استایل خانم‌ها, لباس زنانه, مد و استایل

آیا جذاب ترین ترندهای رنگ ۲۰۲۱ را می شناسید؟ در بهار و تابستان امسال چه رنگی بپوشیم؟

ترند رنگ 2021

ترندهای رنگ ۲۰۲۱

پس از یک سال قرنطینه  و شرایط سخت، بسیاری از افراد روحیه ای غمگین و افسرده پیدا کردند. به همین دلیل ترجیح می دهند بیش تر از لباس های تیره و مشکی استفاده کنند. این موضوع طراحان لباس را به فکر فرو داشت. آن ها باتمام وجود  سعی کردندبا لباس های رنگی  کالکشن های امسال خود، دوباره حس شادابی رابه ما بازگردانند.  ترندهای رنگ ۲۰۲۱ جسورانه و شاد هستند که نمادی از آینده ای روشن  را، به ما القا می کنند. مثل زرد های درخشان، صورتی های زیبا و نقره های شیک.  بهترست در بهار و تابستان امسال مشکی را کنار بگذارید و استایل هایی با رنگ های روشن را امتحان کنید. این ویژگی نه تنها در انتخاب  لباس بلکه در انتخاب کیف و کفشتان نیز در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانیم: چگونه مطابق رنگ سال ۲۰۲۱ لباس بپوشیم ؟

رنگ های متالیک نقره ای

این رنگ جذاب زمان زیادی است که وارد چرخه مد شده است . هرساله برندهای مطرحی مثل بالنسیگا و بربری لباس های مجلسی و پرزرق و برق نقره ای بسیار زیبایی را ارائه می دهند. شما با پوشیدن یک پیراهن متالیک چشم ها را به خود خیره می کنید. اگر تصور می کنید که نمی توانید استایلی سرتاپا نقره بپوشید هیچ اشکالی ندارد؛ یک اکسسوری مثل کیف متالیک یا کفش پاشنه دار درخشان نیز می تواند به تنهایی استایل شما را خاص کند.

  استایل جواد عزتی ، مرد هزار چهره سینما ایران

طیف زرد

همانطور که می دانید زرد و طوسی از اصلی ترین ترندهای رنگ امسال هستند. زرد نشانه ای از آینده ای روشن و آفتابی و نمادی از امید است. با وجود این رنگ فوق العاده زیبا، کت واک های ۲۰۲۱ درخشان تر از همیشه شده اند. شما می توانید با توجه به رنگ پوست یکی از طیف های این رنگ را مثل لیمویی، طلایی ، خردلی، و زرد ملایم را انتخاب کنید. مطمئن باشید حتی با نگاه کردن به آن احساس سرزندگی خواهید پیداکرد.

بیشتر بخوانیم : متناسب با رنگ پوستت لباس بپوش!

استایل سرتاپا سفید

سفید، روشن ترین و زیباترین  لباسی که می توانید امسال بپوشید. یک استایل سرتاپا سفید شما را مدرن و شیک تر از قبل نشان می دهد. این رنگ هرگز از مد نمی رود و در سبک های مختلف قابل استفاده است. پیشنهاد ما برای بهار امسال ست یک کت بلیزر و شلوار گشاد یا دمپا است. زیورآلات و اکسسوری ها نیزجلوه ای عالی به استایل تان می دهند وآن را از یکنواختی خارج می کنند.

صورتی زیبا

یکی دیگر از رنگ های پرطرفدار امسال صورتی است. این رنگ لطافت و ظرافت زنانه ای را نشان می دهد. اگر یک پیراهن دخترانه و چین دار را به رنگ صورتی انتخاب کنید، استایلی رومانتیک خواهید داشت. برای روزهای بهاری یک پیراهن بلند کتانی با آستین های پفی، انتخابی دوست داشتنی و زیبا خواهدبود. اما صورتی همیشه ملیح و آرام نیست؛ یک شلوار چرم سرخابی می تواند تیپ شما را پرهیجان و جسورانه کند.

  بهترین سبک زندگی خودت را داشته باش !

سبز

رنگ سبز طیف گسترده ای از سایه ها را دارد. نئونی، زمردی ، نعنایی، پسته ای و… تنها بخشی از آن محسوب می شوند. می توانید آن را با توجه به رنگ پوست تان انتخاب کنید. سبز رنگی مناسب برای استایل های متفاوت است. یک بافت نازک پاییزی، یک مانتوی پسته ای و حتی پیراهن مجلسی بلند. لباس های راحتی سبزرنگ نیز باعث می شوند احساس آرامش زیادی را در خانه بدست آورید.

نارنجی های شاد

در سال ۲۰۲۱ از پوشیدن نارنجی نترسید. این رنگ سرشار از انرژی و جنب و جوش است و نیروی جوانی را منتقل می کند. امسال نارنجی در کالکشن های برندهای بزرگی مثل ولنتینو، بربری، ورساچه و میومیو بسیارخودنمایی می کرد. یک پیراهن بلند نارنجی و صندل بند دار طلایی یک استایل شگفت انگیز تابستانی را برایتان می سازد. شما می توانید نارنجی را با طلایی، بژ، قرمز، زرد، آبی، مشکی و سفید ست کنید.

قرمز های سوزان

یک استایل سرتا پا قرمز چیزی است که امسال بسیار دیده شده است اما نه یک قرمز کمرنگ ! برندهای فندی، بالنسیگا، ژیوانشی، ولنتینو و شنل از شارپ ترین و سوزان ترین حالت این رنگ استفاده کردند. اگر می خواهید در این فصل مشکی بپوشید آن را با قرمزآتشین ست کنید. اینگونه جذابیت شما چندین برابر می شود.

  جذاب‌ترین مدل‌ها برای خرید روسری تیره برای خانم‌هایی با پوست سبزه !

آبی دریایی

در رانوی های بهار-تابستان امسال انواع آبی مثل سورمه ای، کاربنی و آسمانی بسیار به چشم می خورد. اما هیچکدام ما را به اندازه ی این آبی روشن و همرنگ  دریا مجذوب خود نکرد. این رنگ سرشار از متانت و آرامش است و در عین حال شیک پوشی به ما می بخشد.

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. نظر شما در مورد ترندهای رنگ ۲۰۲۱ چیست ؟ لطفا برامون بنویسید.

گرداوری عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *