استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

بهترین شلوار کتان مردانه دارای چه ویژگی هایی است؟

بهترین شلوار کتان مردانه

بهترین شلوار کتان مردانه | شلوارهای کتان مردانه که زمانی به عنوان مدل شلواری مناسب برای خواننده و افراد مشهور دهه ۹۰ شناخته می‌شد، اکنون به لطف برش‌های مدرن، پالت‌های رنگی متفاوت مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است.

این جنس شلوار را می‌توان همه کاره نامید و برای هر رویداد و مراسمی پوشید. حال برای خرید شلوار  کتان مردانه پرطرفدار و امروزی، لازم است نکاتی را بدانید تا پول خود را صرف خرید اشتباه نکنید. از این رو ما قصد داریم در ادامه این مطلب در مورد راهنمای بهترین شلوار کتان مردانه موارد مهم و ارزشمندی را با شما به اشتراک بگذاریم.

چرا لباس های کتان را انتخاب کنیم؟

پارچه کتان به خوبی نفس می کشد و به تنظیم دمای بدن و همچنین دفع رطوبت از پوست شما کمک می کند. این بدان معناست که شما در هر فصل یا آب و هوایی راحت خواهید بود.همچنین از پارچه پنبه‌ای قوی‌تر است و آن را برای پوشاک و سایر منسوجات خانگی مانند ملحفه، رومیزی کتان و حوله‌های کتان نیز محبوب کرده است.

چه در تعطیلات و چه به یک جلسه کاری بخواهید بروید، شلوار کتان یک آیتم همه کاره و کاربردی برای شماست.

  چگونه بر اساس شکل بدن تان لباس بپوشید ؟ ( برای آقایان )

شلوار کتان کلاسیک

مدل کلاسیک شلوار کتان، بسیار کاربردی و در عین حال پرفروش است. چراکه این مدل با انواع کت، پیراهن، تیشرت، ژاکت و جلیقه قابلیت ست شدن را دارد و برای حضور در موقعیت‌های رسمی تا روزمره همراه شما خواهد بود. از این مهمتر اینکه شلوار کتان کلاسیک، برای تمامی فرم اندام‌ها مناسب بوده و محدودیتی برای آقایان ندارد. برش شلوار تا مچ پا را در برمی‌گیرد و از بالا تا پایین به حالت راسته است و هیچ گونه تنگی یا گشادی اضافه‌ای ندارد.

شلوار کتان کمر کش

برخی از شلوارها دارای کمر کشی هستند که این نوع از شلوار کتان برای افرادی که تغییر سایز دارند و یا راحتی شلوار برایشان مهم است، گزینه خوبی برای خرید می‌باشد. همچنین در فصل تابستان خرید شلوار کتان کمر کشی پیشنهاد می‌شود.

شلوار کتان کشی

یکی دیگر از بهترین شلوارهای کتان مردانه شلوارهایی هستند که دارای کشش و تنفس پذیری بالایی در خود دارند. پارچه‌های انعطاف‌پذیر تضمین می‌کند که علی‌رغم تناسب باریک، دامنه حرکت شما کاملاً بدون محدودیت باشد و آن‌ها را به انتخابی ایده‌آل برای دوچرخه سواری، قدم زدن و یا پیاده‌روی سریع، تبدیل می‌کند.

  لباس راحتی آقایان

پارچه کشباف ثابت شده که تنفس‌پذیرترین ماده شلوار است و چه در یک روز گرم در مترو شلوغ باشید و چه برای پیاده‌روی، این شلوار به شما کمک می‌کند تا بیش از حد عرق نکنید.

شلوار کتان فاق بلند مردانه

شلوارهای فاق بلند که این روزها جزو شلوارهای ترندی و کاربردی محسوب می‌شوند، به طور کامل کمر را پوشش می‌دهند و همان طور که از نام‌شان پیداست، فاق آنها دارای اندازه بلندتری به نسبت شلوارهای معمولی است. این ویژگی شلوار برای افرادی که پایین تنه کوتاه‌تری به نسبت بالاتنه‌شان دارند، مناسب است و پوشیدن شلوار فاق بلند به افراد کوتاه قامت توصیه می‌شود.

خرید شلوار کتان مناسب رویدادهای رسمی

برای بسیاری از مردان ست کردن کت و پیراهن آکسفورد با شلوار مشکل است. اما پیشنهاد می‌کنم اگر قصد رفتن به رویداد و مراسم‌های رسمی دارید و به دنبال بهترین شلوار کتان مردانه می‌گردید، به سراغ برند ایرانی بادی اسپینر بروید. این برند شلوارهای کتان رسمی را در رنگ‌های متنوع و کاربردی تولید می‌کند. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که شلوار کتان برای عروسی و مجالس خیلی مهم و رسمی انتخاب مناسبی نیست.

خرید شلوار کتان مناسب رویدادهای نیمه رسمی

شلوار کتان قابلیت ست شدن با انواع کت و یا اورکت‌های مردانه را دارد. برای خرید شلوار کتان مناسب برای رویدادهای نیمه رسمی، برند ایرانی ال سی من را به شما پیشنهاد می‌کنم. ست کت سرمه‌ای، شلوار کتان کرم مردانه و پیراهن سفید به همراه کفش دربی، شما را برای رفتن به قرارهای کاری، رویداد و ایونت‌ها همراهی می‌کند.

  استایل کژوال و مینیمال مناسب تمام روز

بهترین شلوار کتان مردانه از لحاظ رنگ

همان طور که در مقاله بهترین رنگ شلوار مردانه اشاره کردیم، شلوار کتان در رنگ‌های کرم، سرمه‌ای، مشکی و حتی سفید در  کمد لباس هر مردی لازم و ضروری است.رنگ سرمه‌ای شلوار کتان برای مناسبت‌های رسمی و نیمه رسمی مناسب است و با رنگ‌های کرم، صورتی، قرمز، زرشکی، خردلی، سبز و کله غازی به خوبی ست می‌شود.

رنگ سفید شلوار کتان برای روزهای تابستانی و موقعیت‌های نیمه رسمی تا روزمره مانند مهمانی، دورهمی و قرارهای دوستانه کاربرد دارد. رنگ سفید، به عنوان یک رنگ خنثی، قابلیت ست شدن با هر رنگی را دارد، اما بهتر است شلوار کتان سفید مردانه را با رنگ‌هایی مانند کت آبی کاربنی، پیراهن چهارخانه، پیراهن جین مردانه ست کنید. 

راهکارهای مراقبت و شستشوی شلوار کتان مردانه 

هنگامی که به جذابیت لباس های کتان علاقه مند شدید، از اینکه متوجه شوید مراقبت از آنها چقدر آسان است، خوشحال خواهید شد. در ادامه به روش‌های شستشو و مراقبت از شلوار کتان خواهیم پرداخت.

اگر لکه یا علامتی روی شلوار شما وجود دارد سعی کنید قبل از شستشو آن را از قبل پاک کنید. فوراً روی لکه را با یک لکه‌بر مناسب بمالید (جوش شیرین و سرکه سفید راه حل‌های خانگی خوبی هستند).

  چهار نکته در انتخاب کراوات

کتان به طور موثر با رنگ های مختلف و مواد دیگر ترکیب می‌شود و تطبیق پذیری زیادی برای هر کمد لباسی ارائه می دهد. اما این پارچه های کتان ممکن است نیاز به مراقبت خاصی داشته باشند.

لباس‌ها و پارچه‌های کتان که از قبل شسته شده‌اند، کمتر در هنگام شستن جمع می‌شوند. اما همچنان استفاده از دماهای توصیه شده مهم است، برخی از لباس ها به آب سرد نیاز دارند، در حالی که برخی دیگر را می توان در آب گرم‌تری شستشو داد.

بهترین شلوار‌ کتان مردانه با کیفیت پایین‌تر ممکن است به خوبی شلوار کتان ظریف‌تر شسته نشوند. همچنین پیروی نکردن از دستورالعمل های شستشو به پارچه آسیب برساند یا چروک شود. قبل از شستشو یا اتو کردن، راهنمایی شستشوی شلوار را بررسی کنید.

نویسنده : مائده کاظمی

 آیا شلوارهای کتان جمع می‌شود؟

بله. شلوار کتان باید در دمای ولرم شسته شوند یعنی نه آب سرد و نه آب گرم. اگر در دمای بالای ۴۰ درجه سانتی گراد شلوار خود را بشویید، خیلی سریع رنگ خود را از دست می‌دهد و کدر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *