خرید مانتو, دسته‌بندی نشده

جذاب ترین ست با مانتو رنگ خردلی

ست کردن مانتو خردلی | رنگ خردلی از ترکیب دو رنگ زرد و نارنجی بدست می‌آید. البته که رنگ خردلی را بیشتر در طیف های رنگ زرد می‌نامند. این رنگ به شدت جذاب و گیراست و هم چنین در تمامی فصول سال کاربردی است. همراه ما باشید تا با جذاب ترین ست ها در کنار مانتو خردلی آشنا شویم. 

ست کردن مانتو خردلی و سرمه ای

سرمه ای از ترکیب آبی و مقدار زیادی مشکی ایجاد شده است. این رنگ با خود قدرت و ثروت را به همراه دارد و در کنار رنگ خردلی به شدت زیبا و قدرتمند می‌شود. پیشنهاد می‌کنم ست کردن مانتو خردلی و سرمه ای را حداقل یک بار امتحان کنید.

ست کردن مانتو خردلی و سبز

 رنگ سبز نماد طبیعت، رشد و زندگی، تجدید حیات، پول و ثروت، اعتماد به نفس، همدردی، محبت، خلاقیت، وفاداری و صلح و آرامش در نظر گرفته می شود. افرادی که به سبز علاقه مند هستند، افرادی صلح جو هستند و برای برقراری صلح در جهان، حاضرند جان خود را فدا کنند. خردلی و سبز مانند سرمه ای کنار خردلی از ترکیبات بسیار جذاب هستند. برای ست کردن مانتو خردلی حتماً از رنگ سبز استفاده کنید.

  مانتو نارنجی خود را چگونه ست کنیم ؟

ست کردن مانتو خردلی و کرم

می‌دانید که کرم رنگی خنثی است و در کنار هر رنگی می‌تواند قرار گیرد. ویژگی رنگ کرم و تناژهای رنگی اش، این است که حضورش در هر استایلی باععث گران قیمت شدن آن استایل می‌شود. از طیف های مختلف کرم مثل بژ، نسکافه ای، نخودی، شیری و… در کنار مانتو خردلی استفاده کنید.

ترکیب مانتو خردلی و قرمز

رنگ قرمز نماد انرژی، جنگ، خطر، قدرت، عزت و بزرگی، میل و اشتیاق و عشق است. رنگ قرمز روشن نماد شادی، جاذبه جنسی، شور، حساسیت و عشق است.  قرمز تیره نماد قدرت اراده، خشم، رهبری، شجاعت و اشتیاق است.

احتمالاً شما هم با دیدن خردلی و قرمز به یاد پاییز و برگ‌های افتاده در زمین می‌افتید. دو رنگ خردلی و قرمز از دسته رنگ‌های گرم چرخه رنگ محسوب می‌شوند. شما با پوشیدن ست مانتو خردلی و قرمز حرارت، گرما و انرژی درونی خود را به مخاطب القا می‌کنید.

در این ترکیب قرار گیری سه رنگ جذاب خردلی، سرخابی و آبی را مشاده می‌کنید.

ترکیب مانتو خردلی و مشکی

می‌دانید که رنگ مشکی جزو رنگ‌های خنثی است و در کنار هر رنگی جذابیت خود را دارد. اگر برای موقعیت‌های رسمی و مهمانی به دنبال استایلی مناسب با رنک خردلی هستید، به شما ترکیب مانتو خردلی و مشکی را پیشنهاد می‌کنیم.

  "لیست لوکس: بهترین و گرانترین برندهای برندهای لوکس فشن جهان را بشناسید!"

ترکیب مانتو خردلی و طوسی

طوسی رنگی مطمئن و کم ریسک است. این رنگ دارای تناژهای گرم و سرد است و در کنار هر رنگی که قرار بگیرد، استایل را زیبا و آرام جلوه می‌دهد. اگر به دنبال ستی مطمئن هستید، ست کردن مانتو خردلی و طوسی را امتحان کنید.

 

مانتو خردلی و آبی

آبی دوست داشتنی ترین رنگ جهان است. آبی یک رنگ آرام و صمیمانه است که نشان‌دهنده هوش و مسئولیت‌پذیری بالاست.  آبی به عنوان یک رنگ آرامش بخش شناخته شده و بیشتر به عنوان نماد تقوا، صداقت، اعتماد، وفاداری، حکمت، اعتماد به نفس، هوش، ایمان، حقیقت و بهشت در نظر گرفته می شود.

 آبی روشن نشانه سلامتی، شفا، آرامش، درک و نرمی و ملایمت است. رنگ آبی تیره نماد دانش، قدرت، یکپارچگی و جدیت است. رنگ آبی فیروزه ای نشانه جوانی و آرامش است.

پیشنهاد می‎‌کنیم از رنگ آبی برای شلوار، کیف و یا شال در کنار مانتو خردلی استفاده کنید.

 

ترکیب مانتو خردلی و سفید

رنگ سفید نماد کمال، خلوص، بی گناهی، پاکیزگی، برابری، سادگی، خود کفایی و شروع جدید است.

سفید استرس را از فرد دور می کند و او را برای حرکت به سوی آینده آماده می کند. به خاطر تعادل و برابری تمام رنگ های موجود در آن، عدالت و بی طرفی را نشان می دهد.

  "زیبایی و روانشناسی رنگ: راهنمایی برای انتخاب رنگهای لباس کودکان بر اساس علم و روانشناسی!"

از رنگ سفید در کنار خردلی برای داشتن استایلی جذاب و درخشان استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *