استایل خانم‌ها, اکسسوری زنانه, مد و استایل

اکسسوری های زمستانی ضروری که همه خانم ها به آن ها نیاز دارند

اکسسوری های زمستانی ضروری که همه خانم ها به آن ها نیاز دارند

در روز های سرد زمستانی علاوه بر شیک پوشی استایل مان، باید به گرم بودن آن نیز دقت کنیم. استایل های زمستانی یا آیتم های متنوع جذابیت ویژه ای به شما می بخشند. شما شما علاوه بر یک پالتو زیبا ، یک جفت بارانی و شلواری گرم به شالگردن، کلاه و دستکش نیز نیاز دارید. این اکسسوری های زمستانی تکمیل کننده ی استایل شما خواهند بود تا شما را گرم نگه دارند. توجه در انتخاب آن ها می توانید تاثیر بسیار زیادی در شیک پوشی و خوش پوشی داشته باشد. در ادامه به ضرورری ترین اکسسوری های زمستانی اشاره می کنیم که هر خانمی به آن ها نیاز دارد.پس در ادامه مطلب همراه ما باشید.

شال پشمی بزرگ

این شال ها حالتی شنلی  و بزرگ دارند و استایلی خانمانه به شما می دهند. شما می توانید براحتی یکی از آن ها را برای خود ببافید و هنر خود را در زمستان بپوشید. این احساس بسیار فوق العاده ای است که دستباف خود را درمحل کار، خانه، گردش و بیرون از منزل بپوشید. شال های پشمی بزرگ بدن را دربرابر سرما حفظ می کنند. هم چنین در هوای گرم نیز دیگر نگران عرق کردن  و احساس گرما نخواهید بود. این شال ها رنگ ها متفاوت و طرح هایی زیبایی دارند که مناسب هر سلیقه و سبک پوششی است.

  لباس مناسب قرار اول چیست؟

یقه خز جدا

پالتوی یقه خز یکی از ترند های زمستانی ماندگار در چرخه مد محسوب می شود. اما امروزه بسیاری از افراد طرفدار مینیمالیست و ساده پوشی هستند. به همین دلیل در طراحی های مدرن خز این پالتو از یقه جدا شده و به طور جداگانه قابل استفاده است. شما می توانید باتوجه به موقعیت واستایل خود، یقه های خزدار را بروی کت، بافت و پالتوهای دیگرتان قراردهید. آن ها بطور شگفت انگیزی ظاهر شما را مدرن و شیک می کنند.

کلاه بافتنی منگوله دار

کلاه بافتنی یکی از ضروری ترین  اکسسوری‌ های زمستانی محسوب می شوند می شوند که کاربرد زیادی دارند.  این بافتنی های زیبا پوشش کاملی در قسمت سر و گوش ایجاد می کنند تا شما از سرماخوردگی یا سردرد حفظ کنند. کلاه های منگوله دار انتخابی عالی برای جوانان و نوجوانان بشمار می رود که تیپ آن هارا خاص می کند.اگر از رنگ های شاد و روشن استفاده کنید نیرو و انرژی  جوانی شما دوچندان نشان داده می شود.

 دستکش بافتنی دکمه‌دار

دستکش‌های دکمه دار یک مزیت خاص و مهم دارند ؛ هر زمان احساس سرما کنید می‌توانید دکمه‌های آن را براحتی ببندید و سرانگشتان خود را گرم نگه دارید. همچنین برای استفاده از گوشی لمسی با بازکردن دکمه ها، آن را به دستکشی بدون انگشت تبدیل خواهیدکرد. این مزیت، دستکش‌های دکمه‌دار را بسیار محبوب و کاربردی کرده است. نوع بافتنی و پشمی  آن هم همچنان بسیار محبوب  و دوست داشتنی هستند.

  استایل گرانج را بشناسید

زیورآلات زمستانی

شاید زیورآلات جزء  اکسسوری ‌های زمستانی ضروری محسوب نشوند اما زیبایی و جذابیت آن هر کسی را وسوسه می‌کند. شما می‌توانید از انواع زیورآلات مثل انگشتر، گردنبند، دستبند و.. را در رنگ‌های شاد و  متنوعی استفاده کنید. این بدلیجات زمستانی استایل شما تکمیل می کنند. یک جفت گوشواره منگوله‌ای ، دستکش بافتنی یا حتی یک آویز کیف و موبایل عروسکی این روزها طرفداران زیادی دارد.

شال یکی از ضروری‌ترین اکسسوری‌ های زمستانی

ممکن است شال پتویی یا شنلی برای شما زیادی دست و پا گیر به نظر برسد. شاید حتی با استایل  و سلیقه شما نیز  هماهنگی زیادی ندارد.  بهترین جایگزین برای آن ها، شال‌های پشمی ساده  هستند که برای پوشش سر و گردن استفاده می شوند.  این شال می‌تواند جایگزین شال روزمره و حجاب شما هم باشد. اگر می خواهید به اندازه کافی گرم شوید آن را با یک کلاه نیز می توانید بپوشید. این شال‌های پشمی مدل و رنگبندی متنوعی دارند و به سادگی می‌توانیدآن را بادیگر اکسسوری ‌های زمستانی خود ست کنید.

دستکش دوانگشتی خز

اگر به چیزهای خزدار و پشمالو علاقه دارید دستکش خزدار بهترین انتخاب است. برخی از افراد نیازی ندارند به طور مداوم دستکش خود را درآورند و با گوشی خود کارکنند. به همین دلیل می‌توانند براحتی از این دستکش‌های شیک و بامزه در رنگ‌های متنوع و دلخواه استفاده کنند. البته مدل دوانگشتی دستکش خز استایل بهتر و کاربردی تری دارد. آن ها جزو مدل‌هایی به شمار می‌رود که به این زودی‌ها از مد نخواهند افتاد.

  نکات و رازهای ست کردن با مانتو جین

شالگردن بافتنی ساده

شالگردن بافتنی جزو اکسسوری ‌های زمستانی قدیمی و خاطره انگیز است . آنها  کارکرد بسیار مهمی هم در گرم نگه داشتن صورت و  هم گردن دارند. این اکسسوری هرگز از مد نمی‌افتد و تنوع رنگی بالایی داردالبته شاید به نظر برسد که تنوع مدلی زیادی ندارند. اما اگر دقت کنید می‌توانید مدل‌های مختلف زیبا و جذابی  رادر بازار ببینید که بافت های متفاوتی دارند. شما  می‌توانید آن ها را با روش های مختلفی ببندید و با استایل خود تنوع ببخشید.  در کل شال گردن با کلاه همرنگ بافتنی خود زیبایی بیشتری دارد . هر کسی حتی کمی بافتن بلد باشد نیز می‌تواند یک شالگردن زیبا برای خود ببافد.

کلاه بره پشمی

یکی از نشانه‌های استایل فرانسوی در پاییز و زمستان کلاه بره است. اگرجزء علاقمندان به استایل فرانسوی هستید می‌توانید با اضافه کردن این کلاه زیبا، استایلی شیک و منحصر بفردی داشته باشید. این کلاه شما را روشنفکر و سطح بالا نشان می دهد. اگر دوست دارید چنین تصویری از خود در جامعه ارائه کنید این کلاه بهترین انتخاب است. کلاه بره را با شالگردن باریک ست کنید تا استایلی متناسب و هماهنگ ‌تری داشته باشید.

دستکش چرم بلند

دستکش چرم یکی از شیک‌ترین اکسسوری ‌های زمستانی بشمار می رود. استفاده از آن یک توصیه ایده آل برای  همه خانم‌های خوش‌تیپ و خوش‌لباس است. دستکش چرمی بلند، تا میانه ساعد می‌رسد و دست‌ها را به خوبی گرم نگه می‌دارد. در این مدل،  لبه دستگش از زیر آستین پالتو و کاپشن شما خارج نمی‌شود وتناسب تیپ شما بهم نمی ریزد. این دستکش‌ها، مدل و رنگبندی خاص خود را دارند و معمولا برای هر سلیقه‌ای مناسب هستند.

  بررسی مدل لباس بازیگران سریال فرندز

دستکش چرم بنددار

یکی از مشکلات رایج در انتخاب دستکش چرم به  خصوص مدل کوتاه، اندازه بودن آن است. چون چرم خاصیت کشسانی ندارد واگر بخواهید دستکش به راحتی به دست شما برود باید قسمت مچ آن گشاد باشد. این مشکل در برخی مدل‌ها با دوخت کش در قسمت مچ تا حدودی حل می‌شود. اما بهترین راه حل قراردادن بند در قسمت مچ است. این روش مچ دستکش را کاملا کیپ و اندازه می کند تا سرما به داخل آن نفوذ نکند.

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. لطفا برای ما از اکسسوری های زمستانی استایل خودتان نیز بندیسید. منتظر نظر و پیشنهاد های خوب شما هستیم.

گرداوری عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *