استایل خانم‌ها, لباس زنانه, مد و استایل

“راهنمای جامع برای خرید اکسسوری دخترانه: نکات مهم برای انتخاب بهترین لوازم تزئینی”

خرید اکسسوری دخترانه | در ادامه با ما همراه باشید تا به صورت کامل ترند اکسسوری را بررسی کنیم

رد پای ماکسیمال در ترند اکسسوری

اکسسوری جزو آیتم‌های جدایی ناپذیر از پوشش خانم و آقای شیک پوش است. استفاده از اکسسوری می‌تواند به استایل شما روح و انرژی تازه ای ببخشد. امسال ترند اکسسوری ۲۰۲۲ یک سورپرایزی برای همه ماست. بازگشت مد Y2K و استفاده از رنگ و طرح‌هایی همچون پروانه، به ما خبر از خداحافظی اکسسوری مینیمال و شروع هر چه بیشتر بهتر! می دهد.

در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا به صورت کامل با ترند اکسسوری ۲۰۲۲ آشنا شوید. هم چنین شما می‌توانید با انتخاب هر عکس وارد صفحه اینستاگرامی فروشگاه مورد نظر شده و اکسسوری ترندی ۲۰۲۲ را خریداری کنید.

زنجیرهای بزرگ و طلایی

خرید اکسسوری دخترانه | یکی از ترندهای متفاوت امسال حضور زنجیرهای بزرگ و طلایی است. تصور کنید در مراسمی دعوت شده اید و یک پیراهن دکلته به رنگ سرخابی و یا مشکی پوشیده اید و یک گردنبند طلایی بزرگ و یا یک کارتیه جذاب دور گردن‌تان باشد، این یک ترکیب فوق العاده چشم نواز برای یک خانم شیک پوش است. زنجیرهای بزرگ و طلایی برای افرادی که صورت کشیده و گردن بلند یا متوسطی دارند، مناسب است.

با سنگ هایی به رنگ شاد درخشان شوید

خرید اکسسوری دخترانه | سنگ‌ها دوباره به جعبه زیورآلات زنان خوش پوش بازگشتند. این بار در فشن شوها شاهد سنگ‌هایی آویزان با رنگ‌های مختلف هستیم. این ترند الهام گرفته از مد y2k است. در سال ۲۰۰۰ میلادی با حضور فراگیر اینترنت و گسترش تکنولوژی موسیقی، معماری و مد تحت تاثیر قرار گرفت و همین باعث تحول در نوع پوشش نوجوانان آن دوره شد. شاخصه بارز مد Y2K استفاده از رنگ‌های شاد، متالیک است.

ترند اکسسوری نیز با الهام از همین دوره زیورآلات رنگی را به ما نشان می‌دهد. اگر طرفدار استایل ویمسیکال یعنی استایلی پر از رنگ هستید، حتما زیورآلات سنگی و رنگی را امتحان کنید.

 

پیشنهادات شیک و پیک برای شما

 

پیشنهادات شیک و پیک برای شما

 

گوشواره های بزرگ

خرید اکسسوری دخترانه | طلایی جزو رنگ‌هایی است که در ترند اکسسوری ۲۰۲۲ حضور دارد. رنگی خاص و درخشان که استفاده از آن، استایلی لوکس و فاخر را به ما هدیه می‌دهد. گوشواره‌های بزرگ و اغراق شده در رنگ طلایی می‌تواند هر چهره ای را زیبا کند. تصور کنید یک پیراهن میدی مشکی با یقه باز مثل خشتی و یا قایقی پوشیده اید و گوشواره ای بزرگ و طلایی را به گوش خود آویزان کرده اید. شما با این ترکیب یک استایل قدرتمند و لوکس خواهید داشت.

دستبند های درشت و نوستالژی

همان طور که می‌دانید در چند سال اخیر طراحان مشهور دنیا از دهه های ۸۰ و ۹۰ میلادی الهام می‌گیرند و ترندهایی همچون کت و شلوارهای مام استایل، مام فیت و واید لگ از دهه ۹۰ میلادی سرچشمه می‌گیرد. حالا این منابع الهام از دهه‌های قبل در ترند اکسسوری ۲۰۲۲ نیز وجود دارد. دستبند های مینمیال و ظریف جای خود را به دستبند های درشت و نوستالژی داده اند.

دستبندهایی که طرح گل، پروانه، میوه‌های رنگی را دارد. اگر جوان هستید، حتماً با دیدن این دستبندها به یاد دوران کودکی خود می‌افتید.

 

 

 

 

چوکر همچنان جزو ترند اکسسوری است!

چوکر باز هم حضور دارد. چوکرها به دلیل اندازه کوتاه‌شان و قرار گیری در قسمت طوق گردن، برای همه افراد مناسب نیستند. چوکر مانند یک خط افقی است که در نزدیکی صورت و گردن قرار دارد و همان طور که می‌دانید خطوط افقی تاثیر عریض و کوتاه نمایی دارند.  

در نتیجه اگر دارای گردن کوتاه و یا صورت گرد و قلبی شکل هستید، از چوکر استفاده نکنید و برعکس آن اگر گردن بلند و یا متوسط دارید و صورت شما استخوانی و کشیده است، از چوکر که ترند اکسسوری ۲۰۲۲ است، استفاده کنید.

گوشواره هایی از مروارید آبشاری

خرید اکسسوری دخترانه | در گذشته زنان شیک پوش و خاص پسند از مروارید به عنوان زیورآلات لوکس و گران قیمت استفاده می‌کردند و هر شخصی توانایی تهیه و استفاده از مروراید را نداشت. اما در دهه ۲۰ میلادی با روی آوردن به پرورش مروارید قیمت آن کاهش یافته و قابل دسترس برای همه شد.در آن زمان مادمازل کوکوشنل به فراگیر شدن مروارید بین زنان کمک کرد و استفاده از مروارید دیگر مخصوص لباس شب و مراسم‌های رسمی نبود.

جالب است بدانید که اولین بار مرواریدها در خلیج آگو، ژاپن، پرورش می‌شدند. امروزه مرواریدهای پرورشی در آب شور با شرایط مطلوب همراه با صبر و گذشت زمان کشت می‌شود.حالا ترند اکسسوری ۲۰۲۲ به سراغ همان مرواریدهایی رفته که در دهه ۲۰ میلادی حضور و استفاده اش با تبلیغات کوکو شنل فراگیر شد.

گردنبند های چند لایه ترند اکسسوری

اگر اهل گشت و گذار در اینستاگرام باشید، احتمالاً متوجه حضور گردنبند های چند لایه ترند اکسسوری ۲۰۲۲ شده اید. این ترند برای افرادی که به سبک ماکسیمال علاقه مند هستند، به شدت جذاب و هیجان انگیز است. حال این لایه‌ها می‌تواند از دو زنجیر کوتاه با پلاک‌های ظریف باشند و یا زنجیر های بلند و پلاک‌های متعدد و بزرگ.

استفاده از گردنبند های چند لایه باعث ایجاد توهم بصری شده و گردن را بلندتر نشان می‌دهد.در نتیجه گردن گردن کوتاه و یا متوسطی دارید، پیشنهاد می‌کنم از این ترند اکسسوری ۲۰۲۲ استفاده و لذت ببرید.

استایل بوهمین در ترند اکسسوری حضور دارد!

استایل بوهمین به رهایی، آزادی، سفر و طبیعت گردی معروف است. از المان‌های این استایل می‌توان به بافت، قلاب بافی، مکرومه و صنایع دستی اشاره کرد. به دلیل حضور آنها در طبیعت زیورآلات ساخته شده از دست و از جنس طبیعت بسیار در این استایل دیده می‌شود. 

 حالا استایل بوهمین در ترند اکسسوری حضور دارد! به این معنی که ما شاهد زیورآلات دست ساز با قطعات صدف، مروراید و نخ‌های طبیعی هستیم. افرادی که روحیه نچرال دارند و از سبک رمانتیک استقبال می‌کنند، احتمالاً ترند زیورآلات دست ساز برایشان جذاب و منحصر به فرد باشد.

زیورآلات از جنس نقوش احساسی و شخصی سازی شده

اگر به دنبال سورپرایز کردن دوست، همسر، مادر و یا پارتنر خود هستید، پیشنهاد می‌کنم از یک گردنبند یا انگشتر که با اسم و یا حروف دلخواه اوست، خریداری کنید و از ترند اکسسوری امسال به زیبایی بهره مند شوید

اکسسوری پر زرق و برق

همان طور که در مطلب ترند لباس اشاره شد، زرق و برق جزو ترندهای امسال است. حالا این زرق و برق در اکسسوری نیز حضور دارد. دستبند براق، نگین دار و کار شده به دست هر بانویی، ظرافت و زنانگی را هدیه می‌دهد.

  بررسی ترند لباس مجلسی ۲۰۲۲

زنجیر طلایی و پلاک سکه

طرح سکه جزو ترندهای جالبی است که در امسال شاهد آن هستیم. حالا این طرح سکه در ابعاد کوچک و یا بزرگ در کنار زنجیر طلایی قرار می‌گیرد و طرحی متفاوت و جدید را برای زنان شیک و پیک  ارائه می‌دهد.

چه سبک هایی برای اکسسوری امسال ترندی است؟

ترند اکسسوری امسال متفاوت از سال‌های اخیر است و ما شاهد حضور سبک ماکسیمال و استایل بوهو هستیم.

چه گردنبندهایی برای امسال ترند شده است؟

گردنبدهای چند لایه، چرکر، زنجیر های بزرگ و بولد و طلایی جزو ترندهایی است که در فش شوهای امسال مشاهده کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *