و … آن را از سادگی خاج  کنید.

امیدواریم از پیشنهادات ما در مورد لباس های مجلسی زمستانی لذت برده باشید! لطفا برای ما بنویسید که شما چه مدل لباسی را می پسندید و اگر ایده ی دیگری دارید آن را با ما شریک شوید.

تهیه و تنظیم : عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *