آموزش دوخت پیراهن

آموزش دوخت پیراهن فون آستین پفی

آموزش دوخت پیراهن فون آستین پفی | شیک و پیک

الگوی این پیراهن با برش عصایی حالتی جذب به پیراهن می­ دهد. آستین کلوش از آرنج و مچ تنگ ظاهری فانتزی به پیراهن می­دهد. دامن فون و کوتاه برای این پیراهن بسیار مناسب است. پارچه ­های ریز­ش­دار همچون انواع کرپ های لخت بسیار متناسب با این مدل است.

مشخصات پیراهن

این پیراهن یقه هفت با برش پنسسی است. و آستینی که در آرنج و مچ چین میخورد و پشت لباسهم زیپ میخورد.

بعد از کشیدن اساس الگو به اندازه قد لباس به آن اضافه بکنید .لقی یه را ببندید و از خط مرکزی جلو به اندازه ی ۱۰ سانتی متر به پایین علامت بزنید.

و از سرشانه به اندازه  پنس سرشانه علامت بزنید و یقه جدید را به هم متصل بکنید. سپس برش عصایی را طراحی بکنید.

از خط کمر به اندازه ۲ سانتی متر به بالا علامت بزنید و ۲ سانتی متر به پایین علامت بزنید. قسمت پایین الگو را از ساسون تا پایین خطی رسم بکنید و تا ساسون قیچی بکنید و ساسون کمر را ببندید و اوازمان دهید. از پایین دامن قسمت پهلو نیز به اندازه  ۲-۳ سانتی متر به بیرون علامت بزنید و به خط باسن صفر بکنید.

پیراهن آستین پفیالگوی پشت

برای قسمت الگوی پشت نیز مانند الگوی جلو ابتدا یقه را طراحی بکنید از سرشانه به اندازه ای کهدر الگو جلو علامت زده اید علامت بزنید و از خط مرکزی پشت به اندازه ۲ سانتی متر به پایین علامت بزنید و طرح یقه را رسم بکنید.

  آموزش دوخت پیراهن تابستانی مدل چپ و راستی

برش پرنسسی پشت را نیز طراحی بکنید.  از خط کمر نیز مانند الگو جلو به اندازه ۲ سانتی متر به بالا علامت بزنید و ۲ سانتی متر به پایین علامت  علامت بزنید. از خط آرنج به اندازه ۸ سانتی متر به بالا علامت بزنید و این خط را قیچی بکنید. قسمت پایین آستین را دو خط دیگر نیزبکشید و بین هر خط را اوازمان ۷ سانتی متر بدهید.

مچ آستین را نیز دو برابر اندازه دلخواه رسم بکنید و نصف ان را  لایی بچسبانید.

ترند آستین پفی

آستین پفی تنها یکی از ترندهای مهم امسال به حساب می‌آیند بلکه همیشه یک انتخاب خاص و قابل توجه در استایل بوده‌اند.

آه! یادم نبود! باید زودتر به اطلاعتان می‌رساندم؛ منظورم آستین پفی های ترندی و نحوه پوشیدنشان است!

قطعا با پوشیدن لباس‌هایی که آستین ‌های پف و مدل‌داری دارند شما بیشتر در معرض توجه قرار خواهید گرفت، اما بهتر است نه تنها به دلیل وجود این آستین ‌های جالب، بلکه به دلیل انتخاب درست، استایلینگ مناسب و هماهنگی لباس‌هایتان توجه هارا به خود جلب کنید.

تاثیر آستین پفی روی قد دست و گردن

تاثیر این مدل آستین بر روی قد دست و گردن قابل چشم‌پوشی نیست و به راحتی می‌توان با یک انتخاب غلط و تاثیر آن بر روی این اندام‌ها کل استایل را زیر سوال برد!

  آموزش دوخت پیراهن دخترانه ( آستین اشکی)

اما نگران نباشید داستان آن‌چنان هم پیچیده نیست!

بیشتر بخوانیم : آموزش دوخت پیراهن جادویی

این نکته را به یاد داشته باشید که هر حجمی که در سرشانه قرار بگیرد ناخودآگاه قد گردنتان را کوتاه‌تر می‌کند حال می‌خواهد این حجم اپل باشد یا چین یک آستین پفی!

با این حساب اگر گردن بلندی دارید از پوشیدن این آستین پفی ها لذت ببرید و با خیال راحت در چین و پف آنها اغراق کنید،  اگر قد گردنتان متوسط است بهتر است از انواعی استفاده کنید که چین‌دار بوده اما پفی در قسمت سرشانه نداشته باشند و اگر گردنتان کوتاه است بهتر است آستین پفی هایی را انتخاب کنید که چین بسیار کمی داشته و هم‌چنین هیچ پفی در حلقه آستین نداشته باشند.

ویدئوی آموزش دوخت پیراهن فون آستین پفی

الگوی این پیراهن با برش عصایی حالتی جذب به پیراهن می­ دهد. آستین کلوش از آرنج و مچ تنگ ظاهری فانتزی به پیراهن می­ دهد. دامن فون و کوتاه برای این پیراهن بسیار مناسب است. پارچه ­های ریز­ش­دار همچون انواع کرپ های لخت بسیار متناسب با این مدل است.

با تماشای فیلم‌های آموزش خیاطی، به سادگی و راحتی مهارت‌های جدید خیاطی را یاد خواهید گرفت. این فیلم‌های آموزشی به شما روش‌های متنوع دوخت لباس‌ها را آموزش می‌دهند و بهترین بخش آن این است که شما قادر خواهید بود لباس‌هایی که همیشه می‌خواستید را بدوزید.

  آموزش دوخت تونیک خفاشی

گردآوری هانیه

دوخت روسری مربع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *