آموزش دوخت دامن, فیلم آموزش دوخت دامن

آموزش الگوی دامن پیلی روی زانو

آموزش الگوی دامن پیلی روی زانو | شیک و پیک

آموزش دوخت دامن | آموزش الگوی دامن پیلی روی زانو

در این فیلم آموزش الگوی دامن پیلی روی زانو را مشاهده می کنید.

دامن پیلی دار روی زانو مناسب برای افرادی تا سایز ۴۲ می باشد قد دامن بسته نوع کاربری و دلخواه فرد قابل تغییر است. پیله ها را می توانید تا محل دلخواه بسته نگه دارید. پارچه هایی ایستا برای این مدل مناسب می باشند. پارچه های طرحدار برای این مدل مناسب نمی باشند. دامن های پیلی دار بر روی الگوی دامن فون طراحی و اجرا می شوند. این مدل دامن مناسب برای ست شدن به همراه شومیزهای مجلسی می باشد.

آموزش دوخت دامن | آموزش دوخت دامن پیلی دار یکطرفه

در این ویدئو به آموزش دوخت دامن پیلی دار یکطرفه پرداخته شده است. برای دامن پیلی یکطرفه پارچه هایی که تا حدی ایستایی دارند مناسب می باشند و از استفاده انواع پارچه های ریون و کشی خودداری نمایید. اگر دارای باسن و ران های برجسته ای هستید پیله ها را تا قسمت باسن بزرگ بسته و بعد آن را باز نمایید. این مدل دامن مناسب برای مهمانی ها و استفاده بصورت مانتو دامن در اجتماع می باشد. قد دامن به دلخواه شما و کاربرد آن تعیین می شود.

فیلم‌های آموزشی خیاطی به شما در یادگیری مهارت خیاطی با دقت و راحتی بیشتر کمک می‌کنند. این فیلم‌ها به شما جزئیات مراحل مختلف خیاطی از طراحی الگو و برش قطعات تا دوخت، درپوش و تزئینات را آموزش می‌دهند. با تماشای این فیلم‌ها، شما قادر خواهید بود پروژه‌های خیاطی خود را با کیفیت بالاتری انجام داده و نکات مهمی در مورد انتخاب پارچه، استفاده از ابزار خیاطی و فنون تزئینی را یاد بگیرید.

  انواع مدل دامن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *