استایل خانم‌ها, خرید مانتو, لباس زنانه, مد و استایل

بهترین ترکیب و ست کردن با مانتوی پاستلی

مانتو سبز روشن زنانه را چگونه ست کنیم | برای همه ی ما اینطور جا افتاده است که برای سنگین بودن باید حتما مشکی بپوشیم. اما این باور مدت زیادی است با اصول استایلینگ نقض شده است. این مانتو سبز روشن زنانه به جهت سنگین تر بودن در میان مدل های کژوال، خانمانه و نیمه رسمی عنوان می شود و به این معنی نیست که برای موقعیت های رسمی و جدی مناسب است. ست این مانتو سبز روشن برای سنین ۲۵ به بالا،  انتخاب مناسب تری است.

  چگونه با رنگ های پاستلی یک استایل کژوال خانمانه داشته باشیم؟

تنها با استفااده از اکسسوری های متناسب در کنار هم میتوانیم با یک مانتوی ای که مانند مدل لاله، برشی رسمی و رنگی شاد دارد ، وقار بیشتری ایجاد کنیم. این مدل به علت حجمی که آستین در میان تنه ایجاد می کند، برای افرادی که میان تنه ی بزرگی دارند و اندام سیبی دارند، مناسب نخواهد بود و باعث تشدید این حالت خواهد شد. در مقابل اگر سرشانه ی شما نسبت به میان تنه بزرگ تر به نظر می آید این مانتو سبز روشن زنانه مناسب شما خواهد بود. مدل متفاوت و جدید بسته شدن این مدل، نکته ای است که سبب زیبایی و چشمگیر شدن این مدل شده است.   

  مانتو صورتی بلند با رنگ های پاستلی چگونه ست می شود ؟

پالت رنگی سبز جذاب

طیف رنگ سبز بعد از رنگ آبی دومین رنگ محبوب در بین مردم دنیا است. این رنگ از پرتکرارترین رنگ‌ها در طبیعت است. رنگ سبز نماد آرامش، رشد و نمو، از نو زاده شدن (همچون طبیعت بهاری) و همچنین نمادی از هارمونی و هماهنگی است. رنگ سبز با طوسی، مشکی، قرمز، زرد، آبی، سفید، صورتی و خاکی به زیبایی ست می شود. به علاوه این رنگ را می توان با سایر رنگ های پاستلی ست کرد و استایلی دخترانه را به وجود آورد.

  مانتو سبز یشمی را چگونه ست کنیم ؟

چه مدل هایی برای اندام سیبی مناسب نیست ؟ به علت حجمی که آستین در میان تنه ایجاد می کند، برای افرادی که میان تنه ی بزرگی دارند و اندام سیبی دارند، مناسب نخواهد بود و باعث تشدید این حالت خواهد شد.

آستین های حجیم و مدل دار برای چه افرادی مناسب است ؟ اگر سرشانه ی شما نسبت به میان تنه بزرگ تر به نظر می آید این مدل مناسب شما خواهد بود.

مانتو سبز را با چه شال و روسری ست کنیم ؟ رنگ سبز با طوسی، مشکی، قرمز، زرد، آبی، سفید، صورتی و خاکی به زیبایی ست می شود. به علاوه این رنگ را می توان با سایر رنگ های پاستلی ست کرد و استایلی دخترانه را به وجود آورد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *