استایل بازیگران, مد و استایل

بررسی تیپ های تابستانه و استایل ویکتوریا بکهام

در این مطلب به بررسی تیپ های تابستانه و استایل ویکتوریا بکهام ، کار آفرین، طراح و ستاره موسیقی سابق گروه اسپایس گرلز (Spice Girls) است،میپردازیم. ویکتوریا بکهام همسر “دیوید بکهام” این روزها به دلیل فعالیتش در صنعت مد شناخته شده. او همواره خود را به عنوان یک طراح مینیمالیسم معرفی می‌کند. سبک مینیمال سبکی است که عموما در آن زرق و برق به چشم نمی‌خورد. همچنین تعداد رنگ‌های انتخابی نیز محدود است و در آن المان‌ها به سادگی اتفاق می‌افتد. اما در ارتباط با مد و پوشاک سادگی و انتخاب تعداد رنگ کمتر در لباس‌ها معنی پیدا می‌کند.

با این حال هنگامی‌که تیپ و استایل ویکتوریا بکهام را بررسی می‌کنیم متوجه می‌شویم که او نه سر تا پا مشکی می‌پوشد و نه یک باره، جمعی از رنگ‌ها را بر تن او می‌بینید. تیپی که عموما از او دیده می‌شود یک ست قرمز و لباسی دیگر به رنگ آبی نیلی است. حال آنکه فصل تابستان است و جنس و نوع لباس‌ها و به طبع رنگ آن‌ها متفاوت است. اما نکته‌ای که درباره این طراح وجود دارد این است که او با تغییر فصل‌ها رنگ لباس‌هایش را عموما تغییر نمی‌دهد. این در حالی است که آب و هوای انگلیس متغییر است و لباس پوشیدن در این شرایط دشوار خواهد بود. اما با این حال او این توانایی را دارد که در این شرایط آب و هوایی متغییر چگونه تیپ و استایلی مناسب داشته باشد.

  10 پیشنهاد فوق العاده پیراهن برای آقایان با رنگ پوست سبزه و گندمی

ویکتوریا معمولا یک جز که ممکن است تیشرت و یا یک کیف با رنگ روشن باشد به تیپ خود اضافه می‌کند تا با بقیه اجزا کنتراست رنگ ایجاد کند. یا حتی یک بادی با رنگ خنثی (کرم یا خاکستری روشن) همراه با شلوار زنانه و کت مشکی و یک بوت جلو باز پوشیده که ایجاد کنتراست کرده است. تیشرت زنانه سفید و یا شومیز سفید و یا روشن از جمله المان‌هایی است که عموما او می‌پوشد.

در ادامه چند استایل خیابانی او را بررسی می‌کنیم و می‌توانیم جزئیات و زیورآلاتی را که پوشیده به عنوان راهنمای مد و پوشاک استفاده نماییم.

۱. استایل ویکتوریا بکهام با ست کت و شلوار با کفش سفید:

چندی پیش ویکتوریا در مراسم اجرای زنده‌اش در نیویورک حاضر شد و کت و شلوار مشکی، یک پیراهن سفید و کفش زنانه سفید راه راه مشکی به همراه کیف مشکی پوشیده بود. او تنها دو رنگ مشکی و سفید را انتخاب کرده. و با ایجاد کنتراست بین این دو رنگ استایلی ساده و بی‌آلایش را به وجود آورده.

۲. پیراهن سفید و شلوار خاکستری روشن و صندل مشکی:

 نکته‌ای که در مورد این استایل ویکتوریا بکهام وجود دارد گشاد بودن شلوار و پیراهن زنانه او است. به طور کلی این استایل آزاد و راحتی است. هر چند این تیپ معمول ویکتوریا بکهام نیست اما به عنوان یک تیپ ساده و در عین حال کاربردی و شیک گزینه مناسبی است. نکته آخر اینکه کماکان او سه رنگ را انتخاب کرده، سفید، مشکی و خاکستری روشن.

۳. جلیقه و شلوار راه راه:

پوشیدن جلیقه راه راه به همراه شلوار، مورد تقریبا غیر متداولی است. اما به عنوان لباس مجلسی می‌توان از آن نام برد. به خصوص راه راه بودن و رنگ سرمه‌ای آن که روح رسمی‌بودن را در آن بیشتر نشان می‌دهد. ویکتوریا این ست جلیقه و شلوار را با کفش زنانه پاشنه بلند مشکی و کیف به همین رنگ ست کرده است.

استایل ویکتوریا بکهام : شومیز سفید و دامن سبز براق:

در این استایل دامن زنانه ویکتوریا به اندازه کافی توجه را جلب می‌کند. بنابراین نیازی نیست بقیه المان‌ها رنگ و یا طرح قابل توجهی داشته باشند. رنگ سفید شومیز کنتراست زیبایی با رنگ دامن ایجاد کرده است. رنگ کیف زنانه هم با رنگ دامن هماهنگ شده. رنگ کفش را هم مشکی انتخاب کرده است.

۵. بلوز و شلوار با رنگ‌های درخشان:

در خیلی از موارد دو رنگ متضاد ترکیب زیبایی را به وجود می‌آورند. اگر‌چه چنین استایلی برای ویکتوریا بکهام که اغلب به رنگ‌های خاموش‌تر روی می‌آورد این استایل مورد کم‌یابی است. با این حال این دو رنگ در ساده‌ترین حالت در کنار هم قرار گرفته‌اند. در مکتب مینیمال دو رنگ نارنجی قرمز و آبی کبالت به اندازه کافی درخشان هستند و استفاده از زیورآلات چیز اضافه‌ای است.

منبع : مجله اینترنتی مد و فشن دلیچی

  بررسی استایل بهاره رهنما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *