چی بپوشم؟, مد و استایل

چه لباسی مناسب ورزش کردن است ؟

 

مشخصات کلی محصول

جنس : تریکو / پلی استر

فرم: معمولی

قد: زیر باسن

پارچه : طرح دار

از ملزومات اولیه ی ورزش کردن لباس است

زمانی که برای ورزش کردن لباس مناسب دارید نیروی محرکه ی اولیه را در اختیار دارید . همچنین لباس مناسب سبب می شود تا متمرکز تر، راحت تر و جدی تر ورزش تان را انجام دهید.      

به همین دلیل مربی ها ابتدا روی لباس مناسب و مخصوص تمرینات ورزشی به افراد توصیه و تاکید می کنند.

مانتو اسپرت زنانه ی باینت استایلی مناسب برای ورزش هایی است که در مکان های عمومی انجام می شود مانند کوهنوردی ، پیاده روی ، دوچرخه سواری و …

بسیاری از خانم ها به علت راحتی بسیار بالا از این استایل در سفرها نیز استفاده می کنند. همچنین اگر در مکان های سرپوشیده ورزش می کنید این استایل در هنگام رفت و برگشت شما انتخابی مناسب و بسیار راحت و تخصصی است. برخی از ورزشکان برای اینکه احساس راحتی و پوشش بیشتری داشته باشند زیر این مانتو ها از تی شرت های بلند اور سایز استفاده می کنند.

 

 پالت رنگی سوییشرت باینت :

رنگ آبی از گذشته تا به حال، نماد آرامش و رهایی بوده است . همانطور که می‌دانید آبی از رنگ‌های سرد است و رنگ‌بندی متنوعی از جمله آبی آسمانی، نیلی، آبی سیر یا سرمه‌ای، لاجوردی و آبی نفتی دارد.

  کامل ترین راهنما برای آشنایی و ست کردن انواع کراوات مردانه

همچنین استایل منوکروم که استفاده از چند رنگ طیف آبی است می‌تواند اثر بخش باشد به خصوص زمانی که پارچه ای ساده در لباس شما به کار رفته باشد که این ترکیب رنگ خود ترندی جذاب و متفاوت به حساب می‌آید.

در ست ورزشی رنگ آبی تیره بهتر است با رنگ های تیره ترکیب بشود . برای مثال ما در این مورد با ترکیب رنگ آبی که سرد است با طوسی که رنگی سرد و خنثی است سعی کردیم تا احساس رهایی را در این ست با توجه به کاربری آن حفظ کنیم.

در موارد دیگر نیز اگر رنگ آبی با رنگ‌های گرمی مثل زرد و نارنجی قرار بگیرد، ظاهری دل فریب و خاص را نمایان می‌کند.

 

پرسش و پاسخ

چرا لباس ورزشی مناسب ضروری است ؟چون سبب می شود تا متمرکز تر، راحت تر و جدی تر ورزش تان را انجام دهید.

بهترین روش ست کردن رنگ آبی در ست های ورزشی چیست ؟ رنگ آبی تیره بهتر است با رنگ های تیره ترکیب بشود . برای مثال ما در این مورد با ترکیب رنگ آبی که سرد است با طوسی که رنگی سرد و خنثی است سعی کردیم تا احساس رهایی را در این ست با توجه به کاربری آن حفظ کنیم.

  8 مورد از بهترین صندل های تابستانی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *