استایل خانم‌ها, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

چگونه کمد کپسولی بهاره شیک داشته باشیم ؟

8 رتگ متضاد

کمد کپسولی شیک | بوی عید و بهار می آید. روز های نو و پر از اتفاقات زیبا که در انتظار ماست. احتمالاً شما هم در روز های پایانی سال در تکاپوی خانه تکانی هستید. پس بیاید طوری کمد تکانی کنیم که زیبایی بهار را در کمد لباسمان نیز ببینیم. چند دقیقه ای همراه ما باشید تا با درست کردن کمد کپسولی به استقبال بهار رویم.

کمد کپسولی چیست ؟

نگاهی به کمد لباستان بیندازید. احتمالاً یک کمد شلوغ و پر از لباس دارید. لباس هایی که شاید ماهی یک بار هم نپوشید اما با اینکه کمدتان پر از لباس است باز هم موقع بیرون یا دعوت به مهمانی جمله‌ی معروف « حالا چی بپوشم؟ » چاشنی کلامتان می‌شود. داشتن یک کمد کپسولی می‌تواند به شما کمک کند تا زمان کمتری برای آماده شدن صرف کنید و از همه مهم تر دیگر می‌دانید که چه می‌خواهید و بیهوده خرید نمی‌کنید.

کمد کپسولی بهار چه ویژگی دارد ؟

کمد کپسولی شیک بهار شامل آیتم های ضروری و کاربردی است. آیتم های محدود اما بسیار پر کاربرد که می‌توان چندین استایل با هر کدام ایجاد کرد. در ادامه چند آیتم پر کاربرد و ضروری را خواهیم گفت و شما به سلیقه خود هر رنگ یا طرحی را که دوست دارید، انتخاب و شخصی سازی کنید.

  دکمه سردست و انواع آن

۱.شومیز ساده

 از جمله آیتم های پرکاربرد که قابلیت ست شدن با مانتو ، دامن، شلوار، وست، پانچو ها را دارد و می‌تواند در موقعیت های مختلفی همچون کژوال، اسمارت کژوال و حتی بیزینس کژوال نیز استفاده شود.شومیز می‌تواند شامل یقه سه سانت، یقه شکاری، یقه برگردان باشد. رنگ آن نیز بهتر است در طیف رنگی خنثی انتخاب شود. رنگ های خنثی مثل سرمه ای، مشکی، سفید، انواع خاکستری، سبز ارتشی و…

یک شومیز ساده و نیمه رسمی برای موقعیت های مختلف که جای آن در کمد لباس همه ماست. آیتم های بیشتر را از برند shoogari_design  ببینید. میتوانید برای دریافت کد تخفیف از شیک و پیک در انتهای مقاله کامنت بگذارید.

۲.شلوار جین آبی

شلوار جین به صورت روزانه استفاده می‌شود و جزو جدایی ناپذیر از کمد لباس مان است. جالب است که یک شلوار جین با کیفیت می‌تواند چندین سال برایمان کار کند یعنی با یک هزینه کم، یک آیتم پرکاربرد خواهیم داشت. حال چرا گفتیم شلوار جین آبی ؟ چون آبی جز رنگ ها خنثی است و در کنار هر لوکی که باشد به زیبایی آن کمک می‌کند. اگر به شلوار اسکینی یا همان جذب علاقه دارید این آیتم نیز با چندین مانتو و در موقعیت های مختلف استایل می‌شود.

  مدل های متنوع مانتو ساده مجلسی

۳.مانتو سبک و راحت

در فصل بهار روز ها طولانی است. تفریحات و ویندو شاپینگ هم بین ما بیشتر می‌شود پس برای اینکه به سرعت آماده شوید و به بیرون از خانه بروید لازم است یک یا چند مانتو بهاره عید در کمد کپسولی بهاره خود داشته باشید که ویژگی های زیر را داشته باشد :

  • سبک و راحت باشد
  • به راحتی قابل پوشیدن باشد
  • جنس خنک داشته باشد
  • متریال ترجیحاً ساده داشته باشد که سریع خراب نشود
  • کیفیت دوخت بالایی داشته باشد
  • جنس مرغوبی داشته باشد تا با هر بار شستشو بور یا پرز ندهد

مانتو الیاف طبیعی بهترین گزینه برای بهار است که برند tan_poosh_mahoor  با رنگ بندی و تنوع زیاد طراحی و تولید می‌کند. ضمنا برای دریافت کد تخفیف از شیک و پیک لطفا ذیل همین مقاله کامنت گذارید.

۴.کیف ساده به رنگ خنثی

داشتن یک کیف ساده به رنگ خنثی برای هر فصلی ضروری است. کیفی به رنگ هایی مثل سفید و مشکی و طوسی با اندازه دلخواه خودتان. برای انتخاب اندازه کیف بهتر از به اندام خود نگاه کنید اگر اندام درشت و اصطلاحاً توپری دارید از کیف های ترجیحاً بزرگ استفاده کنید اما اگر ریز جثه هستید از کیف کوچیک استفاده کنید.

۵.کت یا بلیزر

مدت هاست که کت جزو از کمد لباس هر خانمی شده است. تنها با یک کت ساده و بیسیک میتوان چندین استایل برای موقعیت های مختلف داشت. مثلا برای دورهمی دوستانه، قرار کاری، مهمانی و… استفاده کرد.

کت بلیزر با رنگ خنثی و کاربردی از برند naiime_mohseni  تهیه بفرمائید.

  جنجالی ترین لباس های بازیگران زن سینمای ایران

۶.کفش لوفر

یک کفش تخت یا لوفر برای هر فصلی خصوصاً بهار ضروری است. اگر فرمت آن را کمی دقیق و سنجیده انتخاب کنید این آیتم هم می ‌تواند مانند شلوار جین چند سالی برای شماکار کند.

۷.کتونی سفید

احتمالاً تا الان استایل های متفاوتی از یک کتونی سفید ساده دیده اید. اگر اهل پوشیدن کتونی هستید حتماً از نوع سفیدش را امتحان کنید تا خودتان معجزه این آیتم را ببینید. اگر یک کلاسیک پوش هستید پیشنهاد می‌کنم از اسنیکرز استفاده کنید.

کتونی سفید اسپرت، انتخابی برای تمامی سلیقه هاست. به برند nicesport مراجعه کنید.

۸.شال و روسری به رنگ شاد

فصل بهار به دلیل شکوفه دادن گلها و درختان به فصلی پر از رنگ های شاد معروف است. از شال یا روسری در رنگ های متنوع استفاده کنید. می دانید که رنگ سال ۲۰۲۲ بنفش است. پس اگر پاستلی رنگ مورد علاقه شماست برای بهار امسال از یاسی، لیمویی، صورتی استفاده کنید. اگر هم رنگ های شاد را می‌پسندید پیشنهاد می‌کنم از ترکیبات بنفش، ارغوانی، آبی، نارنجی غافل نشوید و در پایان باید بگویم که این شما و سلیقه شماست که تعیین می‌کند کمد کپسولی تان از چه رنگ و چه آیتم هایی تشکیل شده باشد در این مقاله ما به ذهن شما برای انتخاب درست تر جهت داده ایم اگر از مطالب لذت برده اید و یا پیشنهادی دارید حتماً نظرتان را ذیل همین مقاله با ما به اشتراک گذارید.

این شال با طراحی خاص و محصولات طراحی شده دیگر را در فروشگاه scarf_donya1  ببینید. شما می‌توانید برای دریافت کد تخفیف ذیل همین مقاله کامنت دهید.

برای دیدن شال های زیبا، با کیفیت و متنوع به گالری gallery_reyhaneh_   سر بزنید.

  تحلیل استایل سریال جیران

نویسنده : مائده

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *