استایل خانم‌ها, انواع استایل زنانه, مد و استایل

چطور با سارافون زنانه استایل هنری داشته باشیم؟

سارافون زنانه

انتخاب خاص پوشان هنر دوست

سارافون زنانه و کت اغلب انتخاب هنر دوستان است. این استایل ظرافت زنانه و حس هنری را به تصویر می کشد و علاوه بر احساس راحتی بر زنانگی نیز می افزاید. همانطور که می دانید لباس هر فرد از نظر روانشناختی بر روحیات فرد تاثیر می گذارد و لباس منتخب هر روز بر گرفته از حال واحوال همان روز فرد است. به علاوه استایل افراد، ویژگی های درونی آنها را نیز نمایان می کند.

اگر پوشش های ریسکی و متفاوت مورد پسند شماست این استایل نیز مورد علاقه ی شما واقع خواهد شد. تی شرت طرح ، نیم بوت زنانه با رنگ طبیعی، دستمال سر، پیراهن ماکسی طرحدار ، صندل  گلادیاتوری، کلاه لبه دار  زیورآلات بزرگ و خاص و متفاوت و شلوار جین دم پا  از آیتم های این استایل می باشد

این استایل احتمالا برای افراد کوتاه قامت انتخاب مناسبی نخواهد بود. اگر پایین تنه ای بزرگ دارید این استایل می تواند اندام شما را متناسب نشان دهد.

روش ست کردن سارافون

سارافون زنانه هنری اغلب با اکسسوری های خانمانه و کمی رسمی تر ست می شود. برای مثال این ست با کفش اسپرت و کتانی ست زیبایی به  شما نخواهد داد. در عوض با کفش های تخت بالرینا و صندل های گلادیاتوری، کفش های حصیری بسیار هماهنگ خواهد بود. اگر این استایل به درستی در کنار هم چیدمان نشود نه تنها زیبا نخواهد بود بلکه احساس آشفتگی و در هم ریختگی به وجود می آورد.

  انواع گوشواره ها و مدل‌های مختلف آن

   سارافون ها معمولا به خاطر قد بلندی که دارند با ساق شلواری پوشیده می شوند و همین امر دلیلی است برای ترس برخی دیگر، از پوشیدن سارافون . به همین دلیل ما در این استایل شلوار لگینگ را برای زیر سارافون در نظر گرفتیم تا افراد به دلخواه خود بتوانند آنچه که برایشان مناسب تر است را انتخاب کنند.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *