دسته‌بندی نشده

“ساعتی از آینده: معرفی ساعت جدید ژِی ژِر لِکولت با الهام از هنرهای مختلف!”

نگاهی به ساعت هنری ژِی ژِر لِکولت: مدل هیبریس آرتیستیکا میستریوس

به اشتراک‌گذاری در _توییت توییتر یا از طریق ایمیل_نظر بدهید

تازه‌ترین اثر هنری از خانه ساعت‌سازی ژِی ژِر لِکولت

خانه ساعت‌سازی برجسته سوییسی، ژِی ژِر لِکولت، محصول جدیدی را با عنوان هیبریس آرتیستیکا میستریوس (Jaeger-LeCoultre Hybris Artistica Mystérieuse) به جهانِ علاقه‌مندان به ساعت معرفی کرده است. این برند معتبر، که سابقه‌ای درخشان در تولید ساعت‌های اشرافی و لوکس دارد، اعلام کرده است که این مدل در تعدادی بسیار محدود عرضه خواهد شد.

ساعت هیبریس آرتیستیکا میستریوس، که تنها برای ۵ نفر آماده‌سازی می‌شود، یک شاهکار زیباشناختی به شمار می‌رود که حاصل دقت و نوآوری بی‌مانند طراحان ژِی ژِر لِکولت است. این ساعت موفق شده با استفاده از توربیلون مداری، در صدر لیست زیباترین و پیچیده‌ترین ساعت‌های دستی قرار گیرد.

یک کلاسیک لوکس از دنیای ساعت‌های سوییسی

آنچه که در نگاه نخست توجه را به خود جلب می‌کند، طراحی استثنایی و دقیق هیبریس آرتیستیکا است. پرل مادر به کار رفته در نشان‌گرها، تنها بخشی از جلوه‌گری ساعت نیست، بلکه روتور اصلی نیز با بهره‌گیری از همین فنون زیبا ساخته شده است.

طلا ۱۸ عیار به کار رفته در قاب ۴۲ میلی‌متری این ساعت، با نهایت ظرافت، ساختاری بی‌نظیر را ارائه می‌دهد. این ساعت با شیشه یاقوت کبود دو جداره عرضه شده و مقاومتی تا ۵۰ متر زیر آب دارد.

  برد پیت؛ چگونه به جذاب‌ترین هنرپیشه مرد هالیوود تبدیل شد؟

مکانیزم این ساعت با کالیبر ۹۴۱ همراه با ۴۹ جواهرات قیمتی کار شده است. در ساخت بند ساعت، ترکیبی از پوست چرم با کیفیت و طلا ۱۸ عیار به کار رفته است. قیمت این اثر هنری پس از اعلام، به زودی مشخص خواهد شد.

همچنین برای خرید شلوار کتان مردانه میتوانید به از وبلاگ شیک و پیک استفاده کنید تا شما را برای خرید محصولات مورد نیازتان راهنمایی کند و با راهنماییهای انجام شده بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

پیشنهادات شیک و پیک برای شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *