استایل خانم‌ها, خرید مانتو, لباس زنانه, مد و استایل

مانتو سبز یشمی را چگونه ست کنیم ؟

روانشناسی رنگ سبز

رنگ سبز، نماد بهار است؛ می‌توان گفت نماد روح بوده و جان را تازه می‌کند. رنگ سبز، نماد تازگی و تجدید حیات است.

اسفاده از رنگ سبز در دکوراسیون خانه و محل کار، موجب آرامش می‌شود.

رنگ سبز به طبیعت، گره خورده و نشان‌دهنده سلامتی است. از نظر روانشناسی، رنگ سبز با تعادل و هماهنگی در ارتباط است؛ سبز، تازه می‌کند و انرژی تخلیه‌شده را بازسازی می‌کند. رنگ سبز، متعادل‌کننده قلب و احساسات است. این رنگ، میان عقل و دل، تعادل ایجاد می‌کند. این رنگ به ما توانایی عاشق شدن و پرورش بی‌قید و شرط خود و دیگران را می‌دهد. سبز، رنگی عاطفی و مثبت است.

کسی که رنگ سبز می‌پوشد، عاشق این است که مشاهده کند؛ بنابراین یک مشاور، شنونده و مددکار اجتماعی خوب است. عاشق مشارکت در جامعه است؛ کار در موسسه خیریه را دوست دارد و یک پدر، مادر یا همسایه‌ی کمک‌کننده است. سبز، ترکیبی از آبی و زرد است. وضوح ذهنی و خوش‌بینی زرد را با آرامش عاطفی و بینش ذهنی آبی، به‌طور یکجا دربردارد.

خصوصیات افرادی که سبز پوش هستند

اگر سبز، رنگ مورد علاقه شماست، احتمالا خصوصیات زیر را دارید:

شما فردی واقع بین هستید؛ فروتن و عاشق طبیعت هستید. شما فردی باثبات و متعادل هستید، یااینکه به دنبال تعادل می‌گردید.ئاگرچه ممکن است در حین این تعادل، آشفته و مضطرب شوید.

  بررسی انواع شلوار تیره و خنثی برای خرید

علاقه به سبز، به این معنی است که شما مهربان، بخشنده و دلسوز هستید و خوب است که در زمان بحران، این رنگ در اطرافتان وجود داشته باشد تا مشکلتان حل شود. شما گل و گیاهان زیادی دارید و از آن‌ها مراقبت می‌کنید؛ با این حال باید توجه کنید که درحال مراقبت از دیگران به نیاز‌های خود بی‌توجهی نکنید. شما باهوش هستید و عاشق یادگیری. به‌سرعت، مفاهیم جدید را درک می‌کنید. شما یک شهروند خوب هستید و دوست دارید که در گروه‌های اجتماعی شرکت داشته باشید. شما استاندارد‌های اخلاقی بالایی دارید و انجام کار درست برایتان مهم است.

رنگ سبز در کسب‌وکار

رنگ سبز برای هر کسب‌وکاری که با سلامت و درمان مرتبط باشد، مفید است. سبز، یک رنگ ایده‌آل برای فروش محصولات طبیعی، ایمن و ارگانیک است. درضمن در توسعه محصولات سازگار با محیط‌زیست هم مناسب است. رنگ سبز، یک چیز جدید و تازه را پیشنهاد می‌دهد. سبز لیمویی، بیانگر پتانسیل‌هایی است که می‌خواهید ارائه دهید.

این رنگ  باعث کاهش استرس می‌شود و رنگی ایده‌آل برای فضاهایی است که در آن‌ها نیاز به تمرکز و آرامش وجود دارد.

رنگ سبز در لباس

جزو پرطرفدارترین رنگ‌ها در جهان است و به‌عنوان نشانه مهربانی و دلسوزی شناخته می‌شود. درضمن، سبز رنگ پول است و لباس سبز تیره، حسی از قدرت و ثروت را به دیگران منتقل می‌کند، اما سبز کدر نشانه حرص و طمع است.

  24 فیلم مد و فشن که برای ورود به دنیای مد و فشن باید ببینید

انتخاب رنگ سبز برای لباس، معمولا نشان‌دهنده این است که صاحب آن، شخصیتی قوی و بااراده می‌باشد. پوشیدن لباس سبز، اضطراب را از شما دور می‌کند و موجب رفع تنش و گرفتگی‌های عضلانی می‌شود. رنگ‌ سبز تیره، احساسی از بزرگی و قدرت را منتقل می‌کند، که مناسب پوشاک مردانه و لباس‌های رسمی است. استفاده از لوازم جانبی سبزرنگ، مانند گردنبند یا کیف و کفش،‌ همراه با لباس مشکی، جلوه زیادی به‌وجود می‌آورد.

از آنجا که مجموعه‌ای از رنگ‌های سرد در کنار هم، ممکن است احساس منفی به فرد منتقل کند، استفاده از رنگ‌های گرم در کنار آن‌ها، راه مناسبی برای ایجاد تعادل است، اما با توجه به اینکه رنگ سبز، محدوده بسیار متنوعی دارد، هرکدام از آن‌ها نیاز به رنگی متفاوت در کنار خود دارند. اگر لباس شما سبز پررنگ است، می‌توانید از رنگ متضاد قرمز در کنار آن استفاده کنید و اگر لباسی به رنگ سبز روشن دارید، رنگ بنفش بهترین انتخاب برای پوشیدن همراه با آن است.

کنار هم قرار دادن رنگ‌های مشابه زرد و سبز روشن، ترکیبی جوان و شاد به‌وجود می‌آورد. رنگ‌های نارنجی و قهوه‌ای نیز با بیشتر سبزها مانند سبز پررنگ و یشمی هماهنگ می‌شوند و ترکیبی برازنده‌ ایجاد می‌کنند.

انواع رنگ سبز

مغز پسته ای، سبز روشن، سبز کدر، یشمی سیر، سبز لجنی، سبز چمنی، سبز خزه‌ای و…

  مدگردی با آناهیتا درگاهی و بررسی استایل آناهیتا درگاهی

ست کردن با سبز یشمی

-با مانتو یا پالتوی سبز یشمی می‌توانید از شال و شلوار مشکی استفاده کنید.

-همراه با پالتوی سبز یشمی، می‌توانید از شال‌گردنی استفاده کنید که تنالیته رنگ آبی و سبز دارد. همچنین اگر مانتو یا پالتوی رنگ سبز یشمی دارید، می‎‌توانید ازشلوار جین رنگ تیره و کیف و کفش مشکی نیز استفاده کنید.

-برای شومیز، بلوز و بافت‌های زیر مانتو یا پالتوی سبز یشمی، می‌توانید از رنگ‌های سفید، کرم، قرمز، صورتی کثیف و مشکی استفاده کنید.

-برای انتخاب رنگ شال، رنگ سبزی که انتخاب می‌کنید، بسیار مهم است؛ حتما دقت کنید تا رنگ شال با رنگ پوستتان همخوانی داشته باشد. رنگ سبزیشمی را می‌توانید با رنگ‌های آبی، قرمز، سفید، مشکی، رنگ‌های پاستلی، خاکستری و زرد ست کنید.

گردآوری: مائده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *