استایل شناسی, لباس زنانه

کت مشکی از باید های کمد هر خانم خوش استایل و مستقل است !

کت رسمی زنانه

مشخصات کلی محصول

جنس : پلی استر

فرم: آزاد

قد: کوتاه

پارچهساده

مورد استفاده : روزمره 

چگونه در ست لباسمان احساس قدرت و مدیریت را ایجاد کنیم ؟

پوشیدن کت و شلوار توسط بانوان با استایل ماسکولین شروع شد. ماسکولین در لغت به معنای مردانه و مردوار است. سبک و استایل ماسکولین که امروزه در جامعه ما نیز بسیار به چشم می خورد سبک و استایلی است که لباس هایی نزدیک به لباس های مردانه را برای خانم ها طراحی کرده اند. در واقع این استایل لباس های مردانه را با کمی تغییر در خطوط و برش و اضافه کردن کمی جزئیات به لباس های زنانه تبدیل کرده است. این استایل مناسب افراد قدرتمند ، مستقل ، رهبر، پر جرات و مدیر است.

خانم هایی که این سبک و استایل را انتخاب می کنند از آنجایی که این استایل یک استایل راحت و ساده ایست تا مدت ها استایل خود را تغییر نمی دهند و از سبک و استایل ماسکولین دست نمی کشند . ما داشتن یک دست کت و شلوار را برای هر خانمی در هر سن و سالی واجب می دانیم.

مدتی است که این مدل کت رسمی زنانه به صورت ست با شلوار همرنگ بسیار ترند شده اند و به علت راحتی، زیبایی و القا کردن حس قدرت طرفداران بسیاری پیدا کرده اند به صورتی که مشخصا همچنان ترند خواهند ماند.

  چند روش برای پوشیدن دامن قرمز زنانه

همانطور که اشاره شد این استایل برگرفته از لباس مردانه است به همین علت عموما کفش های آن هم کفش های تخت و گاهی اسنیکرها خواهند بود ولی در موقعیت های رسمی استفاده از کفش های پاشنه دار نیز بلامانع است.

پالت رنگی کت رسمی زنانه ماسکولین  

در این استایل رنگ های تیره نقش پررنگتری دارند و میتوان از شلوار های پاکتی و چسبان و شلوار های راسته و گشاد را استفاده کرد. اما قانون ثابتی در استفاده از رنگ وجود ندارد و این استایل در تابستان با رنگ های پاستلی طرفدار زیادی دارد. رنگ مشکی قابلیت ست شدن با هر رنگی را دارد. انتخاب رنگ بستگی به ویژگی های رفتاری و جایگاه شما خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *