استایل خانم‌ها, خرید مانتو, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

کاربردی‌ترین نکات برای خرید مانتو کتی زنانه که نمی‌دانستید!

خرید مانتو کتی | اگر یکی از دغدغه‌های شما شیک پوشی و داشتن یک استایل مناسب است، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

مدت زمان تخمینی مطالعه: ۱۶ دقیقه

خرید مانتو کتی زنانه | همان‌طور که می‌دانید مانتو یکی از آیتم‌های ضروری پوشش خانم‌های ایرانی است؛ به همین علت دقت در انتخاب مدل، رنگ و جنس آن تاثیر زیادی در جذابیت شما ایفا می‌کند. امروزه مدل‌های متنوعی توسط طراحان و تولیدکنندگان وارد بازار می‌شوند. این گونه هر فرد متناسب با سن، شرایط، علاقه‌مندی و حتی اندام خود می‌تواند مانتوی ایده‌آل خود را بخرد. در ادامه به بررسی بهترین نکات برای خرید مانتو کتی می‌پردازیم، پس همراه ما باشید.

اگر قصد دارید مانتویی شیک و کلاسیک دارید، ما خرید مانتو کتی را پیشنهاد می‌دهیم. این مدل مانتو به اندازه‌ی کت‌ها، رسمی و مجلسی است؛ زیرا برش و دوخت آن‌ها معمولا از قوانین ثابتی پیروی می‌کند تا ظاهر آن‌ها کلاسیک و سطح بالا دیده شود. فرم و شکل مانتوهای کتی عیوب اندام را به راحتی می‌پوشاند به همین جهت تقریبا به هر اندامی می‌آیند. یکی دیگر از مزیت‌های مانتو کتی این است که از مد نمی‌روند و در موقعیت‌های مختلفی کاربرد دارند.

اگر قصد خرید مانتو رسمی و شیک دارید، به پیج‌های زیر سر بزنید تا از سایر مدل‌ها نیز دیدن کنید

خرید مانتو کتی زنانه متناسب با فرم اندام

همان‌طور که اشاره شد، این مدل تقریبا با هر سیلوئت بدنی همخوانی دارد.  با این وجود برای خرید مانتو کتی متناسب با فرم اندام خود بهترست به چند نکته دقت کنید:

۱.اگر اندام توپر، چاق و کوتاهی دارید؛ بهترست کت‌های بلندتر را انتخاب کنید. برش‌های عصایی از سرشانه و یک ردیف دکمه‌خور از جمله ویژگی‌هایی است که توجه به آن ضروری است. علاوه بر این سعی کنید یک استایل منوکروم بسازید و شلوار،روسری یا شال و حتی کفش‌تان تقریبا یک رنگ باشند.مدل‌های زیر مناسب اندام توپر و چاق است. برای خرید بر روی عکس‎های زیر کلیک کنید.

  1. اگر اندام کشیده، لاغر و بلندی دارید؛ خرید مانتو کتی با سرجیب‌های پهن، دو ردیف دکمه، یقه‌های بزرگ و برش‎های افقی مناسب‌تر است. برای ست کردن آن نیز از رنگ‌های متضاد استفاده کنید تا با اندام شما همخوانی بیشتری پیدا کند.
  انتخاب اکسسوری با 11 توصیه از متخصصان مد + 6 ایده جذاب برای خانم‌ها

خرید مانتو کتی زنانه با توجه به رنگ

رنگ و نقش یکی از شاخص‌های مهم برای انتخاب لباس و حتی اکسسوری است. رنگ‌ها هر کدام علاوه بر آن که توصیف کننده‌، و از نظر بصری مهم هستند، گاهی نمادین و مفهومی نیز می‌شوند. هنگام خرید مانتو کتی دلایل متفاوتی برای انتخاب رنگ وجود دارد؛ از جمله علاقه‌‌ی فرد، نوع اندام، رنگ پوست و حتی موقعیت و سن. در ادامه به بررسی هر کدام از آن ‌ها می‌پردازیم.

چی بپوشم

علاقه و شخصیت

اولین و مهم‌ترین مورد برای انتخاب  رنگ هر مانتو، علاقه‌ی خودتان است. شخصیت و روحیه‌ هرکس با دیگری فرق می‌کند و با رنگ‌های مختلفی احساس بهتری به دست می‌آورد. اعتماد به نفس و راحتی شما در یک استایل جذابیت شما را دوچندان خواهد کرد.اگر به استایل‌‎های رومانتیک و دخترانه علاقه دارید، رنگ‌هایی مثل آّی آسمانی و صورتی مناسب شما هستند. این رنگ‌ها آرام بخش و لطیف هستند و محبت و عشق را منتقل می‌کنند.

اگر به اغلب اوقات رنگ های تیره می‌پوشید، برای خرید مانتو کتی رنگ‌های مشکی، خاکستری و سورمه‌ای گزینه‌ای مناسب هستند. از ویژگی‌های این رنگ‌ها می‌توان به ایجاد حس اعتماد به نفس و قدرت اشاره کرد؛ به همین علت برای محل کار یا موقعیت‌های رسمی بیشتر استفاده می‌شوند.

رنگ‌های کلاسیک بیشتر شامل طیف قهوه‌ای، زرشکی ، سبز و آبی‌ می‌شوند. این رنگ‌ها استایل شما را فوق‌العاده شیک، جذاب و سطح بالا نشان می‌دهند؛ زیرا این رنگ هرگز از مد نمی‌رود و تا سال‌ها می‌توانید آن را با استایل‌های مختلف ست کنید.

رنگ‌های نود شامل طیف قهوه‌ای تا کرم ‌می‌شوند و به رنگ پوست نزدیک هستند. این رنگ‌ها نیز مانند رنگ‌های کلاسیک از مد نمی‌روند؛ به همین علت هرگز از  خرید مانتو کتی نود با جنس عالی پشیمان نمی‌شوید!

رنگ پوست

یکی دیگر از عوامل موثر در انتخاب رنگ مناسب برای خرید مانتو کتی، رنگ پوست شماست. هرکس با رنگ پوستی متفاوت به دنیا آمده است و حتی اعضای یک خانواده نیز رنگ پوست یکسانی ندارند. اگر قصد دارید که همیشه خریدی هوشمندانه‌تر داشته باشید، بهترست نوع رنگ پوست خود را بشناسید.پوست‌ ما جدا از تیره یا روشن بودن، به سه دسته‌ گرم و سرد و خنثی تقسیم می‌شود.

  استایل مناسب مصاحبه کاری چیست ؟

نحوه‌ی تشخیص آن نیز بسیار ساده‌است. اگر رنگدانه‌های پوست شما متمایل به صورتی، قرمز و آبی است، پوستی سرد و اگر متمایل به زرد، قهوه‌ای دارید، پوستی گرم دارید. یکی دیگر از راه‌های تشخیص رنگ پوست، نگاه به رگ‌های مچ دست است. رگ‌های دست در افرادی با پوست گرم، سبز و در افرادی با پوست سرد، آبی یا بنفش است. اگر ترکیبی از رگ‌های سبز و آبی را دیدید، پوستی خنثی دارید.

اگر قصد خرید مانتو کتی متناسب با پوست سرد دارید، رنگ‌های نقره‌ای، آبی، سبز و صورتی بیشترین هماهنگی را دارند.

برای پوست‌های گرم، رنگ‌های طلایی، زرشکی، نارنجی و ارغوانی همخوانی بیشتری دارند. اگر رنگ مانتو کتی شما از رنگ‌های مختلفی تشکیل شده‌است، قسمت‌هایی که به پوست شما نزدیک‌تر هستند یا وسعت رنگی آن‌ها بیشتر است را متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید.همچنین برای خرید مانتو مهمانی می توانید به فروشگاه آنلاین شیک و پیک مراجعه بفرمایید.

 لاغری یا چاقی

به طور کلی رنگ‌های تیره اجسام را کوچک‌تر و رنگ‌های روشن، بزرگ‌تر نشان می‌دهند. این در مورد لباس نیز صدق می‌کند. اگر لاغر هستید پوشیدن رنگ‌های روشن هماهنگی بیشتری با شما دارد. برعکس آن نیز صدق می‌کند؛ اگر چاق و توپر هستید، رنگ‌های تیره انتخاب مناسب‌تری هستند.

  مدل لباس مجلسی مناسب افراد لاغر

مانتوهای سفید بسیار مجلسی، ظریف و دلربا هستند. به همین علت اگر لاغر اندام هستید، فرصت پوشیدن و درخشیدن با آن‌ها را از دست ندهید! برای خرید می‌توانید روی عکس‌ها کلیک کنید.

اگر قصد ندارید مانتویی کاملا روشن یا تیره داشته باشید، مدل‌هایی را انتخاب کنید که فقط در قسمت موردنظرتان خطای دید ایجاد می‌کنند. به طور مثال اگر بازوهای تپلی دارید، از رنگ‌های تیره فقط در قسمت آستین استفاده کنید.

خرید مانتو کتی زنانه با توجه به موقعیت و سن

می‌توانید مانتوهای کتی را در موقعیت‌های مختلفی از جمله محل کار، مهمانی و جلسات رسمی بپوشید. نوع برش، جنس و رنگ مانتو در انتخاب آن بسیار اهمیت دارد. مانتوهای محل کار بهترست رسمی، ساده و قهوه‌ای، سورمه‌ای، یا مشکی باشند. برای مهمانی می‌توانید از طرح‌های جدید و خلاقانه بیشتر استفاده کنید. این مدل‌ها علاوه برآن که ظاهری شیک به شما می‌بخشند، سلیقه و جسارت شما را نیز نشان می‌دهند.

مانتوهای کتی بیشتر برای خانم‌هایی با سن ۲۰ به بالا مناسب است. دختران جوان بیین ۲۰ تا ۳۵ سال بهترست از رنگ‌های شادتر، کمی کژوال با ایده‌های خلاقانه‌تر استفاده کنند.

  مراقبت از لباس های سفید در تابستان

خرید مانتو کتی متناسب با فصل

شاید تصور شما از مانتو کتی، مانتوهایی با آستر، گرم و کاملا اندازه‌ی بدن است؛ اما این مدل تنها بخش کوچکی از انواع طرح‌های مانتو کتی است. خرید مانتو کتی متناسب با فصل اهمیت زیادی دارد. در فصل زمستان پارچه‌های جین، پشمی، فاستونی و کرپ جنس‌ ایده‌آلی محسوب می‌شوند؛ آن‌ها در تابستان غیرقابل تحمل به نظر خواهند رسید.

طراحان خلاق برای روزهای گرم و آفتابی، طرح‌های راحت و جذابی را ارائه داده اند. مانتوها کتی نیمه رسمی از جنس فیونا، شانتون، کتان و نخی از جمله نمونه‌های زیبا و مناسب تابستان هستند.برای خرید انواع مانتو‌های زیبا و جذاب زمستانی و تابستانی به پیج‌های زیر سر بزنید!

چگونه پس از خرید مانتو کتی آن را ست کنیم ؟

شما می‌توانید مانتوهای کتی را آزادانه با هر روسری یا شالی که می‌خواهید ست کنید. این موضوع بستگی به شرایط و موقعیت دارد. به طور مثال روسری رسمی‌تر و مناسب مجالس و مهمانی‌هاست. شال یک استایل دخترانه و شاد برای شما می‌سازد. همچنین انواع شلوار پارچه تا جین نیز به آن‌ها می‌آیند.

نویسنده : عاطفه

مانتو کتی را از کجا بخریم ؟

برای خرید مانتو کتی می‎توانید به سراغ فروشگاه و پیج‌های آنلاین معتبر بروید. مهم‌تریم مزیت خرید اینترنتی صرفه جویی در زمان و هزینه است. همچنین امکان مقایسه‌ی قیمت،مدل و جنس به راحتی فراهم می‌شود.

مانتو کتی را چگونه ست کنیم؟

 مانتو کتی را می‌توانید با انواع شلوار پارچه‌ای، جین، روسری و شال، حتی کفش اسپرت نیز ست کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *