استایل شناسی

راه های نقاشی بر روی لباس و چند ایده فوق العاده

نقاشی مانتو

 

نقاشی روی لباس

شایدبرای شما هم بسیار اتفاق افتاده باشدکه از یکی  لباس هایتان خسته شده باشید و دنبال ایجادتغییر در آن باشید. حتی ممکن است قسمتی از لباس مورد علاقه تان آسیب دیده باشد یا لکه ی کثیفی آن پاک نمی شود. شما می توانید با هر بهانه ای خلاقیت خود را نشان دهید و نقاشی روی لباس هایتان را امتحان کنید. نقاشی و چاپ روی پارچه ایده ای فوق العاده برای جذاب کردن استایل شماست . اگر می خواهید در این مورد بیشتر بدانید در ادامه مقاله همراه ما باشید.

نقاشی روی لباس

لوازم مورد نیاز برای نقاشی روی لباس

در ابتدا شما به قلم مو، رنگ پارچه، چسب دی ام پنج و یک پالت یا ظرف رنگ نیاز دارید.

قلمو :سایزقلمو به اندازه طرح تان بستگی دارد؛ هرچه طرح تان ظریف تر باشد، قلموی شما نیز باید نازکتر باشد.

رنگ پارچه: رنگ پارچه اغلب برای مصارف صنعتی و در مقادیر بالا فروخته می شود. به همین دلیل بهترست از اکریلیک استفاده کنید. این رنگ ها پس از خشک شدن  دیگر با آب پاک نمی شوندو برای پارچه یا تزئین ظروف کاملامناسب است. رنگ اکریلیک را می توانید براحتی از لوازم تحریری ها با قیمت مناسب تهیه کنید.

چسب DM5   : این چسب کاملا بی رنگ است و با نسبت یک سوم با اکریلیک ترکیب می شود. دی ام پنج باعث می شود ماندگاری رنگ روی لباس تان افزایش بیابد.

  8 مدل پارچه که باعث جذاب شدن لباس های شما می شود.

پالت یا ظرف رنگ: شما به یک سطح نیاز دارید تا رنگ ها را با هم ترکیب کنید. اگر پالت ندارید می توانید از ظروف یکبار مصرف استفاده کنید.

نکته : اکریلیک پس از خشک شدن با آب پاک نمی شود به همین علت قلمو خودرا پس ازکار به سرعت بشورید.

ایده هایی برای نقاشی روی لباس

مانتو، تی شرت، شلوار و حتی کیف و کفش هایتان برای نقاشی گزینه ای عالی محسوب می شوند. اما باید دقت کنید رنگ آن ها سفید یا بسیار روشن باشد. در این حالت رنگ بهتر خود را نشان می دهد و جلوه ای زیباتر پیدا می کند. بهترست طرح موردنظر خود را با مداد و کمرنگ روی پارچه کپی کنید.

ایده هایی برای نقاشی روی لباس

مانتو

اگر مانتوی شما مجلسی و مناسب مهمانی است بهتر است از نقوش گیاهی مثل گل ها استفاده کنید. دقت درکشیدن نقوش، یکی مهم ترین نکات زیباشدن لباس تان است حتی اگربرای اولین باراین کار را انجام می دهید. مانتو یا پیراهن هایی به سبک کژوال با نقوش هندسی و انتزاعی زیباتر می شوند.

نقاشی مانتو

بیشتر بخوانیم : چگونه یک استایل هنری زیبا داشته باشیم ؟

شلوار جین

قبل از آن که شروع کنید از خود بپرسید پس اتمام می خواهید آن را کجا بپوشید. پس از آن برای انتخاب نقوش تصمیم بگیرد. اگر می خواهید شلوارکودکتان را تغییر دهید می توانید از شخصیت های کارتونی و فانتزی نیز استفاده کنید. جین رنگ را بخوبی می پذیرد و یکی از بهترین پارچه ها برای چاپ و نقاشی است.

  چگونه با مانتو ساده ست و استایل مینیمال داشته باشیم؟

نقاشی روی شلوار جین

تی شرت

تی شرت های سفید قابلیت انواع چاپ و رنگ آمیزی را دارند. با انجام یکی از آن ها یک لباس متفاوت و خاص خواهید داشت. تصور کنید یک بوم سفید دارید و رنگ ها را بدون ترس بروی آن ترکیب کنید. یکی از جالب ترین این روش ها چاپ باندانا است؛ در این روش به تی شرت خود گره های مختلفی می زنید و روی آن رنگ می ریزید. یک دیگر از تکنیک های هیجان انگیز، افشانی است ؛ در این رنگ آمیزی، با وسایل متفاوت مثل مسواک، بطور اتفاقی روی لباس تان رنگ بپاشید. نتیجه آن طرحی خاص، جذاب و غیر قابل پیشبینی خواهد بود.

تی شرت

 

امیدوارم پس از خواندن این مقاله بسراغ لباس های یکنواخت کمد تان بروید.و با خلاقیت خود از نقاشی روی لباس لذت ببرید.

گرداوری عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *