استایل خانم‌ها, لباس زنانه, مد و استایل

چطورکت و پالتوی خز بپوشیم؟

چطورکت و پالتوی خز بپوشیم؟

کت و پالتوی خز

از محبوب ترین لباس ها در فصل زمستان و سرما می توان به  کت ها و پالتوهای خز اشاره کرد. اگرچه اکثریت خانم‌ها که از خز اصل که از پوست و موی حیوانات تهیه شده است را ترجیح می دهند اما امروزه خزهای مصنوعی با کیفیت در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و زیبا تهیه شده است که حامیان حقوق حیوانات می‌توانند از آن‌ها در استایلشان استفاده کنند. اگر اولین بار است که به فکر پوشیدن پالتوی خزهستید، ممکن است نحوه صحیح پوشیدن آن را ندانید پس لازم است این مقاله را بخوانید:

انواع کت و پالتوی خز

خزها مخصوصا از نوع مصنوعی آن در مدل های مختلفی تولید می شوند مثل خز کوتاه، بلند، فر یا صاف و… که هر یک ویژگی های منحصر به فردی دارند و می‌توانید بر اساس سلیقه شخصی هر کدام را که ترجیح می‌دهید انتخاب کنید. هنگام تهیه خز مصنوعی از خزهایی که بسیار براق هستند و مصنوعی بودن آن‌ها کاملا واضح است خریداری نکنیداین مدل خزها علاوه بر اینکه کیفیت مطلوبی ندارند، جلوه مناسبی هم  در استایل شما ندارند و باعث می شود استایل شما ارزان به نظر برسد.

بلندی پالتوی خز

مانند هر کت و پالتوی دیگری کت و پالتوهای خز دراندازه های مختلفی استفاده می شوند. کت‌های کوتاه خز برای استایل های جسورانه و دخترانه تر، کت‌ها یا پالتوهای متوسط برای استایل های کلاسیک و رسمی و پالتوهای بلند خز برای استایل های خانمانه یا اورسایز مناسب است.

استفاده از اکسسوری‌ها

در بیشتر استایل‌های خیابانی با پالتوی خز ازشال گردن استفاده نمی شود  اما وقتی کسی کت و پالتوی خز را شال گردن پوشیده یعنی به قدری سردش است که به شال گردن هم نیازپیدا کرده است. در این مواقع چه شال گردنی بهتر است؟  شال های کشمیر، پشمینه و یا ابریشم مناسب است.

استایل با  کت و پالتوی خز

  پرطرفدارترین ادکلن های مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *