استایل خانم‌ها, خرید مانتو, لباس زنانه, مد و استایل

اصول ست کردن با مانتو کرم

مانتو کرم

راهنمای کامل ست مانتو کرم برای همه فصول

شما  هم می دانید یک مانتو یا اورکت کرم در کمد لباس  هر خانم خوش سلیقه ای پیدا می شود ، رنگ کرمی آن  هم با طبیعت  پاییز و روز های سرد هم خوانی دارد و هم در تابستان احساس خنکی و راحتی  را به شما انتقال می دهد. طیف گسترده ی این رنگ باعث شده است که با هر پوستی همخوانی پیدا کند و  یکی  از محبوب ترین  رنگهای پایه ،  در صنعت مد باشد.

رنگ کرم اگر در کنار رنگ های روشن مثل صورتی، سفید یا آبی روشن  قرار بگیرد تداعی کننده ی آرامش و سکون است و برای بهار و تابستان گزینه ای ایده آل به حساب می آید. ترکیب آن  با رنگ های تیره  مانند زرشکی، مشکی و  قهوه ای تیره،  اعتماد و اطمینان را نشان می دهد و برای موقعیت های رسمی  و  فصل های زمستان و پاییز  بسیار مناسب است. در ادامه این مقاله چند ست جذاب را به شما معرفی می کنیم که با  ایده گرفتن از آن ها استایلی درخشان و شیک خواهید داشت.

ست کردن این مانتو با رنگ های خنثی ( سفید ، مشکی ، خاکستری )

در کل،  ترکیب رنگ مانتو کرم با رنگ های سفید، مشکی و خاکستری های بین آن دو ، یک تیپ شیک و کلاسیک می سازد. این ست آرام و بدون هیجان است و اگر از آیتم شلوغ در کنار آن استفاده نشود می توانیم آن را  در سبک مینیمال نیز قرار دهیم. در محل کار، بیرون رفتن های روزمره و مهمانی های رسمی و نیمه رسمی، می توانید از استایل استفاده کنید. هم چنین به دلیل استفاده از رنگ های خنثی،  محدودیتی در استفاده از روسری یا شال مختلف ندارید چه طرح دار و چه ساده .

  اکسسوری های ضروری آقایان برای فصل زمستان

ست کردن با رنگ زرشکی :

یکی از ست های چشم نواز و گرم، ست کرم و زرشکی است. در فصل پاییز این ست بسیار جذاب می‌شود. چراکه از رنگ برگ و درختان در پاییز الهام گرفته است. زرشکی از ترکیب قرمز و مقدار زیادی مشکی تشکیل شده است. زرشکی را می‌توان به عنوان رنگ پخته شناخت. رنگی که در مراسم های ویژه و رسمی نیز بسیار کاربرد دارد.

ست کردن مانتو کرم با رنگ قهوه ای :

کرم و قهوه ای هر دو در یک تنالیه رنگی قرار دارند و استفاده از این دو رنگ کنار هم استایل شما را مونوکروم می‌کند. مونوکروم از جمله تکنیک های زیبایی است که همیشه ماندگار است و تاریخ انقضاء ندارد. ترکیب این دو رنگ حس کلاسیک، قدمت، اصالت و ثبات را می‌دهد.

ست مانتو کرم با رنگ آبی :

 با شنیدن اسم آن به یاد آسمان و دریا می افتیم. حس آرامش و سکونی که آن دارد از دل دریا و آسمان گرفته شده است. رنگ آبی نماد تقوا، صداقت، اعتماد، وفاداری، حکمت، اعتماد به نفس، هوش، ایمان، حقیقت و بهشت است. رنگ آبی جزو رنگ های اصلی و سرد است. شما با ترکیب آن با سفید، آبی های روشن و در ترکیب با مشکی آبی تیره را می‌دهد. ترکیب آبی روشن و کرم یک حالت بیسیک و ملایم را به مخاطب القا می‌کند. ترکیب آبی تیره با کرم ترکیبی متضاد است و باعث درخشندگی استایل می‌شود.

  لباس و استایل مناسب سفر به جنوب چیست؟

مانتو کرم با رنگ سبز:

رنگ سبز نماد طبیعت، رشد و زندگی، تجدید حیات،همدردی، محبت، خلاقیت، وفاداری و صلح و آرامش و… است. به طور کلی سبز را جزو رنگ های سرد می‌دانند. اما سردی و گرمی رنگ سبز بنا به میزان ترکیب های رنگ های موجود در آن متفاوت است. می دانید که سبز از ترکیب آبی و زرد تشکیل شده است. هر چه در سبز زردی بیشتری داشته باشیم، رنگ سبز به گرمی می‌ رود و هر چه در سبز آبی بیشتری داشته باشیم، رنگ سبز به سمت سردی می‌رود.همچنین برای خرید مانتو می توانید به فروشگاه آنلاین شیک و پیک مراجعه بفرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *