دسته‌بندی نشده

ناتالی پورتمن و فرمول او برای تسخیر قلب‌ها بر فرش قرمز: زیبایی، هوش، شیک‌پوشی

ناتالی پورتمن؛ ستاره‌ای درخشان در آسمان مد و سینما

با اندامی موزون و حضوری جذاب، ناتالی پورتمن همواره به عنوان یکی از چهره‌های محبوب فرش قرمز شناخته می‌شود. انتخاب‌های هوشمندانه و زیبایی‌شناسانه‌ی او در زمینه‌ی پوشش، چشم‌ها را به خود خیره می‌کند.

بازیگر زیباروی هالیوود، خانم پورتمن، علاقه‌مند به مجموعه‌های لانوین، رودآرته و دیور است و با پوشیدن طرح‌هایی از این برندها، بر اعتبار خود در جهان مد افزوده‌است. اسکاردار محبوب با سلیقه‌ای منحصر به فرد، همواره انتظارات را در رویداد‌های مهم برآورده کرده است. اینک، نگاهی به لباس‌های خیره‌کننده‌ی او در رویداد‌های متعدد می‌اندازیم.

برای خواندن بیشتر:

زندگی‌نامه‌ی خیره‌کننده‌ی ناتالی پورتمن

ناتالی پورتمن، بازیگر دوست‌داشتنی و جذاب، در تاریخ ۹ ژوئن ۱۹۸۱ و در ارتفاعات اشغالی فلسطین به دنیا آمد و قدش به ۱۶۰ سانتی‌متر می‌رسد.

افتخارات ماندگار او شامل کسب اسکار برای بهترین بازیگر نقش اول زن در فیلم «قوی سیاه»، نامزدی اسکار برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم «نزدیک‌تر» و بار دیگر اسکار برای نقش اول زن است.

داستان حرفه‌ای ناتالی پورتمن

او در فلسطین به دنیا آمد و پدرش پزشک اسرائیلی و مادرش بازیگری از اوهایو بود. خانواده ناتالی در دوران کودکی او به آمریکا مهاجرت کرده و سرانجام در نیویورک اقامت گزیدند؛ شهری که تا به حال او را در خود جای داده‌است. ناتالی با اولین نقش‌آفرینی‌اش در فیلم معروف «لئون: حرفه‌ای» تحسین‌ها را به دست آورد.

  # با تفاوت عطرهای مردانه و زنانه آشنا شوید

پس از آن، نقش‌هایی در آثار مهمی مانند «مخمصه»، «دختران زیبا» و «مریخ حمله می‌کند!» ایفا کرد. شهرتش را مدیون فیلم «جنگ ستارگان: تهدید فانتوم» است؛ که نام او را به عنوان یک ستاره‌ی آینده‌نگری معرفی کرد.

او نقش‌آفرینی در آثار کمدی-هنری را نیز تجربه کرده و برای بازی‌اش در «نزدیک‌تر» نامزد جایزه اسکار شد. جالب است بدانید:

ناتالی پورتمن از سن ۸ سالگی، گیاه‌خوار شد.

او به چندین زبان زنده دنیا مسلط است و در باله نیز تبحر دارد.

تحصیلات خود را در دانشگاه هاروارد به پایان رسانده و علاقه‌مند به پیشه‌ی پزشکی نیز هست.

با ادای احترام به سینما، می‌توانید با مرور مهمترین آثار ناتالی پورتمن همچون «جنگ ستارگان: تهدید فانتوم» و «حرفه‌ای»، دنیای پرشکوه او را کشف کنید.

مرتبط با موضوع:لباس شب, ناتالی پورتمن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *