استایل بازیگران, مد و استایل

یکنواختی در استایل ساعد سهیلی

استایل ساعد سهیلی| ساعد سهیلی بازیگر ایرانی متولد ۳۰ بهمن ۱۳۶۶ در مشهد است.

او فرزند سعید سهیلی کارگردان و برادر سینا مهراد بازیگر است و دو خواهر به نام سارا و صبا که بازیگر و مدل هستند دارد.

ازدواج ساعد سهیلی

ساعد معروف ترین عضو خانواده سهیلی است. او در خانواده‌ای هنری زاده شد و با گلوریا هاردی بازیگر فرانسوی مجموعه کیمیا ازدواج کرد و یک فرزند پسر به نام هامون دارد.

شروع فعالیت بازیگری

ساعد کار هنری خود را با نقش کوتاهی در فیلم شب برهنه به کارگردانی سعید سهیلی آغاز کرد که در دهه ۱۳۸۰ بود.

او نخستین کار حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم تلویزیونی میان ماندن و رفتن تجربه کرد. جالب است بدانید که استعداد او اولین بار توسط جواد عزتی کشف شد.

همچنین ساعد سهیلی در پشت صحنه برخی کارها دستیار پدرش بوده است. ساعد سهیلی کارشناسی گرافیک خوانده است.

او در فیلم و سریال‌های مطرحی مثل نهنگ آبی، چند متر مکعب عشق، چارچنگولی، گشت ارشاد یک و دو و سه، متروپل، رخ دیوانه،  پل خواب، ۵۰ کیلو آلبالو، روز صفر، لاتاری و بازی کرده است.

جوایز و افتخارات سینا مهراد

ساعد سهیلی برنده تندیس بهترین بازیگر مرد در بخش فیلم‌های ویدیویی از جشنواره بین‌المللی فیلم کیش برای ماندن و رفتن در سال ۱۳۸۹ شد. و تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشن خانه سینما برای فیلم چند مترمکعب عشق در سال ۱۳۹۲ را از آن خود کرد.

او در همان سال برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره بین‌المللی فیلم رباط مراکش برای فیلم چند متر مکعب عشق شد.

استایل ساعد سهیلی

اگر به اکثر استایل‌های ساعد سهیلی نگاه کنید متوجه می‌شوید که او بیشتر در مراسم ها و جشنواره های رسمی سراغ استایل‌های رسمی و یا نیمه رسمی می‌رود و کلاسیک دیده می‌شود.

مثلاً کت و شلوار و پیراهن انتخاب می‌کند و گاهی هم پیراهنش را روی شلوار می‌گذارد. البته گاهی هم با کاپشن و کت تک دیده می‌شود. اما در کل او هم مانند برادرش استایل کلاسیک و جوان دارد.

  شلوار وایدلگ چیست؟ایده برای ساختن استایل جذاب با این شلوار

اکسسوری در استایل ساعد سهیلی

او به کلاه و کاپشن علاقه مند است اما به نسبت سینا مهراد برادرش کمتر شلوار جین می‌پوشند و بیشتر انتخابش شلوارهای کتان و جین تیره است.

او هم مانند برادرش سینا مهراد به اکسسوری‌های کاملا محدودی یعنی عینک و ساعت علاقه دارد. همچنین مانند سینا مهراد به کلاه علاقه دارد. اما نه به اندازه که او استفاده می‌کند.

پالت رنگی در استایل ساعد سهیلی

یکی از استایل‌هایش ست کردن بلوزهای یقه سه سانت و کت است. اگر کمی دقت کنید متوجه می‌شوید پالت رنگی او خنثی است و بیشتر سعی می‌کند مشکی و طوسی استفاده کند و خیلی کم و در حد پیراهن مردانه زیر کت در جشنواره‌ها شاید از رنگ سفید هم استفاده کند.

اما استایل‌های جدید و نو ظهور مثل هیپ هاپ و… در تن او دیده می‌شود. در کل او به طرح خاصی علاقه ندارد و در اکثر استایل‌ها سراغ طرح نمی‌رود اگر هم برود انتخابش طرح بیسیک است.

استایل ساعد سهیلی و خانواده در جشنواره فجر

مثلاً در جشنواره فجر امسال سراغ یک کت و شلوار سرمه ای با دکمه طلایی رفت که انتخاب بسیار خوبی برایش بود و چند دکمه پیراهنش را باز گذاشت که حالت استایلش نیمه رسمی شود.

  بهترین ترکیب رنگ لباس های مردانه

گلوریا هاردی هم در فضای باز پافر وست را با پیراهن مشکی و بوت ست کرد و با آن یک کوله پشتی استفاده کرد و شال طوسی که کاملا غیر رسمی و مناسب فضا نبود. او در داخل سالن جلوی مانتو خود را باز کرد.

جالب است بدانید که او یک برند شال و روسری به نام گلوریس دارد.

صبا سهیلی هم سراغ یک کت چرم مشکی را با پیراهن مشکی و نیم بوت ست کرد.همه چیز در خانواده سهیلی قابل پیش بینی است.

امیدوارم از خواندن مقاله استایل ساعد سهیلی لذت برده باشید. نظر خود را با ما در میان بگذارید. شما ساعد سهیلی را بیشتر دوست دارید یا سینا مهراد؟

نویسنده: سپیده

همسر ساعت سهیلی کیست؟

همسر او گلوریا هاردی بازیگر فرانسوی است که در سریال کیمیا نقش دختره گمشده مهراوه شریفی نیا را داشت. این دو بازیگر جوان صاحب یک فرزند به نام هامون هستند.

نسبت سینا مهراد با ساعد سهیلی چیست؟

سینا مهراد برادر کوچک ساعت سهیلی است که در سال‌های گذشته فامیلی خود را عوض کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *