آموزش دوخت لباس بچه گانه

آموزش دوخت جالباسی نوزاد

آموزش دوخت جالباسی نوزاد

جا لباسی نوزاد برای استفاده برروی لباس‌ها و پیشبندهایی است که کوچک هستند و نمی‌توان آن‌ها را روی چوب لباسی آویزان کرد؛ بنابراین لباس‌ها را تا زده و داخل آن قرار می‌دهیم.

این جالباسی، فقط مختص نوزادان نیست؛ بلکه شما می‌‌توانید داخل آن لباس زیر و جوراب نیز قرار دهید؛ این محصول، حتی برای آشپزخانه هم قابل استفاده است.

ابتدا از تخته‌ای نازک یا مقوایی با ابعاد ۲۸*۲۸ برای کف جالباسی استفاده می‌کنیم تا صاف بایستد. مقوا را روی پارچه قرار دهید و دور تا دور آن را علامت بزنید و با ۱  سانتی‌متر جای دوخت، برش بزنید.

سه ضلع مربع را بدوزید و یک ضلع آن را، برای داخل کردن مقوا، باز بگذارید.

دیواره‌های جالباسی

برای دیواره‌های جالباسی، به چهار برش احتیاج دارید که طول آن‌ها ۳۰ سانتی‌متر و به عرضشان، ۲۷ سانتی‌متر باشد. یکی از این ۴ مربع را، برای جلوی جالباسی، از وسط، تا کنید. قسمت جلوی جالباسی را، بعد از برش، دوخت بزنید؛ یا می‌توانید برای زیباتر شدن از نوارهای تزیینی استفاده کنید.

قسمت بالای جالباسی

چوب‌لباسی یا چوب‌رختی مد نظرتان را روی پارچه قرار دهید و الگوی چوب‌رختی را بکشید. بالای چوب‌رختی را  به اندازه حلقه چوب‌رختی بکشید تا از آن رد شود.

نکته: برای قسمت‌های دایره‌وار و ضلع‌دار، حتما بعد از دوخت، چرت بزنید.

  آموزش دوخت بالشت طرح خورشید برای اتاق کودک

بعد از وصل اضلاع مربع به هم، طرفین را از وسط، تا زده و مانند یک پیلی در می‌آوریم، زیرا قرار است جالباسی حجم داشته باشد.

قسمت پایین مربع را، که یک قسمت آن باز است، به تنه جالباسی بدوزید.

چوب‌رخت و قسمت مقوای زمینه، برای شست‌وشو به‌راحتی خارج می‌شوند .

قسمت بالای جالباسی را به قسمت جلو و پشت تنه بدوزید.

ویدئوی آموزش جالباسی نوزادان

در این ویدئو  جالباسی نوزادان را آموزش داده که راهی مناسب برای جداسازیه لباس نوزادان از کمد بزرگسالان و مرتب ماندن آن لباس هاست.

با تماشای فیلم‌های آموزش خیاطی، به طور ساده و آسان مهارت‌های جدید خیاطی را یاد خواهید گرفت. این فیلم‌های آموزشی به شما روش‌های متنوع دوخت لباس‌ها را آموزش می‌دهند و بهترین بخش آن این است که شما قادر خواهید بود لباس‌هایی که همیشه می‌خواستید را بدوزید.

گردآوری هانیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *