استایل شناسی, خرید مانتو

مانتو خانمانه جذاب آبی به همراه یک ست عالی از شیک و پیک

مانتو زنانه

مشخصات کلی محصول

جنس : کرپ

فرم: معمولی

قد: بلند

پارچه  ساده

مورد استفاده : روزمره و مجلسی

ست کژوال و مانتو خانمانه شیک آبی آسمانی

استایل کژوال ممکن است ذهن را به سمت لباس های صرفا راحت و دم دستی ببرد ولی یادمان باشد در گرمای تابستان هم با حفظ راحتی می توان هم زمان سرزنده ، شیک و خوشتیپ هم بود.

استفاده از برش های متفاوت در کمر، روی سینه و آستین ها ظرافت و زیبایی این مانتو را بیشتر کرده است.

همچنین گلهای پارچه ای آستین ها و به عنوان گل سینه، جزییاتی است که کار را از دم دستی بودن به کلی خارج می کند.

قرار دادن کمربند و برش کمر از نکاتی است که سبب ایجاد خطای دید گودتر شدن کمر و در نتیجه زیباتر شدن اندام خواهد شد و البته ساسون هایی که پشت مانتو روی کمر قرار دارد باعث نشستن پارچه روی اندام و زیبا تر نشان دادن آن می شود.

این نکته برای خانم ها با اندام مستطیلی بسیار حائز اهمیت است . این مدل مانتو خانمانه از گروه مانتو زنانه به حساب می آید و برای سنین نوجوان مناسب نیست. این ست تابستانه و بهاره مناسب افرادی  است که روحیه ی حساس و رمانتیک دارند. 

  انواع آستین؛ ۴۵ نوع آستین برای لباس‌های زنانه و مردانه

 

زیباترین ترکیب رنگی با آبی دلربا

رنگ آبی از گذشته تا به حال، نماد آرامش و رهایی بوده است، از لحاظ روانشناختی ست کردن رنگ آبی برای مصاحبه‌ها و جلسات بزرگ، بهترین انتخاب است زیرا حس اعتبار و اعتماد به نفس را به فرد القا می‌کند.

همانطور که می‌دانید آبی از رنگ‌های سرد است این رنگ سرد اگر در تناقض با رنگ‌های گرمی مثل خردلی، زرد و نارنجی قرار بگیرد، ظاهری دل فریب و خاص را نمایان می‌کند.

این مانتو‌ زنانه شیک و زیبا که مناسب فصل بهار و تابستان هستند را می‌توان با رنگ‌های سرمه ای، سفید، نقره ای، طوسی، صورتی، سبز ، مشکی و رنگ‌های پاستیلی به راحتی ست کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *