استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

داشتن استایل مناسب با پیراهن مردانه

استایل مناسب

پیراهن یکی از مهمترین آیتم هایی است که در داشتن یک استایل شیک و بی نقص تاثیرگذار است. پوشیدن پیراهن دارای اصول و نکاتی است که در صورتی که به آن ها توجه شود می تواند یک استایل و یا ظاهر مناسب و مرتب خلق کند. بسیاری از افراد هزینه های بسیاری را برای داشتن یک پوشش مناسب پرداخت می کنند اما به دلیل رعایت نکردن برخی نکات و اشتباهات رایج از جمله نکات مربوط به پوشیدن پیراهن مردانه استایل خود را به زیر سوال می برند.

یقه در این مقاله به بررسی برخی نکات ضروری در زمینه پوشیدن پیراهن می پردازد. با رعایت این نکات شما می توانید یک استایل شیک و مناسب در عین حال ساده و کم هرینه داشته باشید.

اصول و نکات لازم در هنگام پوشیدن پیراهن مردانه

  • انتخاب پیراهن متناسب با سایز بدن

یکی از مهم ترین و اصلی ترین نکاتی در هنگام انتخاب هر نوع البسه ای باید رعایت شود متناسب بودن با سایز بدن یا به بیان ساده تر اندازه بودن آن است. پیراهنی که انتخاب می کنید تباید خیلی گشاد و یا خیلی تنگ باشد. فیت تن بودن پیراهن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به همین منظور به خط دوخت سرشانه، قد آستین و محل قرارگیری سرآستین، میزان تنگی و گشادی آستین ها، قد بدنه (بلندی و یا کوتاهی) پیراهن توجه زیادی کنید.

  بررسی انواع فرم بدن آقایان
  • انتخاب یقه متناسب با فرم صورت

یکی دیگر از نکاتی در داشتن یک استایل جذاب و بی نقص به همراه پیراهن مردانه اهمیت دارد توجه به یقه پیراهن است. توصیه می شود اگر شما جزء افرادی هستید که دارای صورت کشیده و استخوانی یا زاویه دار هستید از پیراهن های با یقه بلند یا پهن (لبه یا ارتفاع برگردان لبه بلند باشد) استفاده کنید. و اگر جزو افرادی هستید که دارای صورت گرد و پر می باشید از پیراهن های با یقه نوک تیز و باریک یا ارتفاع کوتاه استفاده کنید.

  • نحوه صحیح قرار دادن پیراهن درون شلوار

قرار دادن پیراهن درون شلوار یکی از مواردی است که در ظاهر افراد تاثیر بسزایی دارد. در بسیاری از موارد دیده شده آقایان به دلیل نادرست قرار دادن پیراهن درون شلوار ظاهری نامناسب و نامرتب را برای خود خلق می کنند. این در حالی است که با یادگیری روشی ساده و صحیح درمورد قرار دادن پیراهن درون شلوار ظاهر آن ها منظم و شیک می گردد.

این تکنیک سالها توسط نیروهای مسلح مورد استفاده قرار گرفته است تا لباس های خود را از ظاهری نامناسب و نامرتب به دور کنند. مثل همیشه پیراهن خود را بپوشید سپس به نسبت سایز بدنتان پارچه های اضافی پیراهن را از دور کمر جمع کنید به سمت داخل یا در جهت خود تا بزنید به گونه ای که بخش تا خورده در کنار پهلو قرار بگیرد. به این ترتیب پیراهن شما با کمترین میزان چین درون شلوار قرار می گیرد و ظاهری شیک و منظم برایتان خلق می کند.

  شیک ترین مدل های 1401 برای خرید مانتو بر اساس فرم بدن
  • استفاده از نگهدارنده پیراهن

اگر شما جزء افرادی هستید که تمایل دارید در طول روز و با انجام امور روزمره خود از قبیل (نماز خواندن، رفت و آمد در طبقات، نشتن و خارج شدن از اتومبیل و …. ) فرم قرار گرفتن پیراهن شما درون شلوارتان برهم نخورد، بهترین روش استفاده از نگهدارنده پیراهن می باشد. نگهدارنده های پیراهن شباهت زیادی به ساسپندرها دارند با این تفاوت که ساسپندرها به جای پیراهن از شلوار نگهداری می کنند.

  • پوشیدن لباس زیر به همراه پیراهن

پوشیدن لباس زیر علاوه بر این که در تابستان باعث می شود تعرق بدن کمتر شود و از روی پیراهن نمایان نباشد و یا در زمستان بدن شما را گرم نگه دارد. برای داشتن استایل مناسب و شیک با پیراهن مردانه توصیه می شود پوشیدن لباس زیر یا زیرپوش را به خصوص در مواقعی که پارچه پیراهن نازک و کمی بدن نما است، فراموش نفرمایید.

چه زمان هایی پیراهن را درون شلوار قرار دهیم؟

قرار دادن پیراهن درون شلوار به استایل رنگ رسمی بودن می بخشد. به این ترتیب به تناسب استایلی که می خواهید داشته باشید پیراهن را درون شلوار قرار دهید. اگر تمایل به استایل کژوال و حضور در محیط های غیررسمی را دارید از قرار دادن پیراهن درون شلوار به شدتت خودداری کنید. در غیر این صورت به راحتی می توانید این کار را انجام دهید.

  معرفی چند عطر زمستانی مخصوص آقایان

منبع سایت یقه

1 نظر در “داشتن استایل مناسب با پیراهن مردانه

  1. m گفت:

    خیلی مطلب خوبی بود .
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *