آموزش دوخت لباس بچه گانه

آموزش دوخت کیف نوزاد

آموزش دوخت کیف نوزاد

کیف در واقع یکی از کاربردی ترین وسایل برای مادرها است. این کیف قابلیت زیر انداز برای کودک شما است  زمانی که بخواهید لباس یا پوشک بچه را عوض بکنید می توانید این زیر انداز را زیر بچه بیندازید تاپوست نوزاد با زمین برخورد نداشته باشد. و حتی می توانید چند تکه از لباس کودک را در آن قرار بدهید.

ابتدا روی  پارچه به طول ۶۵ سانتی متر به اضافه ۱-۲ سانتی متر علامت بزنید .پارچه را دولا تا کرده و سپس روی دولای پارچه ۲۵ سانتی متر علامت بزنید. برای درست کردن در کیف از قسمت بالا ۱۳ سانتی متر به پایین علامت بزنید. بالای مستطیل ۲۵ سانتی متر را نصف بکنید ۱۲.۵سانتی متر علامت بزنید و تا ۱۳ سانتی متر ادامه بدهید.

برای درست کردن هلال در کیف از بالای مستطیل ۶ سانتی متر داخل بشوید و هلال را رسم بکنید. توجه داشته باشید که حتما هلال به سمت بیرون باشد.

دور تا دور الگو را یک سانتی متر زاپاس بگذارید و برش بزنید.

کیف نوزاد

پارچه را برداشته و روی پشم شیشه قرار بدهید و برش بدهید. پشم شیشه را قرار می دهیم تا زیر نوزاد کمی نرم باشد.

و باز روی پلاستیکی هم قرار بدهید تا اگر خیس شد به فرش پس ندهد.

  آموزش دوخت سرهمی نوزادی

روی پارچه را روی خودتان قرار بدهید پشم شیشه را روی آن بگذارید و پلاستیک را زیدر آن. سپس با چند سوزن ثابت کنید و سپس دور تا دور کار را دوخت بروید به جز  ۲۰ سانتی متر پایین کار که میخواهید آن را برگردانید.

بیشتر بخوانیم : آموزش دوخت جای پوشک آویزدار نوزاد

ویدئوی آموزش دوخت کیف نوزاد

با تماشای فیلم‌های آموزش خیاطی، به هیچ شکی نخواهید رسید که مهارت خیاطی یکی از مهارت‌های برجسته است که می‌توانید یاد بگیرید. پس برای شروع یادگیری، اقدام کنید و همین حالا فیلم‌های آموزش خیاطی را تهیه کنید.

گردآوری هانیه

دوخت روسری مربع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *