استایل بازیگران, مد و استایل

تناقض تیپ و استایل بن افلک و استایل جنیفر لوپز

استایل جنیفر لوپز | چند روز پیش عکسی از “جنیفر لوپز” و “بن افلک” در فضای اینترنت منتشر شد که در حال ترک کردن خانه “لوپز” از لس آنجلس هستند. 

بررسی استایل بن افلک و استایل جنیفر لوپز

“لوپز” با صورتی بشاش با یک تاپ و “افلک” با یک تیشرت  خاکستری و ریش بزی در عکس ظاهر شده اند. این عکس ما را به سال ۲۰۰۲ برمی گرداند. زمانی که موزیک ویدئو “Jenny From The Block” به تازگی منتشر شده بود. در آن زمان تازه با هم وارد رابطه شده بودند. این موزیک ویدئو به نوعی اعلام عمومی رابطه آن ها بود. در این ویدئو چیزی که می بینیم ماشین سواری های معمول موزیک ویدئوهای آن زمان است.

حتی توقف در پمپ بنزین و صحنه بنزین زدن توسط “افلک.” اما شاید یکی از لحظات جذاب این موزیک ویدئو لحظه ای است که آن ها روی قایق بادبانی هستند. “بن افلک” یک زیرپوش سفید پوشیده که باعث شده تتوی روی بازویش مشخص باشد. “جنیفر” هم با یک لباس تابستانی، عینک آفتابی و موهای بسته بر پشت سر کنار او است.

همنشینی استایل جنیفر لوپز با تیپ راحت و اصلاح “زندگی را راحت بگیر” بیشتر در بازی های ورزشی از این دو می دیدیم. در بازی بسکتبال “Lakers” که در سال ۲۰۰۳ برگزار شد یک تیشرت کومونیستی که مربوط به چگوارا بود را روی یک تیشرت آستین بلند سفید پوشیده بود. استایل راحت او همراه با یک شلوار پارچه ای و یک ساعت که احتمالا جنیفر به او هدیه داد بود در عکس دیده می شود.

  10 ژاکت نازک زنانه برای زمان خاص بین تابستان و پاییز

همچنین جنیفر یک بلوز با نقوش راه راه، شلوار جین سفید و کفش هایی به لژ طرح چوب پوشیده است. بعد ها جنیفر به شهر زادگاه “بن افلک رفت تا بازی “Red Sox” با آبشار را تماشا کنند. در آن بازی “لوپز” یک کت چرم با بلوز مشکی و یک جفت گوشواره پوشیده بود. اما “بن” با یک سوییشرت سراسر قرمز و یک هودی خاکستری زیر آن به چشم آمد.

استایل این زوج در نیویورک

از دیگر عکس هایی که از آن ها دیده شده، عکسی است که در نیویورک در ماه دسامبر گرفته شده است. بن و جنیفر در حال ترک کردن هتل به سمت یک پارتی هستند که در “Hit Factory Recording Studio”  برگزار شده است. “بن افلک” با کت سرمه ای و شلوار جین آزاد است. “جنیفر لوپز” نیز با بارونی بلند قهوه ای و چکمه بلند عسلی رنگ جلوی دوربین ظاهر شده است.

چیزی که در مورد استایل جنیفر لوپز و بن افلک ، این زوج سابق وجود دارد این است که استایل “بن افلک” احتمالا از قانون خاصی پیروی نمی کند. استایل های انتخابی او عموما بیش از اندازه متفاوت است. مانند “کاربوس ساناتا” گیتاریست آمریکایی-مکزیکی که با استایل متفاوت در آن زمان با “بن افلک” قابل مقایسه است. همانظور که مشخص است جنیفر لوپز به پوشیدن کفش و لباس پر زرق و برق خود ادامه خواهد داد و “بن افلک” از همان روش “هر طور که زندگی راحت باشد” پیروی خواهد کرد همان گونه که قبلا اینظور بوده است.

  آشنایی با انواع مختلف کت و شلوار

منبع : مجله اینترنتی مد و فشن دلیچی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *