دسته‌بندی نشده

# بازیگر سفید برفی، جدیدترین لایو اکشن والت دیزنی

راشل زگلر، ستاره‌ی نوظهور در نقش دلربای فیلم دیزنی

شرکت فیلم‌سازی والت دیزنی اخیراً اعلام کرده است که پروژه‌ی بلندپروازانه‌ی لایو اکشن سفید برفی در راه است. پس از انتشار خبر ساخت این فیلم، همگان در انتظار شنیدن خبر بازیگر اصلی این نقش بودند که در نهایت از انتخاب راشل زگلر، بازیگر توانمند فیلم موزیکال داستان وست ساید به کارگردانی استیون اسپیلبرگ، برای ایفای این نقش خبر داده شد. این خبر برای طرفداران والت دیزنی و دوستداران فیلم‌های لایو اکشن، بسیار هیجان‌انگیز است. در این مطلب، نگاهی دقیق‌تر به جدیدترین تولید دیزنی داریم.

راشل زگلر، به عنوان ستاره‌ی جدید دیزنی درخشید!

بازیگر جدید سفید برفی

راشل زگلر، جوان ۲۰ ساله و چهره‌ی جدیدی در دنیای هالیوود، پس از موفقیت در نقش‌آفرینی در فیلم داستان وست ساید، اکنون به عنوان بازیگر نقش سفید برفی در لایو اکشن دیزنی برگزیده شده است. مارک وب، کارگردان این پروژه، درباره‌ی قابلیت‌های راشل توضیح داده که استعداد خوانندگی او در کنار هوش و استعداد بازیگری‌اش، عناصر کلیدی برای موفقیت فیلم سفید برفی به حساب می‌آیند.

با پایان یافتن حدس و گمان‌ها، راشل زگلر از میان گزینه‌های متعددی که توسط تیم تولید فیلم بررسی شده بودند، به عنوان بازیگری که می‌تواند چهره‌ی جدیدی به سفید برفی ببخشد، انتخاب گردید.

زودتر از فکرتان سفید برفی جدید در راه است!

لایو اکشن جدید سفید برفی

همزمان با تجدید خاطراتی که از اولین انیمیشن والت دیزنی، حدود ۸۰ سال می‌گذرد، مارک وب اعلام کرد که به‌زودی شاهد اقتباسی نو از داستان جذاب سفید برفی خواهیم بود. وب، کارگردانی نام‌آشنا با آثاری چون «۵۰۰ روز تابستان» و «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز»، قرار است این اقتباس تازه را رهبری کند. پیشتر، اقتباس‌هایی چون «آینه آینه» و «سفیدبرفی و شکارچی» نیز بر پایه‌ی همین داستان ساخته شده‌اند.

  "راهنمای کامل پوشیدن شلوار جین بگی و گشاد: نحوه ست کردن برای استایلی بی‌نقص"

گروه تولید این لایو اکشن تأکید کرده‌اند که داستان و موسیقی فیلم به‌شدت به انیمیشن اصلی سفید برفی و هفت کوتوله وفادار خواهند ماند و هدف اصلی آن‌ها بهبود و گسترش این عناصر در فیلم جدید است. پیش‌تولید هم‌اکنون ادامه دارد و انتظار می‌رود تولید این اثر در سال ۲۰۲۱ آغاز شود.

پاسک و پل، آهنگسازان جادویی موسیقی سفید برفی!

در پروژه‌ی لایو اکشن سفید برفی، موسیقی یکی از ارکان اصلی به شمار می‌آید. گروه تولید اذعان دارند که درستی و زیبایی موسیقی می‌تواند فیلم را به اثری برجسته تبدیل کند. آهنگسازی این فیلم به عهده‌ی دوئت موفق پاسک و پل خواهد بود که پیشتر در تولید موسیقی برای تئاتر، فیلم و برنامه‌های تلویزیونی فعالیت داشته‌اند. بنژ پاسک و جاستین پل با آثاری چون « لالا لند » و «بزرگترین آدم برفی» شناخته شده‌اند و حالا قرار است با موسیقی خود به جذابیت این کار جدید دیزنی بیفزایند.

نخستین انیمیشن والت دیزنی به یادگار مانده است!

اولین فیلم والت دیزنی

انیمیشن سفید برفی و هفت کوتوله به کارگردانی دیوید هند که بر اساس داستان کلاسیک برادران گریم در سال ۱۹۳۸ عرضه شد، اولین انیمیشن استودیوی دیزنی بود. این انیمیشن تاریخی، فروش بسیار بالایی را برای دیزنی به ارمغان آورد و به‌شدت محبوب گردید. حالا پس از گذشت ۸۰ سال، دیزنی تصمیم گرفته است تا با ساخت یک لایو اکشن مجلل، خاطرات نسل‌های گذشته را دوباره زنده کند.

  تجربه خریدی متفاوت؛ نگاهی نو به روش‌های خرید هوشمندانه لباس

چه چیزی درباره‌ی ژانر لایو اکشن می‌دانید؟

از عصر برادران لومیر و نمایش اولین فیلم جهان، بیش از یک قرن و ربع می‌گذرد و سینما در این مدت در دل‌های همگان جای گرفته است. لایو اکشن اکنون به‌عنوان یکی از ژانرهای محبوب سینما، توجه والت دیزنی را به خود جلب کرده است.

فیلم‌های لایو اکشن از انیمیشن‌ها متمایز هستند و در آن‌ها بازیگران واقعی به جای شخصیت‌های کارتونی بازی می‌کنند. این فیلم‌ها به دلیل تلاش برای نزدیکی تصاویر به واقعیت، هزینه‌های تولید بالایی دارند. موارد زیر نمونه‌هایی از محبوب‌ترین فیلم‌های لایو اکشن هستند:

  • Teenage Mutant Ninja Turtles (لاک پشت ‌های نینجا) – کارگردان: استیو بارون
  • Rudyard Kipling’s the Jungle Book (کتاب جنگل) – کارگردان: استیون سامرا
  • The Hundred And One DALMATIANS (صدویک دالماسی) – کارگردان: استیون هرک
  • Garfield (گارفیلد) – کارگردان: پیتر هویت
  • Cinderella (سیندرلا) – کارگردان: کنت برانا
  • Cruella (کروئلا) – کارگردان: کریگ گیلسپی
  • Alice In Wonderland (آلیس در سرزمین عجایب) – کارگردان: تیم برتون

دیزنی در تولید چنین آثاری مهارت دارد و علاقه‌مندان سینما بی‌صبرانه منتظر تماشای آخرین ماجراجویی این کمپانی هستند. به بهانه‌ی انتخاب راشل زگلر برای بازی در نقش سفید برفی، به بررسی این پروژه‌ی هیجان‌انگیز پرداختیم. به نظر شما انتخاب راشل زگلر برای این نقش چگونه است؟

  مانتو چین دار: راهنمای کامل خرید و استایل
پیشنهادات شیک و پیک برای شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *