چی بپوشم؟, مد و استایل

در روزهای بارانی چی بپوشیم؟

لباس گرم چه مدلی بپوشیم ؟

روز های بارانی ، زیباترین روز های فصل بهار و پاییز هستند که احساس طراوت و و سرزندگی را به ما منتقل می کنند . اما گاهی رفتن زیر باران مشکلاتی مثل خیس شدن  زیاد و حتی سرما خوردگی به همراه دارد. به همین دلیل علاوه بر چتر یک لباس مناسب روز های بارانی نیز احتیاج دارید . این کار باعث می شود که خودمان  را آسیب های احتمالی حفظ کنیم و علاوه بر آن یک استایل شیک و جذاب داشته باشیم .

آب و هوای بد وجود ندارد . تنها چیزی که باعث ایجاد احساس ناراحتی و مشکل می شود لباس نامناسب هر موقعیت است . شما یا کمی دقت و طرافت می توانید در هر موقعیت و شرایطی متناسب و خوش تیپ لباس بپوشید . هر آنچه را  که برای انتخاب لباس مناسب روز های بارانی لازم است بدانید را در این مقاله به شما می گوییم .پس ادامه ی مطلب را از دست ندهید .

لباس گرم چه مدلی بپوشیم ؟

در  روز های بارانی ، هوا خنک تر از روز های آفتابی است . ابر ها جلوی حرارت مستقیم خورشید را می گیرند و دما پایین می آید . اما به دلیل رطوبت قطره های باران ، بیش از اندازه نیز سرد نمی شود . به همین جهت نباید سراغ کاپشن های حجیم با آستر پشمی خیلی گرم بروید . ترنچ کت ها یا بارونی های سبک ، و کاپشن های کلاه دار نازک بهترین گزینه هستند . جنس آن ها بهترست ضد آب و شمعی باشد تا از نفوذ آب جلو گیری کند. یکی از فواید کلاه های پالتو و بارانی  این است که اگر چتر به همرا ه نداشتید از خیس شدن شما جلو گیری می  کند .

  چگونه با مانتو جلو بسته استایل کژوال داشته باشیم ؟

شلوار مناسب روز های بارانی

شلوار های چسب یا  لگ  های چرم با الیاف پلی استر و مصنوعی بسیار مناسب هستند . زیرا آب را کمتر جذب  می کنند و زودتر خشک می شوند . ساپورت های پشمی و نخی نپوشید زیرا با نفوذ آب سنگین می شودند ، رطوبت بسیار دیر از آن ها خارج می شود و ممکن دچار پادرد شوید . شلوار دمپا و گشاد نیز اصلا مناسب نیستند زیرا به راحتی در گل و لای خیابان ها کثیف می شوند.

چه کفشی بپوشیم ؟

کفش مناسب برای داشتن یک ست لباس ناسب روزهای بارانی بسیار ضروری است . بوت ها یا کفش های لژدار بهترین انتخاب برای روز های بارانی است زیرا آب به آن ها نفوذ نمی کند . در هنگام خرید کفش دقت کنید که کف آن دندانه داشته باشد تا هنگام راه رفتن بر روی زمین خیس ، سُر نخورید . نکته ی مهم دیگر اتصالات کفش است . اگر لایه های رویی و زیری کفش بجای دوخت محکم فقط با چسب وصل شده باشد ، ممکن است در مجاورت آب ، به راحتی خراب شود . هم چنین کفش هایی با رویه پارچه ای  و یا باز نیز نپوشید .

بیشتر بخوانیم : انواع بوت زنانه و نحوه ست کردن آن ها

  معرفی چند عطر زمستانی مخصوص آقایان

مدل مو و آرایش

برای آنکه مو هایتان اصطلاحا وز نشود یا حالت خود را از دست ندهد.از تافت یا اسپری های حالت دهنده استفاده کنید تا زیبایی مو هایتان حفظ شود .برای میکاپ صورت نیز  از لوازم آرایشی ضد آب استفاده کنید و آن را فیکس کنید . زیرا رطوبت باعث پخش شدن آن ها می شود و ظاهری بدی پیدا خواهید کرد . پیشنهاد ما این است که  یک آرایش بسیار سبک و طبیعی داشته باشید و  از پنکیک یا کرم پودر های سنگین ، رژ لب های تیره و سایه های غلیظ استفاده نکنید

چه لباسی نپوشیم ؟

جنس های پشمی ، پنبه ای و در کل الیاف طبیعی در برای دوخت لباس مناسب روز های بارانی ، انتخابی اشتباه هستند .زیرا به سرعت رطبت را به خود جذب می کنند و باعث ایجاد حس سرما می شوند . کفش و کت های جیر نیز  نپوشید زیرا لکه ی آب بر روی آن ها باقی می ماند و  استایل زیبا و شیک شما را از بین می برد.

گرداوری عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *