استایل شناسی, خرید مانتو, لباس زنانه

مانتو کلاسیک زنانه یک ست جذاب برای خانم های شیک پوش

مانتو کلاسیک زنانه

مشخصات کلی محصول

جنس : کرپ

فرم: معمولی

قد: زیر زانو

پارچه ساده

مورد استفاده : روزمره و مجلسی[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1597398868738{padding-right: 20px !important;padding-left: 20px !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

چگونه کلاسیک و جذاب باشیم؟

استایل کلاسیک پایه و اساس شیک پوشی است. مشخصه ی اصلی این استایل یک خانم منظم و تمیز با لباسها و زیور آلات درخور و مناسب است.  مینیمالگرایی، ظرافت و  زیبایی جزو زیرشاخه های این استایل هستند.

شخصی با استایل کلاسیک نمایانگر ظاهری با سلیقه و آراسته است. محافظه کارانه تر از بقیه افراد لباس می پوشد و کمد لباسش پر از لباسهای ساده است. خطهای صاف و منظم در لباس های  آنها بیشتر دیده می شوند و لباس ها سیلوئت‌ های مشخص، برش و خط دوخت ها  تمیز دارند.

خانم هایی با ظاهر کلاسیک تمایل دارند ساده، محافظه کارانه و امن لباس بپوشند. ممکن است که به مرور زمان خسته کننده و قابل پیش بینی و ابتدایی دیده شوند که در این صورت می توانند برای مثال اگر طرف دار کفشهای تخت و طرح باله هستند، یک جفت از آنها را از رنگ های جسورانه و شاد انتخاب کنند. به نوعی تنوع و رنگ را با کمک اکسسوری ها به استایل خود اضافه کرده و حس و حال تازه ای به آن ببخشند. این مانتو کلاسیک زنانه مناسب افراد زیرک، وفادار و صادق است.

  "راهنمای جامع برای خرید اکسسوری دخترانه: نکات مهم برای انتخاب بهترین لوازم تزئینی"

سعی کنید از محدوده ی امن و راحت خودتان فراتر بروید و استایل خود را با انتخاب رنگهای متنوع، بسط و گسترش بدید.

این مانتو کلاسیک زنانه به علت برش ها و تن خور فیت مناسب افراد  با اندام متناسب و معمولی است. افراد با اندام مستطیلی در این استایل به زیبایی بیشتری می رسند. واین مدل برای افرادی که اندام دایره ای یا مثلث معکوس دارند گزینه ای اشتباه است.

همچنین یقه ی آرشال این مدل باعث بزرگتر دیده شدن بالاتنه خواهد شد

پالت رنگی کلاسیک شیک :

رنگ ها در استایل کلاسیک نقش بسیار مهمی دارند و در حالت کلی استایل کلاسیک با رنگ های خنثی مانند سورمه ای، طوسی ،کرم ، خاکستری، بژ ، سفید ، مشکی و فیلی تعریف می شود. البته می توانید از رنگ های شاد به طور محدود در اکسسوری ها استفاده کنید. رنگها را بسنجید و بهترین رنگ را برای استایلتان که به نظر خنثی و بی روح نباشند، انتخاب کنید. ظاهر خود را بهتر کنید و جنبه های شوخ، راحت و جذاب شخصیت خود را نیز به نمایش بگذارید.

رنگ آبی مورد علاقه مردم بسیاری در سراسر جهان است، افرادی که این رنگ را دوست دارند، عمدتا ادم های احساساتی ای هستند که طبیعتا صلح جو هستند و آرامش را در معنویت می بینند.

  پنج روش ست کردن پالتو نسکافه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *