استایل بازیگران, مد و استایل

تحلیل بهترین استایل آزاده صمدی

استایل آزاده صمدی | آزاده صمدی بازیگر ایرانی متولد ۱۷ دی ۱۳۵۷ است که در مجموعه تلویزیونی راه بی پایان به شهرت رسید.

آزاده صمدی در لاهیجان به دنیا آمد و در دانشگاه سوره رشته تئاتر خواند و بازیگری را در کلاس‌های بازیگری کارنامه با مدیریت پرویز پرستویی سپری کرد. جالب است بدانید که اون در زمینه مدلینگ فعالیت زیادی داشت.

ازدواج ازاده صمدی و هومن سیدی

آزاده صمدی در سال ۱۳۸۵ با هومن سیدی کارگردان و بازیگر ازدواج کرد که بعد از هفت سال یعنی در سال ۱۳۹۲ از یکدیگر جدا شدند.

جوایز و افتخارات آزاده صمدی

او در بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم آفریقا برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن بخش آثار ویدیویی شد.

جسارت در استایل آزاده صمدی

او جز بازیگرانی است که همیشه استایلش مورد توجه همگان قرار می‌گیرد. اگر نگاهی به میکاپ، نوع نگاه و استایل او داشته باشید متوجه می‌شوید که او بسیار فردی جسور و تنوع طلب است درست مانند نقش ها و طرز حرف زدنش!

پالت رنگی متنوع و علاقه به پترن در استایل آزاده صمدی

این بازیگر خوش چهره ایرانی برای بهتر به نظر رسیدن نقش و نگار لباسش اغلب سراغ روسری و شال‌هایی می‌رود که بتواند دور گردن گره بزند و یا هر دو طرف را روی دوش بیاندازد.

  نحوه ست کردن لباس طلایی

با نگاهی دقیق به استایل‌ آزاده صمدی می‌توان فهمید پالت رنگی محدودی ندارد و بر اساس مود و سلیقه رنگ‌بندی استایلش را انتخاب می‌کند.اما برای مراسم‌های رسمی مثل جشن فجر یا جشن حافظ در گذشته سمت مانتوهای کلاسیک و آزاد می‌رفت. از انتخاب های جالب او این است که جدای رنگ مشکی که پایه ثابت اکثر استایل‌های او است به رنگ قرمز و سرمه‌ای هم علاقه زیادی دارد و از این رنگ در لباس اصلی و اکسسوری استفاده می‌کند.

همچنین نمی‌توان گفت او فردی مینیمال پسند است چرا که در اکثر لباس‌هایش از آیتم های پترن دار استفاده می‌کند مثلاً از گل که سبک فلورال به خود می‌گیرد یا از سوزن دوزی‌های هنرمندانه سنتی که در عین سنتی بود حسی باکلاس و گران قیمت را به مخاطب القا کند.

پوشیدن کت سال‌ها زودتر از همکاران

آزاده صمدی جز بازیگرانی است که می‌توان گفت از زمان خود جلوتر است. مثلاً آن زمان که کمتر کسی با کت ظاهر می‌شد به سمت پوشیدن کت‌های مختلف از کوتاه تا بلند رفت.یکی از زیباترین کت‌های او یک کت سفید با اشکال هندسی مشکی روی آستین بود که آن را با روسری مشکی و پیراهن بلند مشکی ست کرده بود. در کل ترکیب مشکی، قرمز و سفید جذابیت زیادی به استایل آزاده صمدی می‌دهد.

همچنین آنطور که معلوم است او علاقه زیادی به شال‌های ساده و تیره دارد و این کار را برای بهتر دیده شدن مانتو و طرح و نقش آن می‌کند.

اکسسوری در استایل آزاده صمدی

او به اکسسوری علاقه زیادی دارد و همیشه از زیورآلات استفاده می‌کند. گاهی چند دستبند را اگر ترند باشد با هم می‌پوشد و یا از گردنبندهای سنگی و مرواریدی استفاده می‌کند.

مو و آرایش در استایل آزاده صمدی

از نکات جالب استایل ازاده صمدی این است که به آرایش علاقه زیادی دارند و معمولا هم آرایشش کامل است. همچنین بیشتر از رنگ رژ قرمز و رنگ‌های تیره برای لب استفاده می‌کند تا با ابروهای مشکی و پر او همخوانی داشته باشد.

آزاده صمدی آن طور که پیداست موهایش را اکثراً رنگ نمی‌کند و بیشتر با رنگ مشکی دیده می‌شود که بسیار انتخاب مناسبی است و با شخصیت رک و جدی او سازگاری زیادی دارد.

استایل آزاده صمدی دقیقا چه نام دارد؟

پس تا اینجا دریافتیم که آزاده صمدی به ندرت سراغ شلوار جین می‌رود و بیشترین انتخاب او شلوارهای پارچه، لگ، نیم بوت و گاهی کفش پاشنه بلند است. به همین دلیل می‌توان گفت که آزاده صمدی پیرو سبک خاصی است اما چند سبک مختلف که شامل گاهی سبک گوتیک، گاهی آرتسی یا هنری، گاهی کژوال و به ندرت ویمسیکال است.

به خصوص زمانی که با برند آنا ثانی کار می‌کند سبک گوتیک را  بیشتر از همه در استایلش می‌بینیم.

گوتیک در استایل آزاده صمدی

گوتیک استایلی است که همه چیز رنگ مشکی دارد،  معمولا از نیم بوت، خز و چرم، حریر و تور مشکی در آن استفاده می‌شود و در دسته دارک فشن قرار می‌گیرد. در واقع تلفیق پارچه‌های مختلف را می‌توان در کنار هم دید.پس همه چیز رنگ مشکی دارد حتی لاکی که بر ناخن زده می‌شود.

او در یکی از استایل‌های گوتیکش سراغ کت چرم مشکی، بلوز مشکی پیلی دار، شلوار با پارچه‌های اضافه و تزئیین شده مشکی و شال هنرمندی مشکی رفت و از کیف متوسط مشکی با خطوط راه راه سفید هم استفاده کرد. تعداد بالا انگشتر در دستان او دیده می‌شد و رژی هم که به لب خود زده بود کمی تیره بود که کاملاً با استایل و کانسپتش همخوانی داشت.

آرتسی در استایل آزاده صمدی

مدل دیگر استایل که می‌پوشد آرتسی یا هنری است. معمولا لباس‌ها در این سبک برش‌های آزاد دارند و رها هستند مثل یقه آبشاری، گاهی نامتقارن هستند و از رنگ‌هایی مثل آبی و زرد و… در آن استفاده می‌شود، پر از جزئیات و اور سایز هستند و به صورت آپشنال نقش و نگار دارند. پس این ویژگی‌ها خود یک سبک به حساب می‌آیند.

مثلا استایل آزاده صمدی به سبک آرتسی در زمستان که از شال بزرگ طوسی، کاپشن بلند با بند و جیب‌های بزرگ، لگ مشکی، جوراب بلند طرح دار و نیم بوت مشکی بود.

چی بپوشم
چی بپوشم

اما ازاده صمدی در عین حال که اکثرا غیر رسمی و نیمه‌رسمی دیده می‌شود سراغ استایل‌های رسمی هم می‌رود. مثلاً در یک عکاسی و جشنواره کت مشکی با آستین‌های بلند و رها و چاکدار پوشید که کاملاً فرمی رسمی داشت و درس کد در آن رعایت شده بود.

و یا یک استایل دیگر که شلوار بگ طوسی بلند با خط اتو، کیف دستی بزرگ، وست جلو باز و طرح دار A_line  و شومیز طوسی و شال یاسی تیره پوشید که بسیار استایل شیکی شد.پس در استایل‌های رسمی کت‌هایی با برش‌های زیاد و متعدد، اپلیکه دوزی و یا تکه دوزی زیاد می‌بینیم که البته دوخت با کیفیت بسیار بالایی دارند.

استفاده از کیف کلاچ

از نکات جالب آزاده صمدی این است که علاقه زیادی به کیف کلاچ دارد و به ندرت سراغ کیف های بزرگ می‌رود.

یکی از لباس های جذاب آزاده صمدی کت اپلیکه دوزی اعلا بود که جنس آن مخمل و با پارچه و رنگ شال بسیار ترکیب خوبی به وجود آوره بود. اما انتخاب شلوار جین بسیار انتخاب نادرستی برای آن استایل بود.

کژوال در استایل آزاده صمدی

در این که آزاده صمدی یکی از خوش پوش‌ترین بازیگران زن ایرانی است شکی نیست. استایل دیگر آزاده صمدی کژوال است. مثلاً از اکسسوری، کتانی، کیف کراس بادی، شال ساده، پیراهن و دامن شلواری ساده و نخی و مانتو بلند استفاده می‌کند.

ویمسیکال

اما آخرین استایل آزاده صمدی ویمسیکال است آن هم به مقدار کم! ویمسیکال استیلی است که جسارت رنگی بالایی دارد و از رنگ‌های آبی و سبز و… در کنار هم استفاده می‌شود و حتی سراغ پترن و گل هم می‌توان رفت که در استایل ازاده صمدی  می‌توانیم ببینیم که البته این استایل جسارت پوشش بالایی می‌خواد که از شخص جسوری مثل آزاده صمدی بعید نیست.

در این مقاله سعی کردیم مفصل و تخصصی نگاهی به استایل آزاده صمدی بیندازیم و آن را دقیق تحلیل کنیم. امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید. شما کدام یک از سبک‌های پوششی او را بیشتر دوست دارید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

  بررسی مدل لباس بازیگران سریال فرندز

نویسنده: سپیده

آزاده صمدی چه سبکی لباس می‌پوشد؟

بک گوتیک، آرتسی، کژوال و ویمسیکال مورد علاقه او است.

طراح و استایلیست سبک پوشش گوتیک ازاده صمدی کیست؟

آنا ثانی طراح ایرانی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *