اخبار مد

آستین پفی و سرشانه های پرچین در ترند ۲۰۲۱ تکرار شد!

آستین پفی

اگر شما هم مانند من از عاشق آستین پفی هستید حتما این مقاله شما را خوشحال می کند! زیرا سرشانه و آستین پفی و حجیم همچنان در۲۰۲۱ ترند محسوب می شوند. چین در قسمت سرشانه یکی از آیتم های اصلی پیراهن های زنانه ی امسال محسوب می شود. آن ها از سال ها پیش وارد دنیای فشن شدند و همچنان پر قدرت باقی مانده اند. برند های برجسته، امسال نیز در کالکشن میان فصلی خود از سرشانه های حجیم بسیار استفاده کردند. مثل لکساندر مک کوئین ، فندی ، گابریلا هرست و میو میو . اگر می خواهید با این ترند جذاب ۲۰۲۱ بیشتر آشنا شوید در ادامه مطلب همراه ما باشید.

آستین پفی

ترکیب آستین پفی با استایل مینیمال و کلاسیک

شاید تصور کنید سرشانه های حجیم و پرچین فقط مخصوص سبک های پر زرق و برق و شلوغ هستند. اما اینطور نیست. طراحی های مدرن امسال، سبک کلاسیک و آستین های پفی را ترکیب کرده اند. این طراحی ها توانسته سلیقه ی افراد بیشتری را جذب کند . هم چنین با روح سادگی و مینیمال این روزهای هنر نیز همخوانی بیشتری داشته باشد . یک پیراهن ساده که در قسمت سرشانه چین خورده است می تواند شما را شیک و جذاب نشان دهد.

آستین پفی ، کم حجم تر از گذشته

امروزه دنیای مدرن بیشتر به سمت سادگی و مینیمالیست گرایش دارد . این موضوع بر روی بسیاری از جنبه های زندگی مثل دکوراسیون خانه نیز تاثیر گذاشته است. میکاپ صورت ، آرایش مو ، طرح ناخن و مدل لباس ها نیز مستثنی نیستند. به همین دلیل امسال پف آستین در قسمت سرشانه کمتر شده است تا کاربرد و راحتی آن بیشتر شود.

  روابط عاشقانه جنیفر لوپز و راه اندازی مجدد بنیفر
پف آستین

سرشانه های حجیم چرمی

یکی دیگر از موارد خاص نسبت با مدل های سال های گذشته، استفاده از پارچه های چرمی است. هنگامی که این دو عنصر یعنی سرشانه حجیم و چرم در کنار یکدیگر قرار بگیرند؛ فرد را از نظر نماد شناسی پر قدرت و با اعتماد به نفس تر نشان می دهد. این مدل برای افراد ریز نقش  و لاغر گزینه ای ایده آل است. هم چنین در اندام های مثلثی باعث ایجاد تناسب می شود. می توانید این لباس ها را در مهمانی های متفاوت به تن کنید. با این کار جسارت و متفاوت بودن شما، توجه دیگران به سمت تان جلب کند.

سرشانه های حجیم چرمی

مانتو هایی با آستین پفی

شاید شما از چند سال پیش هنوز مانتو هایی با آستین  پفی در کمد تان دارید. این ترند هنوز هم ادامه دارد. اما تفاوت آن با گذشته این است که چین آن از قسمت مچ ، به سرشانه منتقل شده است. گاهی تونیک های بلند و جلو بسته نیز کاربردی شبیه مانتو دارند. چین آن ها ممکن است از برش رگلان در قسمت بالاتنه شروع شود که جذابیتی ویژه می دهد. نکته ای که بسیار قابل توجه است انتخاب شال یا روسری مناسب است . زیرا اگر در بستن آن ها بی دقتی کنید، استایل شماجلوه ای نامناسب پیدا می کند.

  تاریخچه گردنبند
مانتو هایی با آستین پفی

لباس مجلسی و عروس با سرشانه های حجیم

این ترند جذاب ۲۰۲۱ در لباس های مجلسی نیز جای خود را باز کرده است . لباس های مجلسی شیک و پر زرق و برق ظاهری منحصر بفرد به شما می دهند . پیراهن  های عروس نیز با تنوع بسیار هم مناسب یک مراسم عروسی ساده و هم عکاسی فرمالیته هستند. شما می توانید با خیال راحت امسال نیز آستین پفی بپوشید و از آن لذت ببرید . زیرا این ترند جذاب حالا حالا ها باقی خواهد ماند.

 

لباس مجلسی و عروس با سرشانه های حجیم

 امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید . لطفا نظرتون در مورد آستین پفی برای ما بنویسید.

گردآوری عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *