استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

۷ آیتم ضروری برای استایل زمستانی مردانه

استایل زمستانی مردانه | سعی کنید همواره در هنگام خرید لباس کیفیت را بر کمیت ارجح بدانید، با چند لباس کاربردی و با کیفیت می‌توانید تا مدتی با خیال راحت استایل هر روز خود را بچینید

همه می‌دانیم که لباس پوشیدن در فصول پاییز و زمستان اصول و آداب خودش را دارد. به راستی ضروری‌ترین لباس های زمستانی مردانه که به شما امکان ساختن ست‌های متنوعی را می‌دهند، کدام است؟ دراین مطلب پیشنهاداتی عالی جهت انتخاب لباس‌های زمستانی برای آقایان شیک پوش داریم. اینها ترکیبی از لباس‌هایی است که باید آنها را خریداری کرده و یا در کمد لباس‌هایتان آن‌ها را جستجو کنید.

۷ آیتم ضروری برای استایل زمستانی مردانه

شلوار جین مشکییک شلوار جین مشکی ممکن است که به تنهایی بی‌ارزش جلوه کند ولی وقتی با یک پیراهن و کراوات پوشیده شود، به یک لباس رسمی‌ شیک و خاص تبدیل می‌شود. علاوه بر آن شلوارهای کتان نیز گزینه مناسبی برای فصول سرد سال است.

کت چرمییکی از متنوع‌ترین و پرکاربردترین انواع لباس های زمستانی است، که اکثر آقایان حداقل یکی از آن‌ها را در کمد لباس خود دارند. وقتی که دمای هوا پایین است، می‌توانید کت چرم را با هودی و بلوز یقه‌گرد بپوشید یا اگر استایلی غیررسمی‌تر را می‌خواهید، زیر کت، یقه اسکی بپوشید.

  کاربردی‌ترین نکات برای خرید مانتو کتی زنانه که نمی‌دانستید!

حتما بخوانید : انواع کت چرم

استفاده از بارانی در استایل زمستانی مردانه

بارانیبارانی برای آقایان، استایلی کلاسیک را به‌ همراه می‌آورد و بسیار مناسب روز‌های بارانی و سرد سال است. معمولا بارانی‌ها رنگ‌های خنثی و تیره دارند، بنابراین به‌ راحتی می‌توان آن‌ها را با لباس ‌های زمستانی مختلف ست کرد.

نیم‌بوتخرید نیم‌بوت زمستانی یکی دیگر از ضروری‌های چک لیست خریدهای زمستانه آقایان است. بهتر است داخل نیم‌بوت حالت کرکی یا پشمی‌ داشته باشد تا پاها را گرم نگه دارد. اگر زیاد اهل پوشیدن نیم‌بوت نیستید یک جفت کفش رسمی‌ جیر یا چرم می‌تواند جایگزین نیم‌بوت برای شما باشد.

حتما بخوانید : معرفی ۶ مدل بوت رسمی مردانه

بارانی بلندطراحی این مدل کت بلند ریشه نظامی‌دارد، استفاده از آن محدود به فصل خاصی نمی‌شود و البته یک بارانی فوق العاده و خاص برای فصول پاییز و زمستان است. بارانی بلند، به صورت روزمره، غیررسمی‌ و گاهی هم با یک کت‌وشلوار کاملا رسمی‌ قابل پوشیدن است و به ترکیب استایل شما ابهت و جذابیت می‌دهد. برای دیدن مطالب بیشتر مجله مد و فشن دلتا را دنبال کنید.

  4 راه آسان برای انتخاب شلوار جین بدون پوشیدن

اورکت‌ها و تاپ کت‌هامهم‌ترین لباس های زمستانی مردانه اورکت یا تاپ کت است. اکثرا این دو مدل با هم اشتباه گرفته می‌شود و حتی بعضا دیده شده که به جای یکدیگر نیز استفاده می‌شوند. تاپ کت‌ها نسبتا مدل‌های خنک‌تری است که مناسب فصل‌های خیلی سرد نیستند. از آن‌جایی که اورکت‌ها کمی‌ نازک است، برای فصل‌های پاییز و بهار مناسب‌تر است.

شال‌گردن: این شال گردن‌های بلند احساس گرمای خوبی می‌دهد و به خاطر بلندی آن می‌توانید به سبک‌های مختلف و با لباس‌های مختلف دور گردن خود بپیچانید.

منبع: سایت deltapayam

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *