استایل خانم‌ها, خرید کفش, کیف و کفش زنانه, مد و استایل

پیشنهادات ویژه برای استایل با کتانی و اسنیکرز

استایل با کتانی و اسنیکرز | همه ما یک سری آیتم بیسیک در کمدمان داریم که برای انجام کارهایمان به آن‌ها وابسته هستیم.

مدت زمان تخمینی مطالعه: ۹ دقیقه

مثلا ما بدون مانتو خیلی از کارهایمان بهم می‌ریزد و یا بدون کتونی و اسنیکرز به راحتی نمی‌توانستیم هر جایی برویم. در واقع کتونی فراتر از اکسسوری رفته است و تبدیل به یک نقطه عطف در بعضی استایل‌ها شده است.از اکسسوری هایی که همیشه ترند هستند و فصل به فصل جابجا می‌شود می‌توان به کتونی و اسنیکرز اشاره کرد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله در مورد نحوه استایل با کتونی و اسنیکر صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

در سال های اخیر به دلیل تنوع بالای کتانی‌ها و ورود برندهای مختلف مثل بالنسیاگا و… میزان استفاده از آنها افزایش پیدا کرده و دیگر کتانی‌ها محدود به سالن ورزشی و یا دویدن در پارک و حتی مختص به یک سن خاص نیستند. امروزه در بعضی مهمانی‌ها و گاهی عروسی هم استایل با کتانی و اسنیکرز می‌بینیم.

با کتانی چی بپوشم؟

در گذشته اکثر مردم برای پوشیدن کتونی سراغ شلوارهای اسکینی و جذب می رفتند اما امروزه دست بازتر است و تنوع شلوار بسیار بالاست پس می‌توان بسته به اندام و انتخاب با کتونی شلوار مام استایل و مام فیت و بگ پوشید که بسیار هم ترند شده است. از طرفی هرچقدر شلوار شما تنگ‌تر باشد کتونی شما بهتر است ظریف باشد. همچنین لگ هم با کتونی ظریف بسیار زیبا می‌شود؛ اما باید حواستان باشد که مچ پا معلوم شود تا پای شما چاق به نظر نرسد.

همچنین از دیگر ترکیب‌های زیبا شلوار جین راسته است به خصوص که امسال مجدد ترند شدند. اما چند سالی است که با پیراهن و دامن هم به خصوص در استریت استایل‌های ایران و خارج از ایران می‌بینیم که به زیبایی با کتانی استایل کردند و یک ترکیب دخترانه و کژوال وجود آوردند.شما می توانید از این تیپ در دورهمی ها استفاده کنید. به خصوص اگر دامن شما تا ساق پا باشد بسیار زیبا دیده می‌شود.

از ست‌های مینیمال هم ست شلوار پارچه‌ای کمی راستی کلاسیک با کتانی است که تم رنگی آن بهتر از نچرال، نوترال، نود و خنثی باشد. در واقع شما با هر نوع شلوار و شلوارک ها از هر جنسی می‌تواند کتانی خود را ست کنید.

یکی از کتانی هایی که سخت می‌شود استایل کرد کتانی ugly shoes  است. اینها گنده و یقر هستند و بیشتر مناسب افرادی هستند که قد بلند و پاهای کشیده دارند چرا که فرم آن کمی کوتاه نمایی ایجاد می‌کند و برای افراد قد کوتاه مناسب نیست.

از طرفی چون گنده است شلوار تنگ و ظریفی مثل اسکینی ظاهر زیبایی ندارد و بهترین شلوار برای آن شلوار راسته یا دمپا گشاد است. یک قانون جالب وجود دارد آن هم اینکه اگر استخوان مچ پای شما با کتانی سفید دیده شود جلوه بسیار زیبایی به وجود می‌آورد.

برای شلوارهای راسته مینیمال پارچه‌ای، کتانی‌های تنیس از همه مناسب‌تر هستند.

اسنیکرز به زبان آمریکایی و به زبان انگلیسی ترینر در واقع همان کتانی راحت است که رنگ سفید آن طرفدار زیادی در سرتاسر دنیا دارد و استایل‌های خوبی به آن می‌توان داشت. پس متفاوت آن چنانی هم با هم ندارند و به یک دست اطلاق می‌شود.اسنیکرز ها با یک سری آیتم بسیار زیبا می‌شود: مثلا یکی از ست‌های زیبا شومیز است که به تازگی مُد شده است بسیار ترکیب زیبایی به وجود می‌آورند به خصوص اگر با شلوارهای بگ یا راست بپوشید استایلتان چیزی کم ندارد.

  جذاب ترین استایل ها با کفش لوفر و آکسفورد
چی بپوشم
چی بپوشم

از دیگر موارد استایل با کتانی و اسنیکرز به کت و شلوار می‌توان اشاره کرد. کت‌های تک و یا کت و شلوارهای اسپرت ظاهری اور سایز و غیره رسمی برایتان می‌سازد اگر می‌خواهید بیرون، کافی شاپ  و یا مهمانی بروید که رسمی به نظر نرسید این ست بسیار زیباست.یکی از دلایلی که اسنیکرز بسیار محبوب است راحتی و انعطاف پذیری بالای آن به نسبت دیگر مدل‌های کتانی است و اینکه محدودیت استایل ندارد.

یعنی اینکه چه شلواری با آن بپوشید کامل مرتبط با خودتان است.

اسنیکرزها بسیار سبک هستند و تهویه هوای خوبی دارند. بعضی از آنها ساق کوتاه هستند و معمولی که مشتری‌های بیشتری را در بازار شامل می‌شوند و همه تیپ‌ها را همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم جوابگو است.

بعضی دیگر ساق بلند هستند و رویه بلندتری دارد که گاهی تا بالای مچ می‌رسد. از این مدل کمتر مشتری دارد و خاص پسندتر است و در فصل سرد بسیار مناسب است.

سومین مدل از اسنیکرزها که نایکی هم بسیار تولید می‌کند مدل مید تاپ است که ارتفاع ساق آن چیزی بین کوتاه و بلند است و تقریباً تا مچ پا است. و اغلب از پارچه بافت تولید می‌شود.

انواع استایل با کتانی و اسنیکرز

بعضی از کتانی‌ها لژدار هستند که در میان بانوان بیشتر دیده می‌شود و یک لژ یک سره دارند که قد را بلندتر می‌کنند و اکثراً هم مخفی هستند.

بعضی کتانی‌ها مناسب پیاده روی هستند و ظاهری کلاسیک دارد. این کتانی ها برای ورزش مناسب است و وزن سبک و ارگونومی و طراحی مناسبی دارد.

دیگر کتانی ها رانینگ هستند. اینها برای پیاده روی و دویدن مناسبند و اصلاً به زانو فشار نمی‌آورند. این کتونی‌ها زیره های متفاوتی به نسبت به بقیه کتانی ها دارند و ارتجاع آنها زیاد است و در برابر ضربه مقاوم هستند و نمی گذارند به رپای شما ضربه وارد شود.

مدل دیگر اسنیکرز تنیس است که  وزن کمی دارند و امکان حرکت با آنها خیلی راحت است.

تشخیص کفش های فیک از اصل

  • یکی از راه‌های تشخیص این است که کارخانه ها معمولا یک سریال نامبر برای کفش‌های خود در نظر می‌گیرند که با فیک تفاوت دارد و همخوانی ندارد.
  • راه دوم تفاوت قیمت است. کفش های برند بسیار گران هستند و از طریق سایت‌ها به دلار و یورو می‌تواند چک کنید.
  • راه سوم دوخت بسیار تمیز و منظم کتونی اصل است که با فیک کاملاً متفاوت است.
  • و راه آخر تفاوت در وزن کفش است.

در این مقاله سعی کردیم به استایل با کتانی و استیکر و تفاوت فیک از اصل بپردازیم و همچنین با معرفی آیتم‌های مختلف، خرید را برایتان آسان کرده باشیم.می‌توانید اگر تجربه خرید کتونی و اسنیکرز اصل یا فیک دارید با ما در میان بگذارید. همچنین استایل‌هایی که با کتانی خود می‌زنید را پیشنهاد بدهید.

امیدوارم که از خواندن این مقاله لذت برده باشد.

نویسنده: سپیده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *