استایل خانم‌ها, کیف و کفش زنانه, مد و استایل

همه چیز در مورد کفش های ترندی بهار و تابستان ۲۰۲۳

ترند کفش ۲۰۲۲ ما را به یاد دهه ۷۰ می اندازد

ترند کفش در بهار و تابستان ۲۰۲۳به سراغ راحتی مخاطب رفته و گذری به دهه ۷۰ میلادی دارد. اگر عاشق مد و فشن هستید و از ترندی پوشیدن استقبال کنید، همراه ما باشید تا با پرطرفدار ترین ترند کفش ۲۰۲۳آشنا شوید.

صندل های لژ دار

راحتی در اولویت است! در ترند کفش ۲۰۲۳ شاهد حضور تنوع زیادی از صندل‌ها هستیم.

صندل‌ها به دلیل نوع طراحی، برای فصول گرم سال مناسب هستند و پاهای شما را در روزهای گرم و تابش سوزان خورشید، خنک و سبک نگه می‌دارد. صندل های اژ دار در تنوع طرح و رنگ آماده برای پوشیده شدن توسط شما هستند. کافی است برای جلوگیری از آفتاب سوختگی و سرطان پوست، از کرم ضد آفتاب استفاده کرده و با خیال راحت صندل های لژ دار را امتحان کنید و استایلی تابستانی داشته باشید.

صندل های انگشتی ترند کفش ۲۰۲۳

از دیگر صندل‌های پر طرفدار و ترندی امسال، صندل های انگشتی است. این صندل‌ها از قدیمی‌ترین صندل‌هایی است که در طرح و جنس‌های متنوعی توسط طراحان کفش اجرا می‌شود. شما می‌توانید برای موقعیت‌های کژوال مانند پیاده روی، خیابان گردی، طبیعت گردی، دیدار دوستان و استفاده روزمره از صندل های انگشتی استفاده کنید.

کفش های پاشنه پلتفرم یا لژ دار

مدل کفش های پلتفرم یا لژ دار از دهه ۷۰ میلادی بازگشته اند. در گذشته این کفش‌ها مورد علاقه فرهنگ پاپ و برای رقصیدن در دیسکو کاربرد داشته است، اما حالا کفش پلتفرم را در مدل‌های بند دار، جنس ساتن، تزئین شده از سنگ و… می‌بینیم و این میزان تنوع طراحی در کفش های پاشنه پلتفرم یا لژ دار، نوید حضور ماندگار این مدل کفش را می‌دهد.

شاید فکر کنید که پوشیدن این کفش‌ها اذییت کننده باشد. اما باید بدانید که این کفش از مدل  کفش‌های پاشنه بلند، راحت تر هستند؛ چراکه ارتفاع پاشنه و پنجه در یک سطح قرار دارد.

  پیشنهاد فوق العاده خرید مانتو کتی کوتاه

پلتفرم پاشنه چوبی

پلتفرم ساتن

پلتفرم متالیک

کفش های بدون پشت

یکی دیگر از ترندهای کفش ۲۰۲۳، کفش های بدون پشت می‌باشد. این کفش‌ها برای راحتی شما طراحی شده اند. تصور کنید در یک ظهر تابستانی می‌خواهید به مرکز شهر بروید؛ من به شما پیشنهاد استایلی از ترکیب یک کفش بدون پشت و شلوار بگی یا واید لگ را می‌دهم.

ترند کفش ۲۰۲۳

کفش کتونی با قدرت وارد می‌شود!

اگر به خاطر داشته باشید، در سال‌های اخیر کفش کتونی را در بازار به شکل‌های مختلفی دیده ایم. اما این بار در ترند کفش ۲۰۲۳شاهد حضور پر رنگ کفش کتونی در طرح و رنگ‌های شاد و درخشان هستیم. کفش کتونی را می‌توان به عنوان یک آیتم ضروری در کمد لباس هر خانمی دانست. چراکه توانایی ست شدن با هر شلوار و ستی را دارد و در هر ست، استایلی متفاوت را به ما می‌دهد.

صندل و کفش های گلادیاتوری

ترند کفش ۲۰۲۲ بازگشت نوستالژی و دوره Y2K است. دورانی که زرق و برق، تزئینات و رنگ‌های شارپ وارد عرصه مد و فشن می‌شود. حال صندل و کفش های گلادیاتوری نیز از دهه ۶۰ و ۲۰۰۰ میلادی دوباره به چرخه مد بازگشته اند. این کفش‌ها استایل بوهمین را به برای ما زنده می‌کند. تصور کنید یک پیراهن مینی مشکی را با کفش گلادیاتوری متالیک پوشیده اید.

  جذاب ترین تیپ های استایل اسپرت مردانه که هر مردی باید حداقل یک بار امتحان کند!

ترکیب این دو با هم استایلی ترندی و منحصر به فرد را به شما خواهد داد. البته  پوشیدن کفش گلادیاتوری به دلیل داشتن بندهای زیاد و چرخیدن دور ساق پا برای افرادی که بلند قامت هستند، انتخاب بهتری می‌باشد.

خز و پر وارد طراحی کفش می‌شود!

اگر با دیدن این تیتر به یاد صندل‌های خز دار با شکلک عروسکی در اتاق خواب افتاده اید، باید بگویم که کاملاً درست فکر کرده اید. همان طور که بالاتر اشاره شد طراحان، ترند کفش ۲۰۲۳ را بنا به راحتی و آرامش پا طراحی شده است. پس حضور همان صندل‌ها به عنوان آیتمی برای بیرون از خانه نباید تعجب آور باشد.

پنجه مربعی انتخابی متفاوت برای تنوع طلب ها

امسال نیز مانند سال گذشته کفش و صندل پنجه مربعی حضور دارد. اگر جزو کسانی هستید که دوست دارید متفاوت بپوشید و از اشکال هندسی استقبال می‌کنید و یا پهنای پای بزرگی دارید و از پوشیدن کفش های نوک تیز خسته شده اید، از این ترند جالب استفاده و لذت ببرید.

با طرح پروانه کفش فانتزی داشته باشید

طرح پروانه نیز از مد سال ۲۰۰۰ میلادی به ۲۰۲۲ بازگشته است. همان طور که در مقاله ترند لباس ۲۰۲۲ اشاره شد، این طرح در پیراهن، دستبند، انگشتر و اکسسوری مو نیز استفاده می‌شود. حالا تصور کنید که یک تاپ سفید و یک دامن صورتی جیغ پوشیده اید. برای تکمیل شدن این استایل یک کفش با طرح پروانه و یک اکسسوری کوچک از پروانه کافی است.

ترند کفش ۲۰۲۳

تزئینات سنگ کریستالی

امسال سال زرق و برق است. هر آنچه که باعث براق دیده شدن کفش‌ها شود، کاربردی است و توسط طراحان کفش استقبال می‌شود. زرق و برق می‌تواند رنگ متالیک، پارچه ساتن، مروارید و تزئینات کریستالی باشد. پس اگر کفش پاشنه بلند با سنگ‌های کریستالی در کمد لباس خود دارید، بیرون بیاورد؛ چراکه وقت استفاده از آن فرا رسیده است.

  مانتو کتی کوتاه زنانه را چگونه بپوشیم ؟

رد پای پانک در ترند کفش ۲۰۲۳

احتمالاً با کمی گشتن در بازار و فروشگاه‌های آنلاین، متریال زنجیر طلایی و میخ های کوچک را دیده باشید. زنجیر طلایی از جمله ترندهایی است که علاوه بر کاربرد در زیورآلات، به عنوان متریالی پر طرفدار در کیف و کفش نیز حضور دارد. استفاده از زنجیر و میخک‌ها ما را به یاد استایل پانک می‌اندازد. اگر فردی بی پروا، جسور و اهل پوشیدن لباس‌های متفاوت هستید، پانک را به شما پیشنهاد می‌کنم.

دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی و کفش های نوک تیز

برای یک پیراهن میدی چه چیزی بهتر از یک کفش پانه بلند نوک تیز؟

حضور کفش های نوک تیز برای جشن‌هایی که می‌خواهید در آن بدرخشید و ظرافت و زنانگی خود را به رخ بکشید، کافی است.

شکل مثلثی و پاشنه چوبی

اشکال هندسی وارد ترند کفش ۲۰۲۳ شده است. علاوه بر پنجه مربعی، شکل مثلثی و پاشنه چوبی ترندی است. برند میومیو از پاشنه چوبی مجعد که تشکیل شده از مواد خام طبیعی است، استفاده کرده است.

نویسنده : مائده

منابع : vogue.com

Dress_trend.com

Harpersbazaar.com

چه کفش هایی برای امسال ترند شده است؟
  چگونه روسری زرد را ست کنیم تا جذاب شویم؟

بهار و تابستان ۲۰۲۳ سالی برای بازگشت به دهه های ۷۰ و ۲۰۰۰ میلادی است. کفش هایی همچون گلادیاتوری، لوفر بدون پشت، صندل های راحت و کاربردی و لا انگشتی جزو ترندهای جالب ۲۰۲۲ است.

کفش های مجلسی برای بهار و تابستان امسال چیست؟

کفش های نوک تیز، پاشنه پلتفرم و لژ دار، کفش هایی با تزئینات سنگ کریستالی جزو ترند کفش مجلسی ۲۰۲۳ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *